Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το λεξικό των συναισθημάτων

Το λεξικό των συναισθημάτων

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκπαιδευτικά λογισμικά για αυτισμό
EKTO!-ΝΟΥΣ
Λογισμικό για εκπαίδευση αυτιστικών ατόμων
Λογισμικό Υπέρ-Δομή LT125 Thinking Mind
Λογισμικό Ευ-Δομή LT125 DigitPecs
Εκπαιδευτικές Εφαρμογές για μαθητές με αυτισμό: «Επιστροφή στο σπίτι»,«Φτιάξε τον καιρό», «Ντύσε τα παιδάκια», «Συναρμολόγησε την Ευρώπη»,«Επίσκεψη στα μαγαζιά» «Σημαίες χωρών», «Πίνακας διπλής εισόδου», «Βρες τοστόχο» «Δημιούργησε εικόνες», Εργαστήριο ζωγραφικής, «Γνωρίζοντας τον Η/Υ»
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκπαιδευτικά λογισμικά για παιδιά με μέτρια και ελαφριά νοητική καθυστέρηση
«Ακτίνες»
Μαθαίνω να Κυκλοφορώ με Ασφάλεια
Μικροί καλλιτέχνες σε δράση
ΣΤΕΡΞΙΣ
Στρογγυλά με αξία
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκπαιδευτικό λογισμικό για μαθητές με κινητικές αναπηρίες
Ο Ξεφτέρης και ο θησαυρός του Κοκκινομύτη Γλώσσα Α΄ Δημοτικού (έκδοση 2.1+)
Ο Ξεφτέρης και ο θησαυρός του Κοκκινομύτη Γλώσσα Α΄ Δημοτικού (έκδοση 2.1+)
Ο Ξεφτέρης και η γραμματική Γλώσσα Α΄ και Β΄ Δημοτικού (έκδοση 3.0+)
Η Σπίθα, ο Κεραυνός …. και ο ύποπτος της οδού Ανέμων Γλώσσα Γ΄- Δ΄ Δημοτικού(έκδοση 1+)
Η Σπίθα, ο Κεραυνός … και η αποκάλυψη της αλήθειας Γλώσσα Ε΄ και ΣΤ’΄Δημοτικού (έκδοση 1+)
Ο Ξεφτέρης ταξιδεύει στην Ελλάδα Γεωγραφία Ε΄ Δημοτικού (έκδοση 2.1+)
Γεωγραφία ΣΤ΄ Δημοτικού Μαθαίνω για τη γη (έκδοση 1.0+)
Παιχνίδι Γνώσεων Μελέτη Περιβάλλοντος Β΄ – Γ΄ Δημοτικού (έκδοση 3.0+)
Παιχνίδι Γνώσεων Μελέτη Περιβάλλοντος Γ΄ – Δ΄ Δημοτικού (έκδοση 3.0+)
Παιχνίδι Γνώσεων Μελέτη Περιβάλλοντος Α΄ – Γ΄ Δημοτικού (έκδοση 1.0+)
Ο Ξεφτέρης και οι 12 θεοί του Ολύμπου Ιστορία Γ΄ Δημοτικού (έκδοση 2.1+)
Ο Ξεφτέρης ταξιδεύει στην Αρχαία Αθήνα Ιστορία Δ΄ Δημοτικού (έκδοση 2.1+)
Ιστορία Ε΄ – ΣΤ΄ Δημοτικού (έκδοση 1.0+)
Αγγλικά Γ΄- ΣΤ΄ Δημοτικού (έκδοση 1.0+)
Μαθηματικά Α΄- Β΄ Δημοτικού (Έκδοση 1.0+)
Η Σπίθα και ο Κεραυνός στον πλανήτη Ανδρομέδα Μαθηματικά Γ΄- Δ΄ Δημοτικού(Έκδοση 1.0+)
Η Σπίθα, ο Κεραυνός και η διάσωση του πλανήτη Ανδρομέδα Μαθηματικά Ε΄-ΣΤ΄ Δημοτικού (Έκδοση 1.0+)
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ιστότοποι με εκπαιδευτικά λογισμικά ειδικής αγωγής

Στον ιστότοπο του Παιδαγωγικό Ινστιτούτο – Τμήμα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης – εντοπίζεται προσβάσιμο και επεξεργάσιμο εκπαιδευτικό υλικό, που έχει δημιουργηθεί από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο για τις ανάγκες αμβλυώπων μαθητών, μαθητών με κινητικές αναπηρίες και μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες. Περιλαμβάνει γενικό εκπαιδευτικό και υποστηρικτικό υλικό, όλα τα σχολικά εγχειρίδια της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε επεξεργάσιμη μορφή, εκπαιδευτικό υλικό για μαθητές με προβλήματα όρασης και ακοής καθώς και πληροφορίες για τα ειδικά και προσβάσιμα εκπαιδευτικά λογισμικά (Κουρμπέτης και συν., 2014; Κουρμπέτης & Γελαστοπούλου, 2014 ).

Στο e-yliko.minedu.gov.gr υπάρχει εκπαιδευτικό υλικό για μαθητές με αναπηρίες ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες καθώς επίσης, εκπαιδευτικό λογισμικό για άτομα με μαθησιακές δυσκολίες.

     Στο prosvasimo.gr  οι εκπαιδευτικοί μπορούν να εντοπίσουν ειδικά λογισμικά, που έχουν αναπτυχθεί από συγχρηματοδοτούμενες δράσεις του Υπουργείου Παιδείας, ειδικότερα 37 διακριτά ψηφιακά υλικά που καλύπτουν ειδικές μαθησιακές ανάγκες μεγάλου εύρους μαθητών της υποχρεωτικής εκπαίδευσης. Στο πλαίσιο της υλοποίησης της  Πράξης «Σχεδιασμός και Ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού και εποπτικού υλικού για μαθητές με αναπηρίες» (ΟΠΣ: 299743), εντάσσεται και η «Διερεύνηση και καταγραφή υπάρχοντος εκπαιδευτικού υλικού και λογισμικού Ειδικής Αγωγής», καθώς και προτάσεις αξιοποίησης του. Το εν λόγω υλικό αφορά σε μαθητές με Προβλήματα όρασης, Προβλήματα ακοής, Κινητικά προβλήματα των άνω άκρων, Μέτρια και ελαφριά νοητική καθυστέρηση,  Αυτισμό και Προβλήματα προσοχής και συγκέντρωσης.

 

     Το έργο Υπέρ-δομή είναι έργο ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ και πρόκειται για ένα «εκπαιδευτικό πιλοτικό πρόγραμμα στα πλαίσια του οποίου αναπτύχθηκαν πρότυπες υπερμεσικές εφαρμογές που ενσωματώνονται στο περιβάλλον του λογισμικού «LT125DigitPecs» και θα χρησιμοποιούν οι εκπαιδευτικοί της Ειδικής Αγωγής, με στόχο τη βελτίωση των διαφόρων ικανοτήτων και την κάλυψη των αναγκών των ΑμεΑ (παιδιών και εφήβων) στο φάσμα του αυτισμού». Χαρακτηριστικά αυτών των εφαρμογών είναι ο υψηλός βαθμός διαδραστικότητας, η παραμετροποίησή τους, η διαβάθμισή τους ως προς το βαθμό δυσκολίας και η δυνατότητα εμπλουτισμού τους από τους χρήστες εκπαιδευτικούς. Το έργο υλοποιείται σε συνέργεια με το έργο «Ευ-δομή» το οποίο έχει ως θέμα: «Εκπαιδευτικό πιλοτικό πρόγραμμα όπου οι εκπαιδευτικοί της ειδικής αγωγής, με τη χρήση λογισμικού αναπτύσσουν εκπαιδευτικές δραστηριότητες και δημιουργούν εξειδικευμένο εκπαιδευτικό υλικό (σε ψηφιακή ή και έντυπη μορφή), με στόχο τη βελτίωση των διαφόρων ικανοτήτων και την κάλυψη των αναγκών των ΑμεΑ (παιδιών και εφήβων) στο φάσμα του αυτισμού». 

     Τέλος, στο ΑΘΗΝΑ υπάρχει συλλογή δωρεάν Λογισμικού Υποστηρικτικών Τεχνολογιών για ΑμΕΑ από το Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σε αυτό παρουσιάζονται με οργανωμένο και συστηματικό τρόπο τα βοηθήματα Υποστηρικτικών Τεχνολογιών που επιλέχθηκαν ύστερα από έρευνα στο Διαδίκτυο και δοκιμάστηκαν στο Εργαστήριο Φωνής και Προσβασιμότητας του Πανεπιστημίου Αθηνών. 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Βίντεο καιπαρουσίαση

Βίντεο

Παρουσίαση

Δείτε το στο slideshare.net
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Χρήση πολυμέσων
18 Δεκ 2016

Χρήση πολυμέσων

Συντάκτης: ΜΑΡΣΕΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ | Κάτω από: Εργασίες

 

skiadiΤο Σκιάδι είναι ένα τεράστιο πέτρινο μανιτάρι που δεσπόζει στη μέση ενός ανεμορδαμένου πλατώματος στο εσωτερικό του νησιού της Κιμώλου.

 

 

skiadi

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καθολικός Σχεδιασμός

Ο Καθολικός Σχεδιασμός είναι μια προσέγγιση στο σχεδιασμό της διδακτέας ύλης, του υλικού και του περιεχομένου κατά τέτοιον τρόπο, ώστε να επωφελούνται άνθρωποι με διαφορετικά μαθησιακά στυλ χωρίς προσαρμογές και εκ των υστέρων τροποποιήσεις» (Αραμπατζή, 2009: 1).

Βασική προϋπόθεση του Καθολικού Σχεδιασμού στην εκπαίδευση

είναι η αναγνώριση και απαλοιφή εμποδίων στο αναλυτικό πρόγραμμα,

το εκπαιδευτικό υλικό και τις διδακτικές μεθόδους.

Στοιχεία του σχεδιασμού αυτού είναι η παρουσίαση της πληροφορίας με πολλαπλές μορφές, με εναλλακτικές διαδρομές προς τη συμμετοχή και την απόκτηση γνώσης, αλλά και η αλλαγή στόχων και σκοπών, η εξατομίκευση της διδασκαλίας και η μετρήσιμη αποτελεσματικότητα του όλου σχεδιασμού. Ιδιαίτερη σημασία έχει, ο σχεδιασμός προϊόντων και υπηρεσιών να είναι τέτοιος, ώστε, όταν υπάρχει ανάγκη, να προσφέρεται για πιθανές και αναγκαίες προσαρμογές, ώστε να καλύψει τις εξατομικευμένες ανάγκες χρηστών» (Αραμπατζή, 2009: 5).

O Καθολικός Σχεδιασμός συνιστά μια διαδικασία σχεδίασης προϊόντων και υπηρεσιών που χρησιμοποιούνται σε δημόσιους και ιδιωτικούς χώρους έτσι ώστε να είναι χρηστικά και προσβάσιμα από ένα σύνολο ατόμων με ευρεία χαρακτηριστικά ικανοτήτων και περιορισμών (Stephanidis, 2009). Μέσα από τη διαδικασία αυτή αυξάνεται η πιθανότητα αποδοχής. Σχεδίαση για Όλους είναι η ενσυνείδητη και συστηματική προσπάθεια της εκ των προτέρων εφαρμογής αρχών, μεθόδων και εργαλείων με σκοπό την ανάπτυξη προϊόντων και υπηρεσιών Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών που είναι προσβάσιμα και χρηστικά από όλους τους πολίτες, και επομένως η αποφυγή της ανάγκης για εκ των υστέρων προσαρμογών ή εξειδικευμένης σχεδίασης.

Οι βασικές αρχές της Καθολικής Σχεδίασης είναι το δικαίωμα στη χρήση, η ευελιξία ως προς τη χρήση, η απλότητα και διαισθητικότητα, η αντιληπτικότητα πληροφοριών, η ανοχή στα σφάλματα, η χαμηλή φυσική προσπάθεια, και τέλος, το κατάλληλο μέγεθος αλλά και ο χώρος για προσέγγιση και χρήση.

Παραδείγματα εφαρμογής Καθολικής Σχεδίασης είναι τα ακόλουθα (Stephanidis, 2009):

  1. Λειτουργικά συστήματα:
  • MS-Windows
  • Linux
  • MAC iOS
  • Android
  1. Εφαρμογές γραφείου:
  • Microsoft Office
  • OpenOffice
  • Adobe Acrobat
  1. Μάθηση για όλους μέσω πολλαπλών μέσων:
  • αναπαράστασης, διεξαγωγής και έκφρασης της μάθησης.