Η Προσωπική Θεωρία του Δασκάλου για τη Διδασκαλία

Η Προσωπική Θεωρία του Δασκαλου βρίσκεται στην καρδιά της διδασκαλίας και διαδραματίζει σπουδαίο ρόλο στη διαμόρφωση της πραγματικότητας στην τάξη. Αποτελεί συχνά τις λανθάνουσες και ασυνείδητες παραδοχές για τη γνώση, τη διδασκαλία, τη μάθηση, οι οποίες συνειδητά ή ασυνείδητα, καθορίζουν τα κριτήρια των κύριων διδακτικών επιλογών, υπαγορεύουν τη λήψη αποφάσεων κατά τη διδακτική διαδικασία, καθοδηγούν την διδακτική συμπεριφορά, με αποτέλεσμα τελικά να διαμορφώνουν τη διδακτική πράξη.

Για να δείτε αυτό το άρθρο κάντε κλικ εδώ

https://drive.google.com/file/d/0B57FiY8xX-gTYWpBcU1hZXhLS28/view?usp=sharing

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η Προσωπική Θεωρία του Δασκάλου για τη Διδασκαλία

Διερευνώντας τη Διδακτική Σκέψη των Δασκάλων

Η έρευνα της σκέψης, των πεποιθήσεων και της παιδαγωγικής γνώσης που κατέχουν οι εκπαιδευτικοί, παρέχει την δυνατότητα κατανόησης της διδακτικής πραγματικότητας, γιατί ακριβώς οι σκέψεις και οι πεποιθήσεις αποτελούν το κατευθυντήριο νήμα των πράξεων. Η σπουδαιότητα και η αναγκαιότητα έρευνας της σκέψης και των πεποιθήσεων των εκπαιδευτικών έγκειται στο γεγονός ότι μπορεί να εκφραστούν έμμεσα μέσα από το αναλυτικό πρόγραμμα (τι διδάσκεται), την διδακτική μέθοδο (πώς πρόκειται να διδαχθεί), την αξιολόγηση (τι αξιολογείται ως μαθησιακό αποτέλεσμα). Η παρούσα έρευνα αναφέρεται επίσης σε σκέψεις και πεποιθήσεις που αποτελούν εμπόδια και προκαλούν ζημιά στην καλή διδασκαλία, καθώς και σε διδακτικές προσεγγίσεις με σκοπό τη βελτίωση της διδασκαλίας και την προώθηση της μάθησης των μαθητών.

Για να δείτε αυτό το βιβλίο, κάντε κλίκ εδώ

https://drive.google.com/file/d/0B57FiY8xX-gTVGtmOE1FLTBsUWs/view?usp=sharing

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διερευνώντας τη Διδακτική Σκέψη των Δασκάλων

Πεποιθήσεις και Διδακτική Πράξη

Το άρθρο αναφέρεται στις επιδράσεις που ασκούν οι παιδαγωγικές πεποιθήσεις των δασκάλων στη διαμόρφωση των διδακτικών παρακτικών στην τάξη.

Για να δείτε το άρθρο, το επιλέγετε δεξιά στα «πρόσφατα άρθρα» και στη συνέχεια κάντε κλικ εδώ

https://drive.google.com/file/d/0B57FiY8xX-gTaUx0SjhBVzFDMGs/view?usp=sharing

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πεποιθήσεις και Διδακτική Πράξη

Το Σχολείο ως Δυναμική Κοινότητα Μάθησης

Το άρθρο αναφέρεται στις δυνατότητες οι οποίες απορρέουν από την μετασχηματιστική διαδικασία της λειτουργίας του σχολείου από οργανισμό σε κοινότητα μάθησης για όλους.

Για να δείτε το άρθρο, το επιλέγετε δεξιά στα «πρόσφατα άρθρα» και στη συνέχεια κάντε κλικ εδώ

https://drive.google.com/file/d/0B57FiY8xX-gTb1dHOWlFNnA0T1U/view?usp=sharing

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το Σχολείο ως Δυναμική Κοινότητα Μάθησης

Στοχαζόμενος Δάσκαλος

Το άρθρο αναφέρεται στη αναγκαιότητα εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών με διαδικασίες οι οποίες έχουν ως κατεύθυνση, προσανατολισμό και ανάδειξη του προσώπου του δασκάλου, ως καινοτόμου και στοχαστή εκπαιδευτικού, ο οποίος μπορεί να ανταποκρίνεται στην πολυπλοκότητα των κοινωνικών και εκπαιδευτικών απαιτήσεων.

Για να δείτε το άρθρο, το επιλέγετε δεξιά στα «πρόσφατα άρθρα» και στη συνέχεια κάντε κλικ εδώ

https://drive.google.com/file/d/0B57FiY8xX-gTNWxnYlM2Uk5hWms/view?usp=sharing

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Στοχαζόμενος Δάσκαλος

Η Προσωπική Επιστημολογία του Δασκάλου

Το άρθρο αναφέρεται στο ρόλο της προσωπικής επιστημολογίας του δασκάλου, η οποία  συγκροτείται από σκέψεις για τη φύση της γνώσης και τις διαδικασίες οικειοποίησής της και  συνεπώς υπαγορεύουν και καθοδηγούν τις επιλογές  του περιεχομένου της διδασκαλίας και τις διδακτικές προσεγγίσεις.

Για δείτε το άρθρο, το επιλέγετε δεξιά στα «πρόσφατα άρθρα» και στη συνέχεια κάντε κλικ εδώ

https://drive.google.com/file/d/0B57FiY8xX-gTWWIzWWotb256Njg/view?usp=sharing

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η Προσωπική Επιστημολογία του Δασκάλου

Η Οικοδόμηση της γνώσης ως διδακτική προσέγγιση

Το άρθρο αναφέρεται σε μια συγκεκριμένη διδακτική προσέγγιση οικοδόμησης της γνώσης,  η οποία παρουσιάζεται αναλυτικά με βάση τη φιλοσοφία, τη σκοποθεσία, τους διδακτικούς στόχους και την αξιολόγηση του μαθητή σύμφωνα με τα ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ.

Για να δείτε το άρθρο, το επιλέγετε δεξιά στα «πρόσφατα άρθρα» και στη συνέχεια κάντε κλικ εδώ

https://drive.google.com/file/d/0B57FiY8xX-gTZGViMkhjS054cTg/view?usp=sharing

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η Οικοδόμηση της γνώσης ως διδακτική προσέγγιση

Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Διδασκαλία

Το άρθρο αναφέρεται σε τρεις  διαφορετικές αντιλήψεις που διαμορφώνουν τα προγράμματα εκπαιδευσης εκπαιδευτικών  και συνακόλουθα τρεις διαφορετικές θεωρήσεις της διδασκαλίας, καθώς και τις επιπτώσεις στη σχολική τάξη.

Για να δείτε το άρθρο, το επιλέγετε δεξιά στα «πρόσφατα άρθρα» και στη συνέχεια κάντε κλικ εδώ

https://drive.google.com/file/d/0B57FiY8xX-gTa2JucmpvZmFXdzg/view?usp=sharing

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Διδασκαλία

Μεταφορικός Λόγος των Δασκάλων

Το άρθρο αναφέρεται στον «μεταφορικό λόγο των δασκάλων» ως εργαλείο διερεύνησης των αντιλήψεων τη φύση της γνώσης, του αναλυτικού προγράμματος,  της διδασκαλίας,  του ρόλου του δασκάλου και των μαθητών, της μάθησης,  της μαθητικής πειθαρχίας και της τάξης.
Για να δείτε το άρθρο, το επιλέγετε δεξιά στα «πρόσφατα άρθρα» και στη συνέχεια κάντε κλικ εδώ

https://drive.google.com/file/d/0B57FiY8xX-gTTkxjYkM4MGt5MUk/view?usp=sharing

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μεταφορικός Λόγος των Δασκάλων

Hello world!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτή είναι η πρώτη σας δημοσίευση. Αλλάξτε την ή διαγράψτε την και αρχίστε το «Ιστολογείν»!

Συμβουλευτείτε τα αρχεία βοήθειας για την διαχείριση του ιστολογίου σας.

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο