2η Δραστηριότητα: Create your own code of safer internet browsing
Διάρκεια: 20 λεπτά
Είδος δραστηριότητας: Συζήτηση / προσωπική ανάπτυξη
Οργάνωση τάξης: Ατομική εργασία με παρουσίαση σε μικρές ομάδες χρησιμοποιώντας το συνεργατικό εργαλείο google slides.
Ρόλος και ενέργειες εκπαιδευτικού: Διευκολυντικός, ενθαρρυντικός, συμβουλευτικός
Ενέργειες μαθητή: Οι μαθητές συντάσσουν έναν προσωπικό «κώδικα καλής συμπεριφοράς στο διαδίκτυο» ανακαλλώντας τα οσα έμαθαν κατα τη διάρκεια της ενότητας αλλα και απο αναζήτηση στο διαδίκτυο και ετοιμάζουν μια παρουσίαση χρησιμοποιώντας το εργαλείο google slides ώστε στη συνέχεια να την παρουσιάσουν στους συμμαθητές μέλη των άλλων ομάδων.
Πηγές – Εργαλεία: google slides, browser, suggested sites – φύλλο εργασίας IX
https://saferinternet4kids.gr/afises-2/netiquette/
https://blogs.sch.gr/stavrosbranos/diktyo-diadiktio/kales-praktikes/sosti-diadiktyaki-symperifora
https://users.sch.gr/ikomninou/4th_mod_b/___4.html
3η Δραστηριότητα: Personal internet browsing code
Διάρκεια: 5 λεπτά
Είδος δραστηριότητας: Συνολική Αξιολόγηση
Οργάνωση τάξης: Ατομική εργασία
Ρόλος και ενέργειες εκπαιδευτικού: Ενθαρρυντικός, συμβουλευτικός. Η εκπαιδευτικός δίνει στου μαθητές ένα λίνκ με ενα ερωτηματολόγιο συνολικής αξιολόγησης της μαθησιακής διαδικασίας και τος ζητάει να αξιολογήσουν τον εαυτό τους αναφορικά με τη γνώση που θεωρούν οτι κατέκτησαν.
Ενέργειες μαθητή: Οι μαθητές απαντούν σε ενα φυλλάδιο τελικής αξιολόγησης της 4ωρης μαθησιακής διαδικασίας μέσω google forms
Πηγές – Εργαλεία: φύλλο εργασίας X, google forms

Αφήστε μια απάντηση