• Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
  • Σύνδεση

Διδακτική της Πληροφορικής

Δρίμτζιας Βασίλης, Επιμορφωτής Β΄επιπέδου Εκπαιδευτικών ΠΕ19/20

  • Αρχική
  • Moodle Επιμόρφωσης β΄επιπέδου ΠΕ19/20
  • Διδακτική Πληροφορικής
  • Web 2.0
  • Projects (Ερευνητικές Εργασίες)
  • Σχετικά
« LAMS Tutorial – Το περιβάλλον μάθησης του LAMS
Πως μαθαίνουν οι μαθητές ; Στέλλα Βοσνιάδου »

Η καθηγήτρια Γνωστικής Ψυχολογίας Στέλλα Βοσνιάδου στα Άκρα

Αναρτήθηκε στις: Κυριακή 28 Απριλίου 2013. Κατηγορία: Διδακτική, Μάθηση, Παιδαγωγική. Μπορείτε να παρακολουθήσετε οποιαδήποτε απάντηση σε αυτό το άρθρο, μέσω του RSS 2.0. Μπορείτε να πάτε στο τέλος και να αφήσετε μια απάντηση. Το ping στο αυτή τη στιγμή δεν επιτρέπεται.

Χωρίς σχόλια ακόμα.

Αφήστε μια απάντηση

Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.

    • App Inventor
    • Audacity
    • BigBlueButton
    • Blogs
    • Cloud Computing
    • Code.org
    • Comics
    • Computer Science Unplugged
    • Creative Commons
    • Diigo
    • Dropbox
    • Eπιστήμονες Πληροφορικής
    • Facebook
    • Flipped Classroom
    • FlipSnack
    • GameMaker
    • GIMP
    • GoAnimate.com
    • Google
    • Google Docs
    • HotPotatoes
    • ipad
    • Joomla
    • Kidspiration
    • LAMS
    • Logo
    • MegaUpload
    • Moodle
    • MS Kodu
    • Office Web Apps
    • OLPC
    • Open eClass
    • Picasa
    • Pixlr
    • Prezi
    • Projects (Ερευνητικές Εργασίες)
    • Python
    • Re-imagining school
    • RoboMind
    • RSS
    • Schoolpress.sch.gr
    • Scratch
    • Second Life
    • SkyDrive
    • Skype
    • SNAP! BYOB
    • TeamViewer
    • Twitter
    • Webinars
    • WebQuest
    • Weebly
    • Wiki
    • Wikipedia
    • Wordle
    • Yenka
    • YouTube
    • zoho
    • ΑΕΠΠ
    • Ασφάλεια στο Ιnternet
    • Γενικά
    • Διαδικτυακά εργαλεία εκπαίδευσης
    • Διαδραστικός Πίνακας (IWB)
    • Διδακτικές Τεχνικές
    • Διδακτική
    • Διδακτική Πληροφορικής
    • Διδακτική των Μαθηματικών
    • Ειδική Αγωγή
    • Εκπαίδευση Ενηλίκων
    • Εκπαιδευτικά Παιχνίδια
    • Εκπαιδευτικό Λογισμικό
    • ΕΛΛΑΚ
    • Εννοιολογικοί Χάρτες
    • Επεξεργασία Video
    • Επεξεργασία Εικόνας
    • Επιμόρφωση Β' Επιπέδου
    • Εργαλεία & URL Internet
    • Εργαλεία WEB 2.0
    • Λογισμικό
    • Μάθηση
    • Παιδαγωγική
    • Πνευματικά δικαιώματα
    • Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης
    • Φωτόδεντρο
  • Κανάλια RSS

    • Εγγραφή σε νέα και ενημερώσεις
    • Κανάλι RSS
    • Σχόλια RSS
  • Moodle Επιμόρφωσης Β’ Επιπέδου

    ΚΣΕ - 1ο ΓΕ.Λ. Ηγουμενίτσας

    Είσοδος ως Επισκέπτης

  • Ψηφιακό Σχολείο

    Ψηφιακό Σχολείο
  • Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία

    Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία
  • Wikipedia Συμμετέχω!

    Wikipedia Συμμετέχω!
  • Μάθε για το ανοικτό λογισμικό

    Μάθε για το ανοικτό λογισμικό
  • Ενημερωτικός Κόμβος ΠΣΔ

    Ενημερωτικός Κόμβος ΠΣΔ
  • Δράση Safer Internet

    Δράση Safer Internet
  • Παρατηρητήριο για την Πρόληψη Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού

    Παρατηρητήριο για την Πρόληψη Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού
  • Το ΣΤΕΚΙ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΩΝ

    Το ΣΤΕΚΙ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΩΝ
  • Ιστοδιαλέξεις (webinars)

    Ιστοδιαλέξεις (webinars)
  • RSS Ανακοινώσεις Υπουργείου Παιδείας

    • 16-07-25 Σοφία Ζαχαράκη: 4,7 εκατ. ευρώ σε Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο για ασφάλεια και τεχνική υποστήριξη
    • 15-07-25 Πρόσκληση μονίμων εκπαιδευτικών προς υποβολή αιτήσεων απόσπασης παροχής ψηφιακής εκπαίδευσης (Ψηφιακό Φροντιστήριο) για το σχολικό έτος 2025 -2026
    • 15-07-25 Απόφαση παράτασης θητείας Υποδιευθυντών Σχολών Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Α.Ε.Κ.)
    • 15-07-25 Σοφία Ζαχαράκη: 328,8 εκατ. ευρώ μέσω ΕΛΚΕ για έρευνα στα Πανεπιστήμια με πόρους ΕΣΠΑ και ΤΑΑ - Δίνουμε στα ΑΕΙ τα εργαλεία που τους αξίζουν και στους φοιτητές μας τις προοπτικές που ονειρεύονται για το μέλλον
    • 14-07-25 Νέος Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, ο Γιάννης Παπαδομαρκάκης
    • 14-07-25 Προσωρινός αξιολογικός πίνακας εκπαιδευτικών για την κάλυψη θέσης διδακτικού προσωπικού στο Ευρωπαϊκό Σχολείο Λουξεμβούργο ΙΙ
    • 14-07-25 Προσωρινοί αξιολογικοί πίνακες εκπαιδευτικών για την κάλυψη θέσεων διδακτικού προσωπικού στο Ευρωπαϊκό Σχολείο Λουξεμβούργο ΙΙ
    • 14-07-25 Προσωρινοί αξιολογικοί πίνακες εκπαιδευτικών για την κάλυψη θέσεων διδακτικού προσωπικού στα Ευρωπαϊκά Σχολεία Λουξεμβούργο ΙΙ και Καρλσρούης
    • 14-07-25 Αυξάνεται στα 182, 1 εκατ, ευρώ ο προϋπολογισμός για τη Δράση «Μεταλυκειακό Έτος – Τάξη Μαθητείας» από την Υπουργό, Σοφία Ζαχαράκη
    • 11-07-25 Σοφία Ζαχαράκη στους Πρυτάνεις: «Καθαροί κανόνες – Καθαρές ευθύνες - Το όραμά μας για ένα αυτόνομο, σύγχρονο, και ανταγωνιστικό δημόσιο πανεπιστήμιο, βασίζεται στην κοινή συνεργασία – Η Κυβέρνηση θέτει τα δημόσια πανεπιστήμια στο επίκεντρο της εθ
  • RSS SchoolNews-Σχολικά Νέα

  • RSS Η Πληροφορική σήμερα…

  • Αρχειοθήκη άρθρων

  • Online Εργαλεία

    • 2.500 δωρεάν γραμματοσειρές
    • Convert Files – free online file converter videos, audio files, documents and ebooks.YouTube to MP3
    • Convert PDF to Word.net
    • Office Web Apps
    • Office Web Apps (2)
    • Online επεξεργασία αρχείων pdf.
    • Online οπτική αναγνώριση χαρακτήρων
    • Pdf Unlock
    • Splitube
    • Web Resizer
    • YouTube mp3
    • Αλλάξτε το μέγεθος των εικόνων σας
    • Δημιουργείστε αρχεία pdf
  • Διαδικτυακά Εργαλεία

    • Wix : Create Flash web site
    • Οnline-convert
  • Εκπαιδευτικές ομάδες

    • Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
    • Κοινότητα e-learning
    • Κοινότητα MOODLE Ελλήνων Εκπαιδευτικών
    • Ομάδα για το LAMS
  • ΕΛ/ΛΑΚ

    • Schoolforge
    • www.linux.gr
    • www.open-source.gr
    • ΕΛ/ΛΑΚ
    • Ελεύθερο Λογισμικό για την Εκπαίδευση
    • Ένωση χρηστών και φίλων Linux Ελλάδας
  • Προγρ/σμός με Scratch

    • Edutorial για το Scratch
    • H σελίδα στο M.I.T.
    • LearnScratch.org
    • Δραστηριότητες με το Scratch (Γεώργιος Φεσάκης)
    • Δραστηριότητες με το Scratch (Στάθης Στέργου)
    • Κατεβάστε το Scratch
    • Κοινότητα εκπαιδευτικών Scratch
  • Προτείνω...

    • Αλεξάνδρα Κουλουμπαρίτση
    • Για ένα αφαλέστερο Διαδίκτυο
    • Γιάννης Σαλονικίδης
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ
    • ΠΑΚΕ Ιωαννίνων
  • Σύνδεσμοι

    • blogs.sch.gr
    • Ασύγχρονη τηλεκπαίδευση
    • Βιβλιοθήκη Εκπ.Λογισμικού ΕΛ/ΛΑΚ
    • Δικτυακή πύλη sch.gr
    • Δραστηριότητες με το Scratch (Γεώργιος Φεσάκης)
    • Εκπ/κό υποστηρικτικό υλικό
    • Ηλ. περιοδικό e-Emphasis
    • Ηλεκτρονικές κάρτες
    • Ηλεκτρονική Διαχείριση Τάξης η-τ@ξη
    • Ιστολόγιο Ομάδας ανάπτυξης blogs.sch.gr
    • Μαθητική πύλη students.sch.gr
    • Υπηρεσία video ΠΣΔ
  • Απρίλιος 2013
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930  
    « Μαρ   Μάι »
  • European Radio Logo
  • Πρόσφατα άρθρα
    • Νέα συμπληρωματικά βιβλία για το μάθημα της Γ Λυκείου: Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (ΑΕΠΠ) 2015-16 30 Σεπτεμβρίου, 2015
    • Βιβλίο : Εισαγωγή στον προγραμματισμό με την Python 30 Σεπτεμβρίου, 2015
    • Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο : Υποστήριξη εκπαιδευτικής καινοτομίας με το LAMS 19 Ιουνίου, 2015
    • Δημιουργώ παιχνίδια στο Microsoft Kodu – Προγραμματισμός στο MSKodu 5 Μαρτίου, 2015
    • Μαθαίνω το LAMS 2ο μέρος – 2η Συνεδρία στα πλαίσια της επιμόρφωσης β΄επιπέδου (Βασίλης Δρίμτζιας) 24 Φεβρουαρίου, 2015
  • Κατηγορίες
    App Inventor Audacity Cloud Computing Code.org Eπιστήμονες Πληροφορικής Facebook GameMaker Google Google Docs HotPotatoes Joomla LAMS Logo Moodle MS Kodu Office Web Apps Projects (Ερευνητικές Εργασίες) Re-imagining school Schoolpress.sch.gr Scratch Skype Webinars Wikipedia Wordle YouTube Ασφάλεια στο Ιnternet Γενικά Διαδικτυακά εργαλεία εκπαίδευσης Διδακτικές Τεχνικές Διδακτική Διδακτική Πληροφορικής Διδακτική των Μαθηματικών ΕΛΛΑΚ Ειδική Αγωγή Εκπαίδευση Ενηλίκων Εκπαιδευτικά Παιχνίδια Εκπαιδευτικό Λογισμικό Εννοιολογικοί Χάρτες Επεξεργασία Video Επεξεργασία Εικόνας Εργαλεία & URL Internet Εργαλεία WEB 2.0 Μάθηση Παιδαγωγική Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης

©2025 Διδακτική της Πληροφορικής

Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr


Δήλωση προσβασιμότητας
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Accessibility by WAH
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα Μη αποδοχή