Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού – Παιχνίδια on line – παζλ : λυχνάρι, εικόνα, ψηφιδωτό. http://www.mbp.gr
Ένα Σχόλιο στο άρθρο
“Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού – Παιχνίδια on line – παζλ : λυχνάρι, εικόνα, ψηφιδωτό”
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΦΟΡΕΩΝ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ (ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΟ, ΤΑΙΝΙΕΣ,…)
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ – ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
- ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
- ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
- ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
- ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
- ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ – ΧΟΡΟ
- ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ – ΜΜΕ – ΤΥΠΟΣ
- ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ – ΙΣΤΟΡΙΑ – ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ
- ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
- ΥΛΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΠΕ ΠΕΙΡΑΙΑ
- ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΥΛΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΦΟΡΕΩΝ
- ΨΗΦΙΑΚΑ – ΕΙΚΟΝΙΚΑ ΜΟΥΣΕΙΑ, ΕΙΚΟΝΙΚΕΣ ΠΕΡΙΗΓΗΣΕΙΣ, ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΗΓΗΣΕΙΣ
Αυτό το ιστολόγιο έχει δημιουργηθεί για να υποστηρίξει τους εκπαιδευτικούς σε θέματα πολιτισμού και τεχνών. Περιλαμβάνει κυρίως ενημερωτικό και υποστηρικτικό υλικό για την υλοποίηση πολιτιστικών προγραμμάτων και όχι μόνο.
Β. Αρβανιταντώνη
Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων Π.Ε. Πειραιά
- Ακολούθησε τον Οδυσσέα!
- ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ
- ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- Ασφάλεια στο Διαδίκτυο-Ενημερωτικός Κόμβος ΠΣΔ
- ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΠΕΙΡΑΙΑ
- Δικτυακή πύλη sch.gr
- ΕΕΜΕ
- ΕΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
- ΕΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
- Ευτέρπη: Τραγούδια για εκπαιδευτική χρήση – Ψηφιακό Μουσικό Ανθολόγιο
- Εφορεία Αρχαιοτήτων Δυτικής Αττικής, Πειραιώς και Νήσων
- ΙΕΜΑ- Ελληνική Μουσική Πύλη
- ΙΜΕ-Ελληνική Ιστορία στο Διαδίκτυο
- Ινστιτούτο Σύγχρονης Ελληνικής Τέχνης – Ψηφιακές συλλογές
- ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΜΟΥΣΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
- Λαογραφία -«Για να μην τα πάρει ο ποταμός»-Π.ΒΑΧΤΣΑΒΑΝΗΣ
- ΝΑΥΤΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ
- Π.Ε.ΣΥ.Θ.
- Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση
- ΠΕΕΠΟΘΕ
- Σύγχρονη ελληνική ποίηση
- Σχεδι@ζω για όλους: Εκπαιδευτικό και εποπτικό υλικό για μαθητές με αναπηρία
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
- ΥΠΠΟΑ
- ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.