Διερευνώντας τη Διδακτική Σκέψη των Δασκάλων

Η έρευνα της σκέψης, των πεποιθήσεων και της παιδαγωγικής γνώσης που κατέχουν οι εκπαιδευτικοί, παρέχει την δυνατότητα κατανόησης της διδακτικής πραγματικότητας, γιατί ακριβώς οι σκέψεις και οι πεποιθήσεις αποτελούν το κατευθυντήριο νήμα των πράξεων. Η σπουδαιότητα και η αναγκαιότητα έρευνας της σκέψης και των πεποιθήσεων των εκπαιδευτικών έγκειται στο γεγονός ότι μπορεί να εκφραστούν έμμεσα μέσα από το αναλυτικό πρόγραμμα (τι διδάσκεται), την διδακτική μέθοδο (πώς πρόκειται να διδαχθεί), την αξιολόγηση (τι αξιολογείται ως μαθησιακό αποτέλεσμα). Η παρούσα έρευνα αναφέρεται επίσης σε σκέψεις και πεποιθήσεις που αποτελούν εμπόδια και προκαλούν ζημιά στην καλή διδασκαλία, καθώς και σε διδακτικές προσεγγίσεις με σκοπό τη βελτίωση της διδασκαλίας και την προώθηση της μάθησης των μαθητών.

Για να δείτε αυτό το βιβλίο, κάντε κλίκ εδώ

https://drive.google.com/file/d/0B57FiY8xX-gTVGtmOE1FLTBsUWs/view?usp=sharing

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.