Ένας διαφορετικός πίνακας επιβράβευσης με σαφείς στόχους για τον κάθε μαθητή ξεχωριστά. Σημειώνοντας χαρούμενες ή λυπημένες φατσούλες βοηθάμε τον μαθητή να θυμάται και να διορθώνει τη συμπεριφορά του ώστε να κερδίσει την προσυμφωνημένη επιβράβευση.
Συγγραφέας: ΡΑΝΤΟΥ ΒΑΪΑ | Κατηγορία Βοηθητικά | , στις 27-10-2019
Συγγραφέας: ΡΑΝΤΟΥ ΒΑΪΑ | Κατηγορία Βοηθητικά | , στις 10-10-2019
Συγγραφέας: ΡΑΝΤΟΥ ΒΑΪΑ | Κατηγορία Β' τάξη Γλώσσα | , στις 14-12-2018
1ο Επαναληπτικό (Στο δρόμο για το σχολείο) 2ο Επαναληπτικό (Με το σεις και με το σας) 3ο Επαναληπτικό (Στον κόσμο των κόμικς) 4ο Επαναληπτικό (κόμικς) 5ο Επαναληπτικό (Πάμε για ψώνια;) 6ο Επαναληπτικό. Είμαστε έτοιμοι; 7ο Επαναληπτικό. Πώς λέμε ΟΧΙ; 15 Επαναληπτικό-Αλληλογραφώ 9ο Επαναληπτικό – ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΙΔΑ …
Συγγραφέας: ΡΑΝΤΟΥ ΒΑΪΑ | Κατηγορία Β' τάξη, Β' τάξη Μελέτη Περιβάλλοντος | , στις 12-12-2018
Τα θηλαστικά, όπως δηλώνει και το όνομά τους, έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό, θηλάζουν τα νεογέννητα μικρά τους. Τα θηλαστικά κατατάσσονται ανάλογα με το είδος της τροφής τους σε φυτοφάγα, που τρέφονται με φυτά, σε σαρκοφάγα, που τρέφονται με άλλα ζώα και σε παμφάγα, που τρέφονται τόσο με φυτά όσο και με άλλα ζώα. Τα περισσότερα θηλαστικά γεννούν πλήρως αναπτυγμένα μικρά. Ορισμένα όμως θηλαστικά γεννούν αβγά, ενώ άλλα γεννούν μικρά που δεν έχουν αναπτυχθεί πλήρως. Στα θηλαστικά αυτά η ανάπτυξη των μικρών ολοκληρώνεται σε ένα σάκο στο σώμα του θηλυκού ζώου, το μάρσιπο. Τα θηλαστικά που γεννούν πλήρως αναπτυγμένα μικρά χωρίζονται σε ειδικότερες υποκατηγορίες ανάλογα με τα κοινά χαρακτηριστικά τους: σε τρωκτικά, προβοσκιδωτά, οπληφόρα, χειρόπτερα, κητώδη, σαρκοφάγα και πρωτεύοντα.
Συγγραφέας: ΡΑΝΤΟΥ ΒΑΪΑ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 12-12-2018
Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!