Στοχαζόμενος Δάσκαλος

Το άρθρο αναφέρεται στη αναγκαιότητα εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών με διαδικασίες οι οποίες έχουν ως κατεύθυνση, προσανατολισμό και ανάδειξη του προσώπου του δασκάλου, ως καινοτόμου και στοχαστή εκπαιδευτικού, ο οποίος μπορεί να ανταποκρίνεται στην πολυπλοκότητα των κοινωνικών και εκπαιδευτικών απαιτήσεων.

Για να δείτε το άρθρο, το επιλέγετε δεξιά στα «πρόσφατα άρθρα» και στη συνέχεια κάντε κλικ εδώ

https://drive.google.com/file/d/0B57FiY8xX-gTNWxnYlM2Uk5hWms/view?usp=sharing

Δημοσιεύθηκε στην Χωρίς κατηγορία. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.