Βιογραφικό
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ |
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΕΠΩΝΥΜΟ: ΟΝΟΜΑ: ΟΝΟΜΑ ΠΑΤΡΟΣ: ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΤΟΠΟΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΤΟΠΟΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ |
ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΝΙΚΟΛΑΟΣ 09/07/1965 ΑΘΗΝΑ ΤΜΩΛΟΥ 35, ΒΥΡΩΝΑΣ ΕΓΓΑΜΟΣ |
ΣΠΟΥΔΕΣ
ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΓΓΛΙΚΩΝ |
ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ (1983-1988) ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (2011-2015) ΕΑΠ
Α’ και Β’ ΕΠΙΠΕΔΟ
LOWER |
ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ02 ΦΕΚ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ: ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΩΣ 6/09/2018: ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ: |
ΒΑΘΜΟΣ/ΜΚ Δ01 231/31-08-2004
18 ΕΤΗ 1Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΥΡΩΝΑ |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
1. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ BLOG 2. ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
3. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΩΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΣΤΟ 2Ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΕΕΕΠ-ΑΤΠΕ
4. ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ 5. ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΣΕ ΕΡΓΟ ETWINNING 2017-18
6. ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΣΕ ΕΡΓΟ ETWINNING 2018-19 7. ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΣ ΣΕ ΕΡΓΟ ETWINNING 2018-19 8. ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΣ (ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ) ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS+ (2018-20)
|
vanpap.info
α. «Μεταξ(ι)ύ μας» Συνεργασία με ΚΠΕ Σουφλίου (2008-09) β. «Mare Nostrum»: Περιβαλλοντικό/πολιτιστικό πρόγραμμα (2012-13) γ. «Τα παιδία… παίζει»: Πολιτιστικό πρόγραμμα (2016-17). (childhood.vanpap.info) δ. «Ιχνηλάτες της μοίρας των αθώων». Πολιτιστικό πρόγραμμα (2017-18)
«Παγκράτι: Χθες και σήμερα» 1Ο βραβείο στη βαθμίδα του Γυμνασίου (meetpagkrati.vanpap.info) 2012-13
“The Holocaust and the Righteous” http://etwinning.vanpap.info/2017-2018-the-holocaust-and-the-righteous/ « I am you” “MY FIRST YEAR IN SECONDARY SCHOOL”
“We live in a challenging world”
|
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ
• ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (2004) • ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ (1998) ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΡΙΑ: Εσωτερική επιμόρφωση συναδέλφων στο myschool, 2018 ΗΜΕΡΙΔΕΣ ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ «FINANCING POLICIES FOR INCLUSIVE EDUCATION SYSTEMS.MINISTRY SEMINAR, 8 Ιουνίου 2018, Αθήνα. • ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ «ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ» (2017) · Επιστημονική Ημερίδα «Θεωρία και Εφαρμογές της Μετασχηματίζουσας Μάθησης» (2015) • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ «ΕΞΑΡΤΗΣΗ – ΑΠΕΞΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ» (2004) • ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ «ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» (2000)
|
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής «Διαδικτυακές εφαρμογές και Συνεργατική γραφή στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας» (2018)
Σεμινάριο 120 ωρών: διαδικτυακά μαθήματα
etwinning Εργαλεία επεξεργασίας πολυμέσων – Εργαλεία παραγωγής εκπαιδευτικού υλικού (2017-18)
Επιμορφωτικό πρόγραμμα της Επιστημονικής Ενωσης για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας «Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης: Ηλεκτρονική Σχολική Τάξη» (50 ωρών), 2018
Σεμινάριο 120 ωρών: διαδικτυακά μαθήματα
etwinning Εργαλεία δημιουργίας Ιστοτόπων- Συνεργατικά και υποστηρικτικά εργαλεία
Σεμινάριο 120 ωρών: διαδικτυακά μαθήματα
etwinning Αξιοποίηση των κινητών συσκευών (Tablets και κινητά τηλέφωνα) στην διδασκαλία μαθημάτων
Ψηφιακές Βάσεις Δεδομένων και Διαδικτυακά Εργαλεία για τη Διδακτική της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας (50 ωρών), 2018
ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΑ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ
Ένα τέλος, μια αρχή: Ιστορία του Νέου Ελληνισμού, 11ος – 18ος αιώνας (40 ωρών)
Αριστοτελική Ηθική (40 ωρών)
Η Επανάσταση του 1821. Ένα δύσκολο εγχείρημα μιας περίπλοκης κοινωνίας (40 ωρών)
ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΕΡΓΟ
•Papaioannou V., Anagnou E. & Vergidis D. (2016). Inmates’ adult education in Greece. A case study. International Education Studies. Vol. 9, No10 •Παπαϊωάννου Β., Ανάγνου Ε. & Βεργίδης Δ. (2016). Ο ρόλος των εκπαιδευτών κρατουμένων. Μια μελέτη περίπτωσης. Επιστημονικό Εκπαιδευτικό Περιοδικό «εκπ@ιδευτικός κύκλος». Τόμος 4, τ.2. •Papaioannou V., Anagnou E. & Vergidis D. (2018). Adult Inmates’ Motivation for Participation in Educational Programs in Greece. International Education Studies. Vol. 11, No6
|
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑ
«Απόψεις των κρατουμένων εκπαιδευομένων στο ΣΔΕ της Φυλακής Κορυδαλλού για τα οφέλης της εκπαίδευσής τους», Πρακτικά συνεδρίου σσ.202 – 211, Αυτόνομο σχολείο: μύθοι και πραγνατικότητα, 3ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο, Γύθειο.