Δημοσιεύθηκε στο euxh.gr το παραμύθι που ανέκυψε ως εργασία από το σεμινάριο δημιουργικής γραφής του Βασίλη Γεργατσούλη στη σχολή Ξ.Γ. Καλογεροπούλου. Το σεμινάριο παρακολούθησαν οι μαθητές μου της Lower και η συγγραφή της εργασία εκπονήθηκε μέσα στην τάξη, με δική μου φιλολογική επιμέλεια.
Εύγε στα παιδιά μας για το πολύ ωραίο αποτέλεσμα.
Ολόθερμες ευχαριστίες στον πατέρα Σπυρίδωνα Σκουτή για τη φιλοξενία της δημοσίευσής μας στο euxh.gr, τον Βασίλη Γεργατσούλη και την Παρασκευή (Βίβιαν Μόλαρη) για την πρόσκληση και την οργάνωση του σεμιναρίου.
Το εικαστικό που συνοδεύει την εργασία είναι της μαθήτριας Ιόλης Μπουλέ.
Διάβαστε στον σύνδεσμο που ακολουθεί:
Αφήστε μια απάντηση