Ψηφιακή ιστορία, αποτελούμενη από έξι σκηνές, που στοχεύει στην ευαισθητοποίηση γύρω από τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με αναπηρία στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής και το πώς αυτές μπορούν να απαλυνθούν. Το μαθησιακό αντικείμενο στοχεύει, επίσης, στην καλλιέργεια της αποδοχής της διαφορετικότητας και την ανάδειξη της αξίας της ένταξης και της συνεκπαίδευσης. Στην ιστορία μαθητές και μαθήτριες Γυμνασίου συμμετέχουν στο μάθημα Φυσικής Αγωγής, μαζί με τρεις μαθητές με αναπηρία: τον Θοδωρή (με κινητική αναπηρία), τη Μαρία (με νοητική υστέρηση) και τον Δημήτρη (με αυτισμό). Οι μαθητές με αναπηρία, αρχικά, βιώνουν απογοήτευση, όταν αντιλαμβάνονται ότι δυσκολεύονται να συμμετάσχουν στο μάθημα. Στη συνέχεια, όμως, απλές και εύκολες στην εφαρμογή τους προσαρμογές (στο περιβάλλον, τις ασκήσεις και τη διδασκαλία), τις οποίες υιοθετεί ο καθηγητής Φυσικής Αγωγής, βοηθούν με ευκολία όλα τα παιδιά, με και χωρίς αναπηρία, να συμμετάσχουν με επιτυχία και χαρά στο μάθημα, δημιουργώντας φιλίες. Με αυτόν τον τρόπο, η συνεκπαίδευση καθίσταται εφικτή και το μάθημα της Φυσικής Αγωγής γίνεται μια θετική εμπειρία ζωής για όλους τους μαθητές.

http://photodentro.edu.gr/photodentro/oloi-mporoume-na-v1.0_pidx0056879/