ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2011-2012
ΕΝΤΥΠΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ Η ώρα της κρίσεως… |
Μιλάτε σοβαρά; Δηλαδή, δεν ήμουν τέλειος; |
ΦΥΛΟ:
Αγόρι
Κορίτσι
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ:
Θεωρητική
Θετική
Τεχνολογική
Α. ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ
Α1. Ποια ήταν η σχέση σου με το μάθημα της Νεοελληνικής γλώσσας πριν έρθεις στο Λύκειο;
ΚΑΚΗ |
ΜΕΤΡΙΑ |
ΚΑΛΗ |
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ |
ΑΡΙΣΤΗ |
|
|
|
|
|
Α2. Ποια είναι τώρα η σχέση σου με τη Νεοελληνική γλώσσα;
ΚΑΚΗ |
ΜΕΤΡΙΑ |
ΚΑΛΗ |
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ |
ΑΡΙΣΤΗ |
|
|
|
|
|
Α3. Ποιο ρόλο έπαιξε η Νεοελληνική γλώσσα στη σκέψη και στην καθημερινότητά σου;
ΚΑΝΕΝΑ |
ΕΛΑΧΙΣΤΟ |
ΜΙΚΡΟ |
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ |
ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ |
|
|
|
|
|
Α4. Ποια είναι η σχέση σου με τον καθηγητή του μαθήματος;
ΚΑΚΗ |
ΜΕΤΡΙΑ |
ΚΑΛΗ |
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ |
ΑΡΙΣΤΗ |
|
|
|
|
|
Β. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Β1. Πώς κρίνεις τη διδακτική διαδικασία του μαθήματος;
ΚΑΚΗ |
ΜΕΤΡΙΑ |
ΚΑΛΗ |
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ |
ΑΡΙΣΤΗ |
|
|
|
|
|
Β2. Πιστεύεις πως ο καθηγητής σου γνώριζε επαρκώς το αντικείμενό του;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΕΛΑΧΙΣΤΑ |
ΜΕΤΡΙΑ |
ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ |
ΑΡΙΣΤΑ |
|
|
|
|
|
Β3. Προσάρμοζε τις εργασίες σας στα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες σας;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Β4. Αξιοποίησε τις δυνατότητες που προσέφερε το σχολείο (τεχνολογικές, φυσικές, κοινωνικές κ.λπ.);
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Β5. Η χρήση σύγχρονων εποπτικών μέσων βελτίωσε την ποιότητα του μαθήματός του;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Β6. Η σχέση που ανέπτυξες με τον καθηγητή σου, σε βοήθησε να εργαστείς αποτελεσματικότερα;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Β7. Ο καθηγητής σου ερχόταν έγκαιρα στην τάξη;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Β8. Ο καθηγητής σου έλεγχε τις εργασίες από το σπίτι;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Β9. Ο καθηγητής σου αξιοποιούσε με επιτυχία το χρόνο που είχε στη διάθεσή του;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Β10. Ο καθηγητής σου έδινε την εντύπωση ότι προετοιμαζόταν κατάλληλα για το μάθημα;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Β11. Σου ενέπνευσε ενδιαφέρον για το αντικείμενο του μαθήματος;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Β12. Ρωτούσε ερωτήσεις που σε έκαναν να σκέφτεσαι;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Β13. Πώς θα χαρακτήριζες τη συμμετοχή και το ενδιαφέρον σου στο μάθημα (προφορική επίδοση, γραπτές δοκιμασίες);
ΚΑΚΗ |
ΜΕΤΡΙΑ |
ΚΑΛΗ |
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ |
ΑΡΙΣΤΗ |
|
|
|
|
|
Β14. Έδειξε ευαισθησία απέναντι στα προβλήματα / ερωτήματα της τάξης;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Β15. Αναλάμβανε από μόνος του την ευθύνη για την αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Β16. Διατύπωνε με σαφήνεια τους στόχους κάθε μαθήματος;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Β17. Οι στόχοι του μαθήματος συμπίπτουν με αυτά που τελικά διδάχτηκες;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΕΛΑΧΙΣΤΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ |
ΑΠΟΛΥΤΑ |
|
|
|
|
|
Β18. Πρόσφερε βοηθητικό κατατοπιστικό υλικό (σημειώσεις, σχεδιαγράμματα, πίνακες κ.λπ.);
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Β19. Οι εξηγήσεις που έδινε, ήταν ξεκάθαρες;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Γ. ΕΥΡΟΣ ΚΑΛΥΨΗΣ
Γ1. Ο καθηγητής σού έδωσε να καταλάβεις πώς οι διάφορες ενότητες του μαθήματος συνδέονται μεταξύ τους;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Γ2. Συνέδεε την ύλη του μαθήματος με πραγματικά και σαφή παραδείγματα;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Δ. ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ
Δ1. Σε ενθάρρυνε να διατυπώνεις ερωτήσεις και να συμμετέχεις σε συζητήσεις στην τάξη;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Δ2. Δημιούργησε ατμόσφαιρα σεβασμού και εμπιστοσύνης μεταξύ σας;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Δ3. Ανέθετε σε εσάς ατομικές ή ομαδικές εργασίες στην τάξη;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Ε. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ε1. Ο καθηγητής σας σε έκανε να νιώθεις ευπρόσδεκτος, όταν ζητούσες βοήθεια ή διευκρινίσεις;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Ε2. Απαντούσε στις απορίες σου μέσα και έξω από την τάξη;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Ε3. Σας καθοδήγησε με προθυμία πάνω σε ευρύτερα ζητήματα της σύγχρονης ζωής;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Στ. ΓΡΑΠΤΕΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ
Στ1. Οι γραπτές δοκιμασίες αντανακλούσαν όσα διδάχτηκαν στην τάξη;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Στ2. Ο καθηγητής σάς πρόσφερε εξηγήσεις για τις γραπτές δοκιμασίες που σας έθετε;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Στ3. Το περιεχόμενο των γραπτών δοκιμασιών αναφερόταν σε αυτό που είχε δοθεί έμφαση στην τάξη;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Στ4. Ήταν αντικειμενικός κατά τη βαθμολόγηση των γραπτών δοκιμασιών;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Στ5. Οι γραπτές δοκιμασίες βοήθησαν στην περαιτέρω κατανόηση της διδακτικής ενότητας;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Στ6. Επεξηγούσε τις απορίες σας και απαντούσε στα θέματα κατά την παράδοση των γραπτών;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Ζ. ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΑΞΙΑ
Ζ1. Πώς θα χαρακτήριζες το επίπεδο κατανόησης των βασικών σημείων του μαθήματος;
ΚΑΚΟ |
ΜΕΤΡΙΟ |
ΚΑΛΟ |
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ |
ΑΡΙΣΤΟ |
|
|
|
|
|
Ζ2. Το μάθημα σού διεγείρει το ενδιαφέρον;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Ζ3. Πιστεύεις ότι το μάθημα είναι χρήσιμο για τη ζωή σου γενικότερα;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Η. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (ΓΝΩΣΤΙΚΟ, ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟ, ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ)
Η1. Ο καθηγητής ήταν ικανός και αποτελεσματικός για τη διδασκαλία του συγκεκριμένου μαθήματος;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Η2. Συνεισέφερε αποτελεσματικά για την προαγωγή της γνώσης σου στο συγκεκριμένο μάθημα;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Η3. Πιστεύεις ότι με τη στάση του σε βοήθησε να αποκτήσεις μεγαλύτερη υπευθυνότητα;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Η4. Πιστεύεις ότι με τη στάση του σε βοήθησε να αναπτύξεις θετικές πρωτοβουλίες;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Η5. Συνέβαλε στην ανάπτυξη επιστημονικού πνεύματος μέσα στην τάξη (αυτενέργεια, κριτική αποτίμηση των κειμένων, συγκριτική αντιπαράθεση απόψεων, ανοχή στην αντίθετη άποψη, γλωσσική καλλιέργεια κ.λπ.);
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Θ. ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Θ1. Τον χαρακτήριζε ευθυκρισία και αμεροληψία;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Θ2. Ήταν δημοκρατικός;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Θ3. Πώς θα χαρακτήριζες τις κρίσεις του και τη βαθμολογία του για σένα σε σχέση με το επίπεδό σου;
ΚΑΚΗ |
ΜΕΤΡΙΑ |
ΚΑΛΗ |
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ |
ΑΡΙΣΤΗ |
|
|
|
|
|
Θ4. Πώς θα έκρινες τη δυνατότητά του να συντονίζει την τάξη;
ΚΑΚΗ |
ΜΕΤΡΙΑ |
ΚΑΛΗ |
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ |
ΑΡΙΣΤΗ |
|
|
|
|
|
Θ5. Σου ενέπνευσε εμπιστοσύνη, εκτίμηση, αγάπη;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Θ6. Τον διέκρινε το χιούμορ;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Θ7. Καλλιέργησε πνεύμα συνεργασίας ανάμεσα σε σένα και τους συμμαθητές σου;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Θ8. Πώς θα χαρακτήριζες την εμφάνισή του, την ομιλία και τους τρόπους συμπεριφοράς του;
ΚΑΚΗ |
ΜΕΤΡΙΑ |
ΚΑΛΗ |
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ |
ΑΡΙΣΤΗ |
|
|
|
|
|
Θ9. Πώς θα έκρινες το βαθμό κοινωνικότητας και αξιοπρέπειάς του;
ΚΑΚΗ |
ΜΕΤΡΙΑ |
ΚΑΛΗ |
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ |
ΑΡΙΣΤΗ |
|
|
|
|
|
Θ10. Είχε το θάρρος της γνώμης;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Θ11. Πώς θα χαρακτήριζες γενικά την ηθική του οντότητα;
ΚΑΚΗ |
ΜΕΤΡΙΑ |
ΚΑΛΗ |
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ |
ΑΡΙΣΤΗ |
|
|
|
|
|
Θ12. Πώς θα έκρινες τη σχέση του με εσάς και τους γονείς σας;
ΚΑΚΗ |
ΜΕΤΡΙΑ |
ΚΑΛΗ |
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ |
ΑΡΙΣΤΗ |
|
|
|
|
|
Θ13. Συνέβαλε στην ανάπτυξη καλών τρόπων μεταξύ σας και στην αγάπη για το συνάνθρωπο;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Θ14. Σεβάστηκε τη γνώμη της πλειοψηφίας;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Θ15. Πρόβαλε τις δημιουργικές πρωτοβουλίες των μαθητών;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Θ16. Αντιμετώπισε με επιτυχία κρούσματα παραβατικής συμπεριφοράς στην τάξη;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Θ17. Υπήρξε αυταρχικός στη διαχείριση των άτακτων μαθητών;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Θ18. Προσπάθησε να ενσωματώσει στις συζητήσεις όλους τους μαθητές χωρίς διακρίσεις;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Θ19. Πιστεύεις ότι ήταν ειλικρινής μαζί σας;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Θ20. Ένιωσες ότι ενδιαφερόταν πραγματικά για την προσωπική σου βελτίωση;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΣΠΑΝΙΑ |
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ |
ΣΥΧΝΑ |
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ |
|
|
|
|
|
Θ21. Πιστεύεις ότι σας αγάπησε αληθινά ως μαθητές του;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΕΛΑΧΙΣΤΑ |
ΑΡΚΕΤΑ |
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ |
ΑΠΟΛΥΤΑ |
|
|
|
|
|
Θ22. Πώς θα έκρινες την επικοινωνία και την ψυχική επαφή μαζί του;
ΚΑΚΗ |
ΜΕΤΡΙΑ |
ΚΑΛΗ |
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ |
ΑΡΙΣΤΗ |
|
|
|
|
|
Θ23. Πώς κρίνεις τη μεταδοτικότητα του καθηγητή του μαθήματος;
ΚΑΚΗ |
ΜΕΤΡΙΑ |
ΚΑΛΗ |
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ |
ΑΡΙΣΤΗ |
|
|
|
|
|
Θ24. Είσαι ικανοποιημένος / η από την όλη στάση του καθηγητή του μαθήματος στην τάξη;
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΕΛΑΧΙΣΤΑ |
ΑΡΚΕΤΑ |
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ |
ΑΠΟΛΥΤΑ |
|
|
|
|
|
Θ25. Η στάση του καθηγητή στο μάθημα σε ποιους από τους παρακάτω παράγοντες επέδρασε περισσότερο σε σένα;
Αυτοπεποίθηση |
|
Σεβασμό |
|
Αυτοεκτίμηση |
|
Κοινωνικοποίηση |
|
Συνεργασία |
|
Αποτελεσματικότητα |
|
Άλλο |
(……………………………………..) |
Ι. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Ι1. Τι θα ήθελες να αλλάξει στη διαδικασία του μαθήματος;
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ |
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ |
ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ |
ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ |
ΝΑ ΜΗΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΑ |
|
|
|
|
|
Ι2. Τι θα ήθελες περισσότερο ή λιγότερο από τον καθηγητή του μαθήματος;
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΜΑΖΙ ΤΟΥ |
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ |
ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΜΑΖΙ ΤΟΥ |
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΑΥΣΤΗΡΟΤΗΤΑ |
ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ |
|
|
|
|
|
ΙΑ.ΓΡΑΠΤΑ ΣΧΟΛΙΑ
ΙΑ1. Ποια στοιχεία του μαθήματος ή και του καθηγητή συνεισέφεραν πιο πολύ στην προαγωγή της γνώσης σου;
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
ΙΑ2. Ποιες ήταν οι κυριότερες αδυναμίες του συγκεκριμένου μαθήματος ή και του καθηγητή;
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
ΙΑ3. Τι έχεις να προτείνεις για τη βελτίωση του συγκεκριμένου μαθήματος ή και του καθηγητή;
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
ΙΑ4. Τι θα είχες να του πεις, αν ήξερες ότι δε θα τον ξαναδείς σύντομα;
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
ΙΑ5. Αν θέλεις, ζωγράφισε ελεύθερα ή γράψε πρόχειρα κάτι (ένα σκίτσο, μια φράση, ένα μότο, ένα σύνθημα ή ό,τι άλλο σε εκφράζει) που νομίζεις ότι αντιπροσωπεύει τον καθηγητή σου.
|
Σας ευχαριστώ θερμά για τη συνεργασία
και καλό καλοκαίρι
Ο δάσκαλός σας
Κάτω από Αξιολόγηση | 0 Σχόλια