Blogroll
- A class divided
- https://crosswordlabs.com/view/2020-12-05-372
- OI ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ -ΑCROPOLIS WORLD NEWS
- Αρχεία Βοήθειας χρήσης Ιστολογίου στο ΠΣΔ
- Ασφάλεια στο Διαδίκτυο-Ενημερωτικός Κόμβος ΠΣΔ
- Δικτυακή πύλη sch.gr
- Εκπαιδευτικές Κοινότητες και Ιστολόγια ΠΣΔ
- Νομοθεσία Μακεδονικής δυναστείας.Μέτρα κατά των δυνατών
- Ο ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Μάρτιος 2022 Δ Τ Τ Π Π Σ Κ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 Kατηγορίες
Σελίδες
Ετικέτες
-
Πρόσφατα άρθρα
- KRHTIKO ZHTHMA 4 Απριλίου, 2022
- ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΔΕΔΗΛΩΜΕΝΗΣ 1 Μαρτίου, 2022
- ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ 20 ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 1 Μαρτίου, 2022
- ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΛΑΤΙΝΟΚΡΑΤΙΑΣ.ΤΟ ΚΑΣΤΡΟ ΤΗΣ ΝΑΞΟΥ 27 Φεβρουαρίου, 2022
- ΙΣΤΟΡΙΑ Β ΤΑΞΗΣ.ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ.2022 24 Φεβρουαρίου, 2022
- ΣΤΑΥΡΟΦΟΡΙΕΣ 2022 21 Φεβρουαρίου, 2022
- Ο ΑΛΕΞΙΟΣ Α΄ΚΟΜΝΗΝΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΑΥΡΟΦΟΡΟΙ. 17 Φεβρουαρίου, 2022
- ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΠΡΟΝΟΜΙΩΝ ΣΤΟΥΣ ΒΕΝΕΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΛΑΟΥΣ.ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ. 17 Φεβρουαρίου, 2022
- ΣΝΕΠΕΙΕΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ ΠΡΟΝΟΜΙΩΝ ΣΤΟΥΣ ΒΕΝΕΤΟΥΣ 17 Φεβρουαρίου, 2022
- ΚΟΜΝΗΝΟΙ 10 Φεβρουαρίου, 2022
- ΕΚΤΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΝΔΡΟΜΑΧΗ 10 Φεβρουαρίου, 2022
- ΑΠΟΙΚΙΟΚΡΑΤΙΑ 3 Φεβρουαρίου, 2022
- Η ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΩΝ.ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΥΝΑΤΟΥΣ. 3 Φεβρουαρίου, 2022
- ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 3 Φεβρουαρίου, 2022
- ΙΣΤΟΡΙΑ Β ΤΑΞΗΣ. ΣΧΕΣΗ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ-ΔΥΣΗΣ 16 Ιανουαρίου, 2022
- Η ΩΡΙΜΑΝΣΗ ΤΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ 11 Ιανουαρίου, 2022
- ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΕΠΟΠΟΙΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 10 Ιανουαρίου, 2022
- Η διάδοση του Χριστιανισμού στους Μοραβούς και τους Βουλγάρους 19 Δεκεμβρίου, 2021
- ΜΙΧΑΗΛ Γ΄ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ 16 Δεκεμβρίου, 2021
- Η ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΟΓΝΩΜΙΑΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ.ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ 2 Δεκεμβρίου, 2021
Translate
Blogroll
- A class divided
- https://crosswordlabs.com/view/2020-12-05-372
- OI ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ -ΑCROPOLIS WORLD NEWS
- Αρχεία Βοήθειας χρήσης Ιστολογίου στο ΠΣΔ
- Ασφάλεια στο Διαδίκτυο-Ενημερωτικός Κόμβος ΠΣΔ
- Δικτυακή πύλη sch.gr
- Εκπαιδευτικές Κοινότητες και Ιστολόγια ΠΣΔ
- Νομοθεσία Μακεδονικής δυναστείας.Μέτρα κατά των δυνατών
- Ο ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Ετικέτες
Ιστορικό
Σκακιστική άσκηση
Translate
Σαν σήμερα
18/4/1951: Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Βέλγιο, Ολλανδία και Λουξεμβούργο υπογράφουν στο Παρίσι την ιδρυτική πράξη της Ευρωπαϊκής Κοινότητας ʼνθρακα και Χάλυβα (ΕΚΑΧ), προπομπό της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Ιστορικό
Translate
Blogroll
- A class divided
- https://crosswordlabs.com/view/2020-12-05-372
- OI ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ -ΑCROPOLIS WORLD NEWS
- Αρχεία Βοήθειας χρήσης Ιστολογίου στο ΠΣΔ
- Ασφάλεια στο Διαδίκτυο-Ενημερωτικός Κόμβος ΠΣΔ
- Δικτυακή πύλη sch.gr
- Εκπαιδευτικές Κοινότητες και Ιστολόγια ΠΣΔ
- Νομοθεσία Μακεδονικής δυναστείας.Μέτρα κατά των δυνατών
- Ο ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Γεια σας κυρία, ο Φλάβιο από το Β1 είμαι. Θα μπορούσατε να μου δώσετε ένα HINT για την άσκηση στην ιλιάδα που λέει <>, επειδή, έχω διαβάσει την ραψωδία Ι 2 φορές και δεν έχω βρει κανένα στοιχείο.
Ευχαριστώ!
Θύμισέ μου την άσκηση, αλλά γράφε μου ελληνικά σε παρακαλώ
Λέει : Γιατί νομίζετε ότι επιλέχθηκαν σαν μέλη της αντιπροσωπείας τα συγκεκριμένα πρόσωπα;
Εννοώ,ποιες ιδιότητες διέθεταν τα πρόσωπα αυτά ή τι σχέση είχαν με τον Αχιλλέα, ώστε να μπορούν να πείσουν τον Αχιλλέα;Π.χ.Ο Φοίνικας ήταν ο δάσκαλός του ,τον ήξερε από μικρό παιδί,θα μπορολυσε να τον πείσει
Θα μπορούσε
Τι εννοείται, διέθεταν ιδιότητες, ήταν αυτοκράτορας και καλά;
Δες το παράδειγμα με τον Φοίνικα και σκέψου και για τους άλλους.Δεν εννοώ μόνο τίτλους,όχι αυτοκράτορας βέβαια, δεν υπάρχει αυτήν την εποχή αυτός ο τίτλος…Αλλά σκεψου ο Οδυσσέας σε τι ήταν ικανός;Ο Αίαντας;
Ο Αίαντας ικανός πολεμιστής και ο Οδυσσέας έξυπνος και τα σχετικά, σωστά;
Ναι, σωστά.Τα λέμε και αύριο στην τάξη λοιπόν
Και χίλια συγγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις! Τα λέμε! Καλό μεσημέρι!!!
Κανένα πρόβλημα,καλό απόγευμα!
Γεια σας κυρία ξανά. Το : ο Αίαντας κυμαίνει τις πολεμικές ικανότητες με τον Αχιλλέα σημαίνει ότι έχουν περίπου παρόμοια πολεμική ικανότητα?
Το ρήμα κυμαίνει;Δεν καταλαβαίνω το ρήμα που χρησιμοποιείς
Θέλω να γράψω ότι και καλά έχουν και οι δύο παρόμοιες (άριστες) πολεμικές ικανότητες.
Αυτό γράψε
Ποιο, το : ο Αίαντας κυμαίνει τις πολεμικές ικανότητες με τον Αχιλλέα;
Δεν υπάρχει αυτό το ρήμα, την άλλη φράση γράψε