Ενημερωτικό blog

Οι δημοσιογράφοι της ΣΤ΄τάξης

Επιστροφή κλεμμένων αρχαιοτήτων

Μάι 202431

xavier von erlach ySv9xncaq3A unsplash 1536x1082 1 1024x721 1

Κατά την άποψή μας, οι κλεμμένες αρχαιότητες πρέπει να επιστραφούν στη χώρα προέλευσης τους.

Αρχικά, η κλοπή αρχαιοτήτων ενός έθνους σημαίνει ότι ληστεύεις τον λαό από την ιστορία, την κληρονομιά και την ταυτότητά του. Επίσης, σύμφωνα με τον νόμο, ένας κλέφτης δεν επιτρέπεται να διατηρεί τα κλοπιμαία ανεξάρτητα από το πόσες ώρες έχουν περάσει από την αρπαγή.

Στο παρελθόν, πολλά πολιτιστικά περιουσιακά στοιχεία εξήχθησαν άδικα από μέρη που είναι τώρα ανεξάρτητα κράτη. Αυτά τώρα θέλουν τα κλοπιμαία να επιστρέψουν εκεί που δημιουργήθηκαν και στους ανθρώπους για τους οποίους έχουν μεγαλύτερη σημασία.

Παραδείγματος χάριν, τουλάχιστον το 90% των αφρικανικών πολιτιστικών αγαθών βρίσκεται σε ευρωπαϊκά μουσεία, σύμφωνα με έκθεση που διενεργήθηκε κατόπιν αιτήματος του Γάλλου προέδρου Εμανουέλ Μακρόν, ο οποίος αποφάσισε ότι πρέπει να επιστραφούν πολλά από αυτά.Ωστόσο, όλα λοιπόν τα αρχαία δεν είναι κλεμμένα, υπάρχουν και τυχαίο ευρήματα.

Κλείνοντας, καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι τα κλοπιμαία πρέπει να επιστραφούν στην χώρα προέλευσής τους.

 

Πηγές

  1. themata-archaiologias.gr
  2. tovima.gr
  3. mixanitouxronou.gr

 

Η επιστροφή των κλεμμένων αρχαιοτήτων στην χώρα προέλευσης

Μάι 202431

Κατά την άποψή μας, η κλοπή των αρχαίων αγαλμάτων και έργων δεν είναι σωστή. Επειδή ένα έργο έχει ελλιπή προέλευση αυτό δε σημαίνει ότι είναι προϊόν λεηλασίας.

Αρχικά, ένας κλέφτης δεν επιτρέπεται να διατηρεί τα κλοπιμαία ανεξάρτητα από τις πόσες ώρες έχουν περάσει από την αρπαγή τους ή πόσο αυτός μπορεί να τα έχει.

Ακόμη, τα Ελγίνεια Μάρμαρα είναι κάτι περισσότερο από κομμάτια ελληνικής κληρονομιάς, αποτελούν παγκόσμια σύμβολα των ανθρώπινων δυνατοτήτων. Τα μάρμαρα του Παρθενώνα έχουν εμπνεύσει τόσους ανάμεσα σε αυτούς και τον Ρόντεν, τον γλύπτη, που αποθεώνει έκθεση  σε βρετανικό μουσείο αυτές τις μέρες.

 

Για παράδειγμα, το 90% των αφρικανικών πολιτιστικών αγαθών βρίσκεται ευρωπαϊκά μουσεία, σύμφωνα με έκθεση που διενεργήθηκε, κατόπιν αιτήματος του Γάλλου προέδρου Εμανουήλ Μακρόν, ο οποίος αποφάσισε ότι πρέπει να επιστρέφουν πολλά από αυτά.

Αντιθέτως, κάποιοι πιστεύουν ότι διατήρηση των αρχαιοτήτων είναι απαραίτητη και δεν θα έκαναν σωστά να τα επιστρέψουν σε χώρες που πλήττονται από εμφύλιο πόλεμο ή σε μουσεία όπου θα βρίσκονται σε κίνδυνο. Αυτό όμως, δεν είναι νόμιμο οπότε απαγορεύεται να τα κρατούν και να μην τα επιστρέφουν στους λαούς που τους ανήκουν.

Για του λόγους αυτούς, πιστεύουμε ότι τα κλεμμένα έργα των Ελλήνων και όλων των λαών πρέπει να επιστραφούν άμεσα στην περιοχή που ανήκουν.

h1864152

 

Πηγές

  1. www.tovima.gr

2.www.themata-archaiologias.gr

3.www.mixanitouxronou.gr

Επιστροφή κλεμμένων αρχαιοτήτων

Μάι 202431

9

Κατά την άποψή μας, τα μάρμαρα του Παρθενώνα πρέπει να επιστραφούν

στη χώρα από την οποία κλάπηκαν, διότι οι ξένοι που τα έκλεψαν δείχνουν

με αυτό τον τρόπο ότι υποτιμούν τον κόπο των Ελλήνων και καταστρέφουν την

αρχαία ιστορία.

 

Αρχικά, όταν το έργο είναι διαμελισμένο, ο επισκέπτης δεν μπορεί να το

θαυμάσει ολοκληρωμένο.

Ο γνωστός ιστορικός τέχνης Kevin Childs υποστηρίζει ότι τα μάρμαρα του Παρθενώνα

έχουν εμπνεύσει πολλούς ανθρώπους.

Επιπλέον, σύμφωνα με τον νόμο, ένας κλέφτης δεν επιτρέπεται να διατηρεί τα

κλοπιμαία , ανεξάρτητα από πόση ώρα έχει περάσει από την αρπαγή ή πόσο

αυτός μπορεί να τα έχει βελτιώσει.

 

Για παράδειγμα, το 90% των αφρικανικών πολιτιστικών  αγαθών, βρίσκεται

σε ευρωπαϊκά μουσεία. Σύμφωνα με την έκθεση που διενεργήθηκε κατόπιν

αιτήματος του Γάλλου προέδρου Εμμάνουελ Μακρόν, ο οποίος αποφάσισε

ότι πρέπει να επιστραφούν πολλά από αυτά . Ωστόσο, το βρετανικό μουσείο

αρνήθηκε να επιστρέψει τα μάρμαρα του Παρθενώνα που εκλάπησαν από

τον λόρδο Έλγιν .

 

 

Κάποιοι υποστηρίζουν την άποψη ότι τα μάρμαρα του Παρθενώνα ανήκουν

σε όλους , από τη στιγμή που εκτέθηκαν μπροστά στα μάτια πολλών

ανθρώπων . Πολλές χώρες συμπάσχουν με το ελληνικό αίτημα και την επιστροφή των ελγίνιων μαρμάρων. Η κλοπή αρχαιοτήτων ενός έθνος σημαίνει ότι ληστεύεις τον λαό του από την ιστορία, την κληρονομιά και την ταυτότητά του.

 

Εν κατακλείδι, τα μάρμαρα του Παρθενώνα πρέπει να επιστραφούν στη χώρα όπου ανήκουν.

 

Πηγές

 

https:// www.themata – archaiologias . gr/

 

Το βήμα .gr

 

mixanitouxrounou.gr

Επιστροφή των κλεμμένων αρχαιοτήτων στη χώρα προέλευσης

Μάι 202431

Η άποψη μας σχετικά με το θέμα <<Επιστροφή των κλεμμένων αρχαιοτήτων στη χώρα προέλευσης>> είναι πως πρέπει να επιστραφούν στη χώρα την οποία δημιουργήθηκαν.

Η κλοπή αρχαιοτήτων ενός έθνους σημαίνει ότι ληστεύουν τον λαό του από την ιστορία του. Η αρχή σύμφωνα με την οποία όσα έχουν αποκτηθεί πρέπει να επιστραφούν έχει αναγνωριστεί από τα δικαστήρια της Αγγλίας, της Ιρλανδίας και των ΗΠΑ τα οποία έχουν αποφανθεί ότι τα εθνικά κράτη έχουν <<κυριαρχία>> πάνω σε αντικείμενα που αποτελούν <<κλειδιά στην κληρονομιά τους>>. Σύμφωνα με το νόμο, ένας κλέφτης δεν επιτρέπεται να διατηρεί τα κλοπιμαία, ανεξάρτητα από το πόσες ώρες έχουν περάσει από την αρπαγή ή πόσο αυτός μπορεί να τα έχει βελτιώσει.

Για παράδειγμα, τα Ελγίνεια Μάρμαρα είναι κάτι περισσότερο από κομμάτι της ελληνικής κληρονομιάς. Αποτελούν παγκόσμια σύμβολα των ανθρώπινων δυνατοτήτων, ισχυρίζεται άρθρο της βρετανικής εφημερίδας “Independent”.

Κλείνοντας, πιστεύουμε ότι οι κλεμμένες αρχαιότητες πρέπει να επιστραφούν στη χώρα προέλευσής τους.

m m062161701178387  glypta parthenona ena

Πηγές

 

1.www.tovima.gr

2.https://www.themata-archaiologias.gr/

  1. www.mixanitouxronou.gr

Επιστροφή κλεμμένων αρχαιοτήτων

Μάι 202431

images

Όσον αφορά το θέμα της επιστροφής των κλεμμένων αρχαιοτήτων στην Ελλάδα, υποστηρίζουμε ότι οι κλεμμένοι θησαυροί πρέπει να επιστραφούν  στον τόπο προέλευσης τους.

Αρχικά, τα Ελγίνεια Μάρμαρα είναι κάτι περισσότερο από κομμάτι της ελληνικής κληρονομιάς. Αποτελούν παγκόσμια σύμβολα των ανθρώπινων δυνατοτήτων. Επίσης, τα μάρμαρα του Παρθενώνα έχουν συνδέσει τόσους ανάμεσα σε αυτούς και τον Ρόντεν, τον  γλύπτη που αποθεώνει έκθεση στο βρετανικό μουσείο αυτές τις μέρες. Επιπλέον, χώρες που έχουν κατακτηθεί ή αποικιστεί στο παρελθόν είναι τώρα αποφασισμένες να ανακτήσουν τους θησαυρούς σύμφωνα με δήλωση του προέδρου Μακρόν.

Για παράδειγμα, το 90% των αφρικανικών πολιτιστικών αγαθών βρίσκεται σε ευρωπαϊκά μουσεία σύμφωνα με έκθεση που διενεργήθηκε κατόπιν αιτήματος του προέδρου Εμμανουέλ Μακρόν, ο οποίος αποφάσισε ότι πρέπει να επιστραφούν πολλά από αυτά.

Φυσικά, πρέπει να υπάρχουν εξαιρέσεις. Το δικαίωμα αποκατάστασης πρέπει επίσης να στερηθεί σε κράτη που θα τα χρησιμοποιήσουν για να προωθήσουν πλαστή ιστορία ή που καταπατούν τα δικαιώματα των ίδιων των λαών στο όνομα του πολιτισμού που ζητούν αποκατάσταση.

Τέλος, πιστεύουμε ότι πολλές χώρες συμπάσχουν με το ελληνικό αίτημα για την επιστροφή των Ελγίνειων  μαρμάρων. Η κλοπή αρχαιοτήτων ενός έθνους σημαίνει ότι ληστεύεις τον λαό από την ιστορία, την κληρονομιά και την ταυτότητά του.

 

Πηγές

1.http:/www.themata- archaiologias.gr

2.www.mixanitouxronou.gr

  1. www.tovima.gr

Το δικαίωμα των προσφύγων και των μεταναστών στην εκπαίδευση

Μάι 202425

24 prosfygopoula

Ένα  από τα φλέγοντα  ζητήματα είναι η εκπαίδευση  των προσφυγόπουλων  και γενικά των ανθρώπων που καταφεύγουν  στην  Ελλάδα για να καλύτερα αύριο. Η άποψή μας είναι πως  όλα τα παιδιά έχουν δικαίωμα στη μόρφωση και στην παιδεία.

Λαμβάνοντας αυτού του είδους την εκπαίδευση, τα παιδιά μαθαίνουν να αποδέχονται τη διαφορετικότητα. Αντιθέτως, τα παιδιά καλλιεργούν το αίσθημα της αλληλεγγύης  και μαθαίνουν να σέβονται ο ένας τον άλλον και να χτίζουν σχέσεις βασισμένες στην αγάπη. Ήδη γίνονται  προσπάθειες  για την εκπαίδευση ανηλίκων πάνω σε αυτόν τον τομέα με επιμορφώσεις και σεμινάρια. Έτσι, τα παιδιά θα καλλιεργήσουν την περιέργεια και τη δίψα  για τη γνώση.

Για παράδειγμα, η χώρα οφείλει να συμβαδίζει με ένα σύγχρονο μοντέλο διαπολιτισμικής εκπαίδευσης για να εξασφαλίσει όχι μόνο μία αρμονική  συμβίωση των μαθητών κάθε σχολείου μεταξύ τους αλλά και για να βοηθήσει κάθε μαθητή σε  ατομικό και συλλογικό επίπεδο.

Ωστόσο, κάποιοι γονείς πιστεύουν ότι τα προσφυγόπουλα θα δημιουργήσουν προβλήματα στα σχολεία ανάλογα με τη  βαθμολογία τους και τη συμπεριφορά τους απέναντι στα υπόλοιπα παιδιά.

Κλείνοντας, θεωρούμε ότι οι πρόσφυγες και οι μετανάστες έχουν δικαίωμα στην εκπαίδευση και πρέπει να τους στηρίξουμε στο νέο τους ξεκίνημα, ώστε να κάνουμε τον κόσμο μας καλύτερο.

 

Πηγές:

 

  1. Νίκη Αραποπούλου www.maxmag.gr
  2. Μαρία Αγνάντη  trikalaview.gr

Το δικαίωμα των προσφύγων και των μεταναστών στην εκπαίδευση

Μάι 202425

INT10292176

Κατά την άποψή μας η εκπαίδευση των προσφύγων είναι απαραίτητη, διότι θα βοηθήσει κάθε προσφυγόπουλο να εξελιχθεί σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο.

Πρώτα από όλα, χωρίς εκπαίδευση, μία γενιά παιδιών θα μεγαλώσει χωρίς τις απαραίτητες δεξιότητες ώστε να συμβάλλει στη χώρα και την οικονομία  αντιμετωπίζοντας αυξημένο κίνδυνο αποκλεισμού. Επιπρόσθετα, η εκπαίδευση των προσφυγόπουλων στα ελληνικά σχολεία θα έχει ευεργετικά αποτελέσματα, τόσο για τα ίδια, όσο και για τους Έλληνες συμμαθητές τους.

Επιπλέον, έτσι, η χώρα συμβαδίζει με ένα σύγχρονο μοντέλο διαπολιτισμικής εκπαίδευσης για να εξασφαλίσει μία αρμονική συμβίωση των μαθητών κάθε σχολείου μεταξύ τους.

Για παράδειγμα, τα παιδιά τα οποία βοηθήθηκαν από το φιλικό περιβάλλον του σχολείου τους άρχισαν να συμμετέχουν στης καινούργιες συνθήκες ζωής. Ωστόσο οι ντόπιοι πιστεύουν ότι μπορεί να προκαλέσουν κάποιο θέμα στην τάξη.

Εν κατακλείδι, η εκπαίδευση των προσφύγων είναι υποχρεωτική, διότι όλα τα παιδιά χρειάζονται τις βασικές γνώσεις για να μπορούν να προσαρμοστούν στις καινούριες συνθήκες ζωής τους.

 

ΠΗΓΕΣ

 

1).www.maxmag.gr

2).trikalaview.gr

3).www.tovima.gr

Το δικαίωμα των προσφύγων και των μεταναστών στην εκπαίδευση

Μάι 202425

Το θέμα με το οποίο θα ασχοληθούμε είναι <<Το δικαίωμα των μεταναστών στην εκπαίδευση>>. Κατά την γνώμη μας τα παιδιά των προσφύγων θα πρέπει να έχουν το δικαίωμα στην ισότητα και στην εκπαίδευση.

 

Οι πρόσφυγες έχουν το δικαίωμα στην εκπαίδευση, διότι πρέπει να προσαρμοστούν στις καινούργιες συνθήκες ζωής. Λαμβάνοντας αυτού του είδους την εκπαίδευση τα παιδιά μαθαίνουν να αποδέχονται την διαφορετικότητα. Η ενσωμάτωση των παιδιών προσφύγων και μεταναστών στο σχολεία έχει μόνο θετικές πλευρές, καθώς τα ελληνόπουλα θα σπουδάζουν σε ένα πολυπολιτισμικό περιβάλλον.

 

Παραδείγματος χάριν, η διαπολιτισμική εκπαίδευση έχει θετική επίδραση και στην ψυχολογία των παιδιών. Εφόσον αυτά συναναστρέφονται καθημερινά με τα παιδιά διαφορετικών εθνικοτήτων, έχουν αναπτύξει σχέσεις φιλίας μεταξύ τους, κάτι που οδηγεί στην καλή  κοινωνικοποίηση τους αλλά και στην ομαλή ένταξή τους στην κοινωνία.

 

Κλείνοντας, κάθε άνθρωπος έχει το δικαίωμα της εκπαίδευσης ανεξάρτητα από τον τόπο καταγωγής του και το κοινωνικό του υπόβαθρο. Όλα τα παιδιά του κόσμου πρέπει να μάθουν να αγαπούν και να σέβονται τους συνανθρώπους τους.

Capture 224 697x400 1

 

Πηγές:

  1. www.maxmag.gr
  2. Itrikalaview.gr
  3. www.tovima.gr

 

Το δικαίωμα των προσφύγων και των μεταναστών στην εκπαίδευση

Μάι 202425

Τα τελευταία χρόνια υπάρχει ένα πρόβλημα στη χώρα μας, με το δικαίωμα των  προσφυγόπουλων στην εκπαίδευση. Εμείς υποστηρίζουμε ότι τα προσφυγόπουλα έχουν δικαίωμα στη μόρφωση και στην εκπαίδευση ανεξαρτήτως  καταγωγής, πολιτισμικής προέλευσης, θρησκείας και τα προσφυγόπουλα πρέπει να πηγαίνουν στα σχολείο, ώστε να διαμορφωθεί ο χαρακτήρας τους.

Αντιθέτως, κανένα παιδί πρόσφυγα δεν επιτρέπεται να ενταχθεί στο σχολείο αν δεν είναι εμβολιασμένο και έχει τις κατάλληλες  εξετάσεις από γιατρούς.

Κλείνοντας, πιστεύουμε ότι κανένα παιδί δεν πρέπει να μένει χωρίς εκπαίδευση. Η εκπαίδευση των παιδιών θα ωφελήσει όλους μας για τη συνύπαρξη και συμβολή στην κοινωνία. Κάποιοι Έλληνες , που φέρονται ρατσιστικά στα προσφυγόπουλα, ξεχνάνε πώς και οι ίδιοι υπήρξαν κάποτε πρόσφυγες.

Screenshot 20220523 154441 Word

Πηγές

1https://parallaximag.gr

2: www.tovima.gr

3:www.apopsi-tora.gr

 

Το δικαίωμα των προσφύγων και των μεταναστών στην εκπαίδευση

Μάι 202425

paidia sxoleia mathites.jpg

Πιστεύω πως οι πρόσφυγες πρέπει να έχουν δικαίωμα στην εκπαίδευση, διότι είναι θεμελιώδες δικαίωμα για κάθε παιδί και η μόνη  τους ελπίδα  για να ξαναχτίσουν το μέλλον τους.

 

Επιπρόσθετα, η αλλοδαποί εμφανίζουν δυσκολίες διότι, συχνά έρχονται αντιμέτωποι με μια  εντελώς άγνωστη για αυτούς πολιτισμική κατάσταση. Ένα ακόμα όφελος της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης είναι οι επιπλέον γνώσεις που κερδίζουν οι μαθητές από τη συναναστροφή τους με παιδιά άλλων πολιτισμών. Για τα ίδια τα προσφυγόπουλα, όπως και για  όλα τα παιδιά η φοίτηση στο σχολείο είναι απαραίτητη και χρήσιμη.

 

Παραδείγματος χάριν πρέπει να έχουν δικαίωμα στην εκπαίδευση για να ενταχθούν πιο ομαλά στην κοινωνία. Το Υπουργείο παιδείας σε όλες τις σχετικές αναρτήσεις του αναφέρει ότι η εμπειρία δείχνει ότι η συμμετοχή στο σχολείο των παιδιών από χώρους φιλοξενίας προσφύγων, όχι μόνο δεν αυξάνει τους κινδύνους για την υγεία των παιδιών που φοιτούν στο σχολείο τους, αλλά τους μειώνει.

 

Κλείνοντας πιστεύουμε ότι οι πρόσφυγες ή αλλιώς μετανάστες έχουν δικαίωμα στην εκπαίδευση γιατί έχει θετική επίδραση στην ψυχολογία των παιδιών αλλά και στην υγεία τους.

 

Πηγές:

1)Δυν/ντής. Δ. Σταύρους ( www.aposi-tora.gr )

2)Φιλόλογος Μαρία Αγναντή ( /trikalaview.gr.com )

3)Πρόεδρος Οργάνωσης Σοφία Τζιτζίκου ( www.tovima.gr )

« Παλιότερα άρθρα


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων