Εκπαιδευτικό Ιστολόγιο του Βαγγέλη Ιωάννου

3 Ιουνίου 2021

Το πρώτο άρθρο του Α2 τμήματος του 2ου ΕΠΑΛ Καρδίτσας

Κάτω από: Γενικά —— ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ @ 12:03 μμ

Αλλαγή θερμοκρασίας

Το φαινόμενο του θερμοκηπίου είναι η διαδικασία κατά την οποία η ατμόσφαιρα ενός πλανήτη συγκρατεί θερμότητα και συμβάλλει στην αύξηση της θερμοκρασίας της επιφάνειάς του.

Τα τελευταία χρόνια, ο όρος συνδέεται με την αύξηση της μέσης θερμοκρασίας της επιφάνειας της Γης (παγκόσμια θέρμανση), ενώ θεωρείται πως το φαινόμενο έχει ενισχυθεί σημαντικά από ανθρωπογενείς δραστηριότητες. Παρατηρείται σε όλους τους πλανήτες που διαθέτουν ατμόσφαιρα. Ο πλανήτης με το πιο εντυπωσιακό φαινόμενο θερμοκηπίου είναι η Αφροδίτη, όμως για λόγους απλότητας θα αναφερόμαστε αποκλειστικά στην περίπτωση της Γης.

Τα αέρια του θερμοκηπίου και το συνοδό φαινόμενο, συμβάλλουν ως ενδογενείς παράγοντες στην κλιματική αλλαγή. Όλα τα αέρια συστατικά της ατμόσφαιρας που συμβάλλουν στο φαινόμενο του θερμοκηπίου, αναφέρονται συνολικά με τον όρο αέρια του θερμοκηπίου.Απορροφούν την μεγάλου μήκους κύματος γήινη ακτινοβολία και επανεκπέμπουν θερμική ακτινοβολία, θερμαίνοντας την επιφάνεια. Ορισμένα αέρια, όπως το όζον, έχουν ημιδιαφάνεια και στην ηλιακή ακτινοβολία, με αποτέλεσμα να απορροφούν ένα μέρος της, συμβάλλοντας ως ένα βαθμό και στην ψύξη της γήινης επιφάνειας.

Το φαινόμενο του θερμοκηπίου είναι φυσικό, ωστόσο ενισχύεται από την ανθρώπινη δραστηριότητα, η οποία συμβάλλει στην αύξηση της συγκέντρωσης των αερίων του θερμοκηπίου καθώς και στην έκλυση άλλων ιχνοστοιχείων, όπως οι χλωροφθοράνθρακες (CFC’s). Τα τελευταία χρόνια, καταγράφεται μία αύξηση στη συγκέντρωση αρκετών αερίων του θερμοκηπίου, ενώ ειδικότερα στην περίπτωση του διοξειδίου του άνθρακα, η αύξηση αυτή ήταν 31% την περίοδο 1750-1998. Τα τρία τέταρτα της ανθρωπογενούς παραγωγής διοξειδίου του άνθρακα, οφείλεται σε χρήση ορυκτών καυσίμων, ενώ το υπόλοιπο μέρος προέρχεται από αλλαγές που συντελούνται στο έδαφος, κυρίως μέσω της αποδάσωσης.

΄Ενα βίντεο για το φαινόμενο θερμοκηπίου

 

1 Ιουνίου 2021

Το πρώτο μου άρθρο με το Α1

Κάτω από: Γενικά —Με ετικέτα , , ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ @ 12:08 μμ

Το πρώτο μου άρθρο με εικόνες, συνδέσμους και βίντεο.

Eιδήσεις από το Karditsalive.net

 

 

31 Μαΐου 2021

Λήξη σχολικού έτους 2020-2021

schoοls out

Το Υπουργείο Παιδείας αποφάσισε ότι η λήξη των μαθημάτων για το σχολικό έτος 2020-2021 θα γίνει στις 11 Ιουνίου 2021 για τα Γυμνάσια και τα Λύκεια της χώρας.

Λόγω της πανδημίας και των σχολείων που ήταν κλειστά και λειτουργούσαν μέσω τηλεκπαίδευσης , δεν θα πραγματοποιηθούν οι ενδοσχολικές εξετάσεις.

Οι πανελλαδικές εξετάσεις της Γ’ Λυκείου θα πραγματοποιηθούν από τις 14 Ιουνίου.

Οι μαθητές του τμήματος Α1 του 2ου ΕΠΑΛ Καρδίτσας σας εύχονται καλό καλοκαίρι!

 

25 Μαΐου 2021

Αναστολή λειτουργίας του τμήματος Α2 του 2ου Ημερήσιου ΕΠΑ.Λ Καρδίτσας, λόγω κρούσματος COVID-19

Κάτω από: Γενικά —— ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ @ 11:47 πμ
αναστολη λειτουργιας

Τα μαθήματα του τμήματος Α2 του σχολείου μας (2ο ΕΠΑΛ Καρδίτσας) διεξάγονται μέσω σύγχρονης τηλεκπαίδευσης με τη χρήση Webex μέχρι και τις 30 Μαΐου 2021.

Την απόφαση την πήρε η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας και φαίνεται στον παρακάτω σύνδεσμο:

Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας

Η σχετική απόφαση φαίνεται στο apofasi_eggrafo_gia_anastoli_leitoyrgias_2o_epa.l_a1_signed

Έστω και από απόσταση, η διδασκαλία συνεχίζεται και μαθαίνουμε πως να χρησιμοποιούμε τα ιστολόγια του σχολικού δικτύου.

 

18 Μαΐου 2021

Η εκπαίδευση στα χρόνια του κορωνοϊού – Ιστορίες καραντίνας

Κάτω από: Γενικά —— ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ @ 12:02 μμ
koronoios-ioseis

 

Lock down και covid-19

Λίγο μετά τα Χριστούγεννα, στο τέλος Ιανουαρίου 2020 ακούσαμε για πρώτη φορά για ένα νέο ιό, μία νέα αρρώστια που ξεκίνησε από την Κίνα και μεταδόθηκε σε αρκετές χώρες του κόσμου. Στην αρχή μας φαινόταν για κάτι μακρινό και αδιάφορο. Δεν φανταζόμασταν ποτέ ότι θα αλλάξει τόσο τη ζωή μας, τις συνήθειες μας και θα περιορίσει τις δραστηριότητες μας.

 

 

Οι πρώτες εικόνες της επέκτασης του κορωνοϊού στην Ιταλία, μία γειτονική χώρα, με τους εκατοντάδες νεκρούς, μας συγκλόνισε και μας έδειξε ότι ο κορωνοϊός πρόκειται να χτυπήσει σύντομα και τη δική μας πόρτα. Οι πρώτες μέρες καραντίνας έφτασαν το Μάρτιο. Τα σχολεία και τα μαγαζιά έκλεισαν και η ζωή μας άλλαξε. Οι Απόκριες και το Πάσχα του 2020 δεν γιορτάστηκαν και οι δραστηριότητες μας περιορίστηκαν στο ελάχιστο, πάντα στέλνοντας μήνυμα στο 13033.

Ήταν τότε που για πρώτη φορά μπήκε στη ζωή μας η τηλεκπαίδευση στο δημόσιο σχολείο και όροι όπως σύγχρονη τηλεκπαίδευση, ηλεκτρονική τάξη, webex, e-class, join meeting, unmute, share και άλλα μπήκαν στη ζωή μας. Εκεί που νομίζαμε ότι το καλοκαίρι θα τα εξαφάνιζε όλα και το φθινόπωρο θα επιστρέφαμε στην κανονική μας ζωή, ο Covid-19 μπήκε πιο άγριος στη ζωή μας και η φετινή χρονιά κύλησε με μαθήματα περισσότερο από απόσταση, παρά στην τάξη.

Η ιστορία μας συνεχίζεται…

 

23 Φεβρουαρίου 2012

Διαδραστικοί πίνακες

Οι διαδραστικοί πίνακες μπήκαν στη σχολική ζωή. Καιρός λοιπόν για να τους εντάξουμε στην καθημερινή ζωή του σχολείου και να ενσωματωθούν στη διδασκαλία των μαθημάτων. Πολλές χρήσιμες πληροφορίες μπορούμε να βρούμε αμέσως μετά στους συνδέσμους και σε νέες δημοσιεύσεις.

23/2/2012

20 Νοεμβρίου 2008

ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κάτω από: Γενικά —— ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ @ 7:41 μμ

Τι γνώμη έχετε για την τηλεκπαίδευση στο σχολικό δίκτυο?

Τι είναι όμως τηλεκπαίδευση;

Γειά σου Κόσμε!

Κάτω από: Γενικά —— ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ @ 7:38 μμ

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτή είναι η πρώτη σας δημοσίευση. Αλλάξτε την ή διαγράψτε την και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

©2024 Εκπαιδευτικό Ιστολόγιο του Βαγγέλη Ιωάννου Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση