Γλώσσα
Χρησιμοποίησέ το ξανά…και ξανά…και ξανά… σελ. 64
Ανάγνωση το κείμενο, αντιγραφή (στο βιβλίο) την άσκηση 3 (5η παράγραφος).
Γραμματική: διάκριση άρθρου από αδύνατο τύπο προσωπικής αντωνυμίας.
τετρ. εργ. σελ. 41 άσκηση 1
Άρθρο – Αντωνυμία (Αδύνατος Τύπος)
Ιστορία: Κεφάλαιο 10 Σπάρτη: Η κοινωνία και το πολίτευμα
τετρ. εργ. σελ. 15 ασκ. 1,2,3 (για την Παρασκευή)
Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2025
Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2025
Στη Γλώσσα από τη σελ. 54 να διαβάσουμε το μήνυμα από το ραδιοφωνικό σταθμό του Πολυτεχνείου και στη σελίδα 55 το ποίημα “Τα κάγκελα”.
Σας ενημερώνω ότι αύριο Τρίτη τα παιδιά να έχουν μαζί τους τα βιβλία της Ιστορίας. Δε χρειάζεται να διαβάσουν κάτι.
Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2025
Ιστορία: Κεφάλαιο 10 Σπάρτη: Η κοινωνία και το πολίτευμα
Το κεφάλαιο θα γίνει εμβόλιμα την ερχόμενη Τρίτη λόγω της γιορτής της 17ης Νοέμβρη τη Δευτέρα. Τα παιδιά προεραιτικά μπορούν να το διαβάσουν.
Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2025
Γλώσσα: τετρ. εργ. σελ. 24, μαθαίνω τη σημασία των εκφράσεων με τη λέξη “νερό” και γράφω ένα παράδειγμα για την καθεμιά. Μετά κάνω το ίδιο με δύο δικές μου εκφράσεις με τη λέξη “νερό” και γράφω παραδείγματα.
Επίσης, προετοιμάζομαι προφορικά για να γράψω στην τάξη έκθεση σελ. 23. Θυμάμαι ό,τι είπαμε στην τάξη, κοιτώ τις σημειώσεις που κρατήσαμε και βοηθιέμαι από τα συννεφάκια.
Μαθηματικά: Γράφω κάθετα και κάνω τις διαιρέσεις και τις επαληθεύσεις τους:
234:6= 160: 5 = και 96:6 =
Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2025
Μαθηματικά: Να γίνουν οι κάθετες διαιρέσεις του πίνακα με τις επαληθεύσεις τους
Γλώσσα: Να μάθω από τη σελ. 37 πώς κλίνεται το ρήμα κυλάω.
σελ. 38 ασκ. 6 να γράψω τον παρατατικό.
Αντιγραφή: τετρ. εργ. σελ. 33 άσκηση 6 (με τις συντομογραφίες).
Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2025
Μαθηματικά: Να γίνουν κάθετα οι διαιρέσεις που αντιγράψαμε από τον πίνακα.
Γλώσσα: Να γίνει το Φύλλο Εργασίας που μοιράσαμε στην τάξη
Ψηφιακά μπορείτε να το πάρετε κι από εδώ:
Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2025
Μαθηματικά: 12 Διαιρώ με διάφορους τρόπους
τετρ.εργ. σελ. 30 ασκ. 1
στο σπιράλ:
Κάνω τις διαιρέσεις:
α. με χρήση του μηδέν 150:5= 80:8= 180:3=
β. με ανάλυση 150:5= 124:4=
γ. κάθετα 112:4 98: 6=
Ιστορία: Επανάληψη τα κεφάλαια 8 και 9 (για την Παρασκευή)
Γλώσσα: Επανάληψη στη γραμματική – συντακτικό (ρήμα, υποκείμενο, αντικείμενο, κατηγορούμενο)
Αντιγραφή: Τι είναι το Κατηγορούμενο σελ. 34 στο πάνω μέρος της σελίδας.
Ορθογραφία – ερμηνεία ασκ. 4 σελ. 34
Τετρ. εργ. ασκ. 1 σελ. 32
Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2025
Ιστορία: Τα Γράμματα
ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ_9_Τα_Γράμματα
wordwall:
Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2025
Δοκιμάζουμε από αύριο Παρασκευή την επιλογή οι μαθητές της τάξης μας να σημειώνουν τα καθήκοντά τους μόνοι τους. Μπορούν να σημειώνουν στο σπιράλ τους ή να έχουν ένα άλλο τετράδιο (ή μπλοκάκι) και να γράφουν εκεί. Για τελευταία φορά σήμερα αναγράφονται κι εδώ. Το υλικό που ανεβαίνει στην ιστοσελίδα είναι ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ για όποιον επιθυμεί.
Γλώσσα: Το νερό συστήνεται (Ανάγνωση όλο το κείμενο)
Ορθογραφία: ωφέλιμα συστατικά, ολημερίς, υπόγειο νερό
τετρ. εργ. σελ. 21 ασκ. 2 σελ. 22 ασκ. 3 και σελ. 32 ασκ. 2
Μαθηματικά: τετρ. εργ. σελ. 28 ασκ. 1 και σελ. 29 ασκ. 7
Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2025
Λόγω αλλαγών στο πρόγραμμα της τάξης η ώρα ενημέρωσης μεταφέρεται την πρώτη Τρίτη κάθε μήνα 11:00 – 12:00. Γι΄αυτό το μήνα επειδή πέρασε θα ισχύει για την επόμενη βδομάδα.
Μαθηματικά: Πολλαπλασιάζω και διαιρώ
Γλώσσα: Το νερό συστήνεται
Αντιγραφή την πρώτη παράγραφο και να διαβάσω για το κατηγορούμενο ασκ. 2 σελ. 33
Κάνω το παρακάτω Φύλλο Εργασίας
Η γραμματική του μαθήματος στο wordwall:
Υποκείμενο – Ρήμα – Αντικείμενο – Κατηγορούμενο
