Θαλασσινό σχολείο

Ξεκινήσαμε με την άσκηση 2 του Τ.Εργασιών φτιάχνοντας ανά δύο  ένα αίνιγμα. Κάθε ομάδα σηκωνόταν, έλεγε το αίνιγμα και οι υπόλοιποι έπρεπε να βρουν το παιδί-απάντηση. 

Την επόμενη μέρα είχαν φτιάξει ένα αίνιγμα για τον εαυτό τους. Αφού ανακατέψαμε τα βιβλία σηκωνόταν κάποιος με τυχαία σειρά, διάβαζε ένα αίνιγμα και οι υπόλοιποι έβρισκαν το παιδί-απάντηση.

Για τη διαφοροποίηση ουσιαστικών – ρημάτων και τη διάκρισή τους, παίξαμε ένα παιχνίδι όμοιο με τα “ονόματα, ζώα, πράγματα”. Στο τετράδιό τους έπρεπε να βρουν και να γράψουν ένα ουσιαστικό που άρχιζε από ένα γράμμα. Έλεγα από μέσα μου την αλφαβήτα και κάποιο παιδί με σταμάταγε. Έτσι βρίσκαμε το γράμμα. Με τον ίδιο τρόπο παίξαμε και για τα ρήματα.

θαλασσινο

θαλασ2

Την ιδέα για το συγκεκριμένο παιχνίδι την πήραμε από www.ideesgiadaskalous.blogspot.com

Κουταβά Βάσια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *