Προγραμματίστε το Microbit!

Όλοι πρέπει να μάθουν πως να προγραμματίζουν έναν υπολογιστή, γιατί έτσι μαθαίνουν πως να σκέφτονται… (Steve Jobs)

Αυτο το Blog δεν χρησιμοποιείται πλέον μπείτε στο https://vasask.sites.sch.gr/

Εχθρικό Λογισμικό

MALWARE

 

Ιός(Virus), Δούρρειος Ίππος (Troyan horse), Σκουλήκι (worm)

 

RansomWare

SpyWare (κατασκοπεύει τις κινήσεις σου)

Keyloggers (βλέπει τα πλήκτρα που πατάς)

Rootkits (παίρνει τον έλεγχο)

Stalkware (παρακαλουθεί τα πάντα που κάνεις, ακόμη και που είσαι)

AdWare  (προβάλλει συνεχώς διαφημίσεις)

phising (σε ψαρεύει προκειμένου να…)

Botnet (γίνεσαι μέρος ενός κρυφού δικτύου, προκειμένου να προσληθεί κάποιος στόχος και να φαίνεται ότι το έκανες εσύ)

 

10 από τα σοφά λόγια του Albert Einstein

Αυτο το Blog δεν χρησιμοποιείται πλέον μπείτε στο https://vasask.sites.sch.gr/

Η Παρούσα σελίδα είναι ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ και δεν χρησιμοποιείται από τον εκπαιδευτικό. Για τις αναρτήσεις του μαθήματος της Πληροφορικής (ΤΠΕ), απευθυνθείτε στον ίδιο ή συνδεθείτε στο μάθημα μέσω του www.classdojo.com.

ευχαριστώ,

Ασκληπιός Βασιλειάδης

 

 

1ο Μάθημα : Ακολουθώ τους κανόνες του παιχνιδιού.

Αυτο το Blog δεν χρησιμοποιείται. Μπορείτε να μπείτε στο https://vasask.sites.sch.gr/

 

Όπως είπε και ο Αινστάιν, πρέπει πρώτα να μάθεις τους κανόνες του παιχνιδιού, για να μπορείς να παίξεις το παιχνίδι και να ξεχωρίσεις…

ορίστε λοιπόν οι κανόνες λειτουργίας του εργαστηρίου πληροφορικής για το νέο σχολικό έτος 2016-17

1.Όταν μπαίνω στο εργαστήριο, περπατώ ώς τον αριθμημένο υπολογιστή μου. Δεν τρέχω και δεν κάθομαι κάθε φορά και σε άλλη θέση. Έτσι βοηθάω τον δάσκαλο να ξεκινήσει πιο γρήγορα το μάθημα, αλλά και με μαθαίνει πιο γρήγορα (αφού πάντα κάθομαι στην ίδια θέση).

2. Δεν πατάω το κουμπί εκκίνησης του υπολογιστή μου. Ο δάσκαλός έχει έρθει στο εργαστήριο νωρίτερα για να ανοίξει τους υπολογιστές. Οι υπολογιστές μου είναι πλέον σε κατάσταση login. Κερδίζω τον χρόνο εκκίνησης (3-5 λεπτά) καθώς και τυχόν εκπλήξεις (δεν ανοίγει ο υπολογιστής μου)

3. Παρατηρώ τον υπολογιστή μου αν είναι όπως τον άφησα την τελευταία φορά που είμουν στο εργαστήριο. Αν δώ κάτι κτυπημένο σπασμένο ή να λείπει, ενημερώνω αμέσως τον δάσκαλό μου. Έτσι δεν θα κατηγορηθώ ότι προκάλεσα εγώ υλική ζημιά στον υπολογιστή μου.

4. Ο υπολογιστής μου κλειδώνει και ξεκλειδώνει, όποτε το κρίνει απαραίτητο ο Δάσκαλος της Πληροφορικής. Δεν χρειάζεται να πανικοβληθώ και να πατήσω το κουμπί εκκίνησης του υπολογιστή. Άλλωστε όταν ξαναξεκινήσει ο υπολογιστής μου θα είναι πάλι στην κατάστση που τον έβαλε ο Δάσκαλος της πληροφορικής: κλειδωμένος.

5. Ο Δάσκαλος μπορεί να προβάλει την δική του οθόνη στη δική μου. Σε αυτήν την περίπτωση ο δείκτης του ποντικιο΄’υ γίνεται κόκκινος, και χάνω τον έλεγχο του υπολογιστή μου (πληκτρολόγιο και ποντίκι), γιατί έτσι μπορεί να μου δείξει καλύτερα και γρηγορότερα πως τι να κάνω για να τελειώσω γρήγορα και επιτυχώς την άσκησή μου.

6. Δεν τρώω ούτε πίνω μέσα στο εργαστήριο. Η συνέχεια εντός ολίγου…