vive la France!

Wordle: Vive la France!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο vive la France!

ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤcarte_france

 Α) Γενικά Στοιχεία

  •  ΜΑΘΗΜΑ: Γαλλικά
  • ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΒΛΟΝΤΑΚΗΣ ΜΑΝΟΛΗΣ
  • ΤΑΞΗ / ΕΠΙΠΕΔΟ: ΕΠΑ.Σ ΧΑΝΙΩΝ (Β’ ΕΤΟΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

 Β) Περιγραφή Μαθήματος

 ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: Les vins de la France

  • ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ : 2 ώρες
  • ΤΥΠΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ : δραστηριότητα βασισμένη στην χρήση του ίντερνετ στην τάξη
  • ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ:
  • αύξηση λεξιλογίου
  • γνωριμία με τα γαλλικά κρασιά
  • γνωριμία της ιστορίας των γαλλικών κρασιών
  • δυνατότητα παραγγελίας κρασιού σε γαλλικό εστιατόριο
  • πλοήγηση στο διαδίκτυο

ΜΕΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ:Υπολογιστές,  Ίντερνετ, φωτοτυπημένο υλικό

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗ-ΜΑΘΗΤΩΝ: βασικές γνώσεις χειρισμού υπολογιστή και πλοήγησης στο Διαδίκτυο

 Γ) Συνοδευτικό Υλικό

 ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ:

  1. http://www.bbc.co.uk/languages/french/mafrance
  2. http://www.amb-grece.fr/grece/grece_vinicole.htm
  3. http://www.hachette-vins.com/le-guide-hachette-des-vins/regions-viticoles/
  4. http://www.amb-grece.fr/xenios/en_grece_avec_xenios.htm

 ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:  Les vins de la France_worksheet.doc, Vocabulaire.doc

  • ΜΕΘΟΔΟΣ  ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: “HOTEL INTERNATIONAL. BONJOUR” σελίδες 83, 84, 85, 88

 


 
Δ) Δομή του Μαθήματος

ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΗ : Δίνουμε από το προηγούμενο μάθημα το βασικό λεξιλόγιο του «Vins de la France.

ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ : Ανοίγουμε τον πρώτο υπερσύνδεσμο και πηγαίνουμε στο αριστερό μενού ma France/ units 7-12. Επιλέγουμε wine talk. Παρακολουθούμε διαδοχικά τα 3 βίντεο της σελίδας, μελετάμε τους διαλόγους και συμπληρώνουμε τις ασκήσεις που  βρίσκονται   στο  φύλλο εργασίας. Τέλος, βάση  αυτής  της σελίδας, συμπληρώνουμε  την άσκηση  γραμματικής.

  • ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Προφορική άσκηση για να κλείσει το μάθημα.
  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ : Αξιολογούμε τους μαθητές και κατά τη διάρκεια των δραστηριοτήτων αλλά και από τα φύλλα εργασίας.

Ε) Αποτελέσματα –Σχόλια – Προβληματισμοί

 (συμπληρώνεται μετά το τέλος του μαθήματος από τον καθηγητή)

  •  Προέκυψαν προβλήματα κατά την πραγματοποίηση της πειραματικής διδασκαλίας;
  •  Ποιες ήταν οι εντυπώσεις των μαθητών; Θα χαρακτηρίζατε την πειραματική διδασκαλία επιτυχή;
  •  Γενικά σχόλια και προβληματισμοί.

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο