Η Προσωπική Επιστημολογία του Δασκάλου

Το άρθρο αναφέρεται στο ρόλο της προσωπικής επιστημολογίας του δασκάλου, η οποία  συγκροτείται από σκέψεις για τη φύση της γνώσης και τις διαδικασίες οικειοποίησής της και  συνεπώς υπαγορεύουν και καθοδηγούν τις επιλογές  του περιεχομένου της διδασκαλίας και τις διδακτικές προσεγγίσεις.

Για δείτε το άρθρο, το επιλέγετε δεξιά στα «πρόσφατα άρθρα» και στη συνέχεια κάντε κλικ εδώ

https://drive.google.com/file/d/0B57FiY8xX-gTWWIzWWotb256Njg/view?usp=sharing

Δημοσιεύθηκε στην Χωρίς κατηγορία. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.