ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2011-2012

19 Ιούνιος 2012

ΕΝΤΥΠΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

Η ώρα της κρίσεως…

Μιλάτε σοβαρά;

Δηλαδή, δεν ήμουν τέλειος;

ΦΥΛΟ:

Αγόρι

Κορίτσι

ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ:

Θεωρητική

Θετική

Τεχνολογική

Α. ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ

Α1. Ποια ήταν η σχέση σου με το μάθημα της Νεοελληνικής γλώσσας πριν έρθεις στο Λύκειο;

ΚΑΚΗ

ΜΕΤΡΙΑ

ΚΑΛΗ

ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ

ΑΡΙΣΤΗ

Α2. Ποια είναι τώρα η σχέση σου με τη Νεοελληνική γλώσσα;

ΚΑΚΗ

ΜΕΤΡΙΑ

ΚΑΛΗ

ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ

ΑΡΙΣΤΗ

Α3. Ποιο ρόλο έπαιξε η Νεοελληνική γλώσσα στη σκέψη και στην καθημερινότητά σου;

ΚΑΝΕΝΑ

ΕΛΑΧΙΣΤΟ

ΜΙΚΡΟ

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ

ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ

Α4. Ποια είναι η σχέση σου με τον καθηγητή του μαθήματος;

ΚΑΚΗ

ΜΕΤΡΙΑ

ΚΑΛΗ

ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ

ΑΡΙΣΤΗ

Β. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Β1. Πώς κρίνεις τη διδακτική διαδικασία του μαθήματος;

ΚΑΚΗ

ΜΕΤΡΙΑ

ΚΑΛΗ

ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ

ΑΡΙΣΤΗ

Β2. Πιστεύεις πως ο καθηγητής σου γνώριζε επαρκώς το αντικείμενό του;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΕΛΑΧΙΣΤΑ

ΜΕΤΡΙΑ

ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ

ΑΡΙΣΤΑ

Β3. Προσάρμοζε τις εργασίες σας στα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες σας;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Β4. Αξιοποίησε τις δυνατότητες που προσέφερε το σχολείο (τεχνολογικές, φυσικές, κοινωνικές κ.λπ.);

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Β5. Η χρήση σύγχρονων εποπτικών μέσων βελτίωσε την ποιότητα του μαθήματός του;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Β6. Η σχέση που ανέπτυξες με τον καθηγητή σου, σε βοήθησε να εργαστείς αποτελεσματικότερα;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Β7. Ο καθηγητής σου ερχόταν έγκαιρα στην τάξη;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Β8. Ο καθηγητής σου έλεγχε τις εργασίες από το σπίτι;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Β9. Ο καθηγητής σου αξιοποιούσε με επιτυχία το χρόνο που είχε στη διάθεσή του;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Β10. Ο καθηγητής σου έδινε την εντύπωση ότι προετοιμαζόταν κατάλληλα για το μάθημα;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Β11. Σου ενέπνευσε ενδιαφέρον για το αντικείμενο του μαθήματος;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Β12. Ρωτούσε ερωτήσεις που σε έκαναν να σκέφτεσαι;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Β13. Πώς θα χαρακτήριζες τη συμμετοχή και το ενδιαφέρον σου στο μάθημα (προφορική επίδοση, γραπτές δοκιμασίες);

ΚΑΚΗ

ΜΕΤΡΙΑ

ΚΑΛΗ

ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ

ΑΡΙΣΤΗ

Β14. Έδειξε ευαισθησία απέναντι στα προβλήματα / ερωτήματα της τάξης;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Β15. Αναλάμβανε από μόνος του την ευθύνη για την αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Β16. Διατύπωνε με σαφήνεια τους στόχους κάθε μαθήματος;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Β17. Οι στόχοι του μαθήματος συμπίπτουν με αυτά που τελικά διδάχτηκες;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΕΛΑΧΙΣΤΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ

ΑΠΟΛΥΤΑ

Β18. Πρόσφερε βοηθητικό κατατοπιστικό υλικό (σημειώσεις, σχεδιαγράμματα, πίνακες κ.λπ.);

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Β19. Οι εξηγήσεις που έδινε, ήταν ξεκάθαρες;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Γ. ΕΥΡΟΣ ΚΑΛΥΨΗΣ

Γ1. Ο καθηγητής σού έδωσε να καταλάβεις πώς οι διάφορες ενότητες του μαθήματος συνδέονται μεταξύ τους;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Γ2. Συνέδεε την ύλη του μαθήματος με πραγματικά και σαφή παραδείγματα;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Δ. ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ

Δ1. Σε ενθάρρυνε να διατυπώνεις ερωτήσεις και να συμμετέχεις σε συζητήσεις στην τάξη;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Δ2. Δημιούργησε ατμόσφαιρα σεβασμού και εμπιστοσύνης μεταξύ σας;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Δ3. Ανέθετε σε εσάς ατομικές ή ομαδικές εργασίες στην τάξη;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Ε. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ε1. Ο καθηγητής σας σε έκανε να νιώθεις ευπρόσδεκτος, όταν ζητούσες βοήθεια ή διευκρινίσεις;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Ε2. Απαντούσε στις απορίες σου μέσα και έξω από την τάξη;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Ε3. Σας καθοδήγησε με προθυμία πάνω σε ευρύτερα ζητήματα της σύγχρονης ζωής;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Στ. ΓΡΑΠΤΕΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ

Στ1. Οι γραπτές δοκιμασίες αντανακλούσαν όσα διδάχτηκαν στην τάξη;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Στ2. Ο καθηγητής σάς πρόσφερε εξηγήσεις για τις γραπτές δοκιμασίες που σας έθετε;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Στ3. Το περιεχόμενο των γραπτών δοκιμασιών αναφερόταν σε αυτό που είχε δοθεί έμφαση στην τάξη;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Στ4. Ήταν αντικειμενικός κατά τη βαθμολόγηση των γραπτών δοκιμασιών;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Στ5. Οι γραπτές δοκιμασίες βοήθησαν στην περαιτέρω κατανόηση της διδακτικής ενότητας;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Στ6. Επεξηγούσε τις απορίες σας και απαντούσε στα θέματα κατά την παράδοση των γραπτών;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Ζ. ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΑΞΙΑ

Ζ1. Πώς θα χαρακτήριζες το επίπεδο κατανόησης των βασικών σημείων του μαθήματος;

ΚΑΚΟ

ΜΕΤΡΙΟ

ΚΑΛΟ

ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ

ΑΡΙΣΤΟ

Ζ2. Το μάθημα σού διεγείρει το ενδιαφέρον;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Ζ3. Πιστεύεις ότι το μάθημα είναι χρήσιμο για τη ζωή σου γενικότερα;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Η. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (ΓΝΩΣΤΙΚΟ, ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟ, ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ)

Η1. Ο καθηγητής ήταν ικανός και αποτελεσματικός για τη διδασκαλία του συγκεκριμένου μαθήματος;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Η2. Συνεισέφερε αποτελεσματικά για την προαγωγή της γνώσης σου στο συγκεκριμένο μάθημα;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Η3. Πιστεύεις ότι με τη στάση του σε βοήθησε να αποκτήσεις μεγαλύτερη υπευθυνότητα;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Η4. Πιστεύεις ότι με τη στάση του σε βοήθησε να αναπτύξεις θετικές πρωτοβουλίες;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Η5. Συνέβαλε στην ανάπτυξη επιστημονικού πνεύματος μέσα στην τάξη (αυτενέργεια, κριτική αποτίμηση των κειμένων, συγκριτική αντιπαράθεση απόψεων, ανοχή στην αντίθετη άποψη, γλωσσική καλλιέργεια κ.λπ.);

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Θ. ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ

Θ1. Τον χαρακτήριζε ευθυκρισία και αμεροληψία;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Θ2. Ήταν δημοκρατικός;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Θ3. Πώς θα χαρακτήριζες τις κρίσεις του και τη βαθμολογία του για σένα σε σχέση με το επίπεδό σου;

ΚΑΚΗ

ΜΕΤΡΙΑ

ΚΑΛΗ

ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ

ΑΡΙΣΤΗ

Θ4. Πώς θα έκρινες τη δυνατότητά του να συντονίζει την τάξη;

ΚΑΚΗ

ΜΕΤΡΙΑ

ΚΑΛΗ

ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ

ΑΡΙΣΤΗ

Θ5. Σου ενέπνευσε εμπιστοσύνη, εκτίμηση, αγάπη;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Θ6. Τον διέκρινε το χιούμορ;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Θ7. Καλλιέργησε πνεύμα συνεργασίας ανάμεσα σε σένα και τους συμμαθητές σου;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Θ8. Πώς θα χαρακτήριζες την εμφάνισή του, την ομιλία και τους τρόπους συμπεριφοράς του;

ΚΑΚΗ

ΜΕΤΡΙΑ

ΚΑΛΗ

ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ

ΑΡΙΣΤΗ

Θ9. Πώς θα έκρινες το βαθμό κοινωνικότητας και αξιοπρέπειάς του;

ΚΑΚΗ

ΜΕΤΡΙΑ

ΚΑΛΗ

ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ

ΑΡΙΣΤΗ

Θ10. Είχε το θάρρος της γνώμης;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Θ11. Πώς θα χαρακτήριζες γενικά την ηθική του οντότητα;

ΚΑΚΗ

ΜΕΤΡΙΑ

ΚΑΛΗ

ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ

ΑΡΙΣΤΗ

Θ12. Πώς θα έκρινες τη σχέση του με εσάς και τους γονείς σας;

ΚΑΚΗ

ΜΕΤΡΙΑ

ΚΑΛΗ

ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ

ΑΡΙΣΤΗ

Θ13. Συνέβαλε στην ανάπτυξη καλών τρόπων μεταξύ σας και στην αγάπη για το συνάνθρωπο;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Θ14. Σεβάστηκε τη γνώμη της πλειοψηφίας;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Θ15. Πρόβαλε τις δημιουργικές πρωτοβουλίες των μαθητών;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Θ16. Αντιμετώπισε με επιτυχία κρούσματα παραβατικής συμπεριφοράς στην τάξη;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Θ17. Υπήρξε αυταρχικός στη διαχείριση των άτακτων μαθητών;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Θ18. Προσπάθησε να ενσωματώσει στις συζητήσεις όλους τους μαθητές χωρίς διακρίσεις;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Θ19. Πιστεύεις ότι ήταν ειλικρινής μαζί σας;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Θ20. Ένιωσες ότι ενδιαφερόταν πραγματικά για την προσωπική σου βελτίωση;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΣΠΑΝΙΑ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΥΧΝΑ

ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ

Θ21. Πιστεύεις ότι σας αγάπησε αληθινά ως μαθητές του;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΕΛΑΧΙΣΤΑ

ΑΡΚΕΤΑ

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ

ΑΠΟΛΥΤΑ

Θ22. Πώς θα έκρινες την επικοινωνία και την ψυχική επαφή μαζί του;

ΚΑΚΗ

ΜΕΤΡΙΑ

ΚΑΛΗ

ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ

ΑΡΙΣΤΗ

Θ23. Πώς κρίνεις τη μεταδοτικότητα του καθηγητή του μαθήματος;

ΚΑΚΗ

ΜΕΤΡΙΑ

ΚΑΛΗ

ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ

ΑΡΙΣΤΗ

Θ24. Είσαι ικανοποιημένος / η από την όλη στάση του καθηγητή του μαθήματος στην τάξη;

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΕΛΑΧΙΣΤΑ

ΑΡΚΕΤΑ

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ

ΑΠΟΛΥΤΑ

Θ25. Η στάση του καθηγητή στο μάθημα σε ποιους από τους παρακάτω παράγοντες επέδρασε περισσότερο σε σένα;

Αυτοπεποίθηση

Σεβασμό

Αυτοεκτίμηση

Κοινωνικοποίηση

Συνεργασία

Αποτελεσματικότητα

Άλλο

(……………………………………..)

Ι. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

Ι1. Τι θα ήθελες να αλλάξει στη διαδικασία του μαθήματος;

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ

ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ

ΝΑ ΜΗΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΑ

Ι2. Τι θα ήθελες περισσότερο ή λιγότερο από τον καθηγητή του μαθήματος;

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΜΑΖΙ ΤΟΥ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ

ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΜΑΖΙ ΤΟΥ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΑΥΣΤΗΡΟΤΗΤΑ

ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ

ΙΑ.ΓΡΑΠΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

ΙΑ1. Ποια στοιχεία του μαθήματος ή και του καθηγητή συνεισέφεραν πιο πολύ στην προαγωγή της γνώσης σου;

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

ΙΑ2. Ποιες ήταν οι κυριότερες αδυναμίες του συγκεκριμένου μαθήματος ή και του καθηγητή;

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

ΙΑ3. Τι έχεις να προτείνεις για τη βελτίωση του συγκεκριμένου μαθήματος ή και του καθηγητή;

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

ΙΑ4. Τι θα είχες να του πεις, αν ήξερες ότι δε θα τον ξαναδείς σύντομα;

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

ΙΑ5. Αν θέλεις, ζωγράφισε ελεύθερα ή γράψε πρόχειρα κάτι (ένα σκίτσο, μια φράση, ένα μότο, ένα σύνθημα ή ό,τι άλλο σε εκφράζει) που νομίζεις ότι αντιπροσωπεύει τον καθηγητή σου.

Σας ευχαριστώ θερμά για τη συνεργασία

και καλό καλοκαίρι

Ο δάσκαλός σας

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση