1)Ένας έμπορος ελαστικών διαθέτει τα ελαστικά του σε χονδρική πώληση, σύμφωνα με την επόμενη πολιτική:
Αριθμός ελαστικών | Χρέωση |
---|---|
1 – 100 | 58 ευρώ / τεμάχιο |
101 – 200 | 53 ευρώ / τεμάχιο |
201 – 300 | 51 ευρώ / τεμάχιο |
> 3000 | 49 ευρώ / τεμάχιο |
Επιπρόσθετα ο έμπορος χρεώνει την μεταφορά των ελαστικών στο συνεργαζόμενο κατάστημα σύμφωνα με την επόμενη πολιτική:
Βάρος | Χρέωση |
---|---|
έως και 1 τόνο | 0,20 ευρώ/κιλό |
πάνω από 1 τόνο, έως και 3 | 0,15 ευρώ/κιλό |
πάνω από 3 τόνους | 0,10 ευρώ/κιλό |
Η χρέωση των μεταφορικών γίνεται κλιμακωτά. Δεδομένου ότι κάθε ελαστικό ζυγίζει περίπου 3,5 κιλά, να γίνει αλγόριθμος που θα διαβάζει τον αριθμό ελαστικών που θα παραγγείλει κάποιο κατάστημα και θα εκτυπώνει, το κόστος της παραγγελίας, το κόστος των μεταφορικών και την συνολική χρέωση.
2)
Σύμφωνα με την νέα φορολογική νομοθεσία για το έτος 2011 τα τέλη κυκλοφορίας ενός αυτοκινήτου καθορίζονται με βάση την εξής πολιτική:
Αν το αυτοκίνητο αγοράστηκε πριν το 2011, τα τέλη διαμορφώνονται βάσει των κυβικών εκατοστών του αυτοκινήτου όπως ορίζει ο παρακάτω πίνακας:
Κυβισμός | Χρέωση |
---|---|
μέχρι 300 κ. εκ. | 18 ευρώ |
301 – 785 κ. εκ. | 46 ευρώ |
786 – 1357 κ. εκ. | 112 ευρώ |
1358 – 1928 κ. εκ. | 202 ευρώ |
1929 – 2357 κ. εκ. | 446 ευρώ |
2358 κ. εκ και άνω | 580 ευρώ |
Αν το αυτοκίνητο αγοράστηκε από το 2011 και μετά τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται βάσει των εκπεμπόμενων ρύπων, κλιμακωτά όπως ορίζει ο επόμενος πίνακας:
Εκπομπές Ρύπων | Χρέωση ανά γρ. |
---|---|
έως 100 γρ. CO2 | 0,50 ευρώ |
101 – 150 γρ. CO2 | 1,00 ευρώ |
151 – 200 γρ. CO2 | 1,50 ευρώ |
201 – 250 γρ. CO2 | 2,00 ευρώ |
251 και άνω γρ. CO2 | 2,50 ευρώ |
Να γίνει αλγόριθμος που θα διαβάζει το έτος αγοράς ενός αυτοκινήτου και το ανάλογο μέγεθος (κυβικά εκατοστά ή εκπομπές ρύπων) και θα υπολογίζει την χρέωση για το αυτοκίνητο αυτό.