Στα βήματα του Πατούχα ξανά!

περιβαλλοντική λογοτεχνική ομάδα Γυμνασίου Κουνουπιδιανών Χανίων (σε συνεργασία με το 6ο Γυμνάσιο)

Φωτογραφίες από το φαράγγι της Σαμαριάς

Ιούν 201318

DSC01155 DSC01158 DSC01159 DSC01161 DSC01162 DSC01163 DSC01164 DSC01165 DSC01166 DSC01167 DSC01168 DSC01172 DSC01173 DSC01175 DSC01174 DSC01176 DSC01177 DSC01178 DSC01179 DSC01181 DSC01185 DSC01184 DSC01182 DSC01186 DSC01187 DSC01188 DSC01189 DSC01190 DSC01191 DSC01192 DSC01193 DSC01194 DSC01197 DSC01196 DSC01195 DSC01198 DSC01199 DSC01200 Ανεβαίνουμε_Τη_Σκάλα Samaria_1 DSC01201 Αποβιβαζόμαστε Γυρίζουμε Εκκλησαάκι Η_Θάλασσα Η_Σαμαριά Η_Τελευταία_Στάση Μερικοί_Τουρίστες Λουτρό Ο_Δρόμος_Για_Την_Επιστροφή Σκιά Στη_Σαμαριά Στο_Λεωφορείο Στο_Λιμάνι Φεύγουμε_Από_Το_Φαράγγι Φαράγγι

4 Σχόλια στο άρθρο

“Φωτογραφίες από το φαράγγι της Σαμαριάς”

  1. Ιούνιος 18, 2013 στις 4:20 μμ       ΑΣΠΑΣΙΑ ΤΣΟΥΡΛΑΚΗ Έγραψε:

    Πολύ ωραίες Γιώργο!!!!Μπράβο σου!!!!Θα ανεβάσω και τις δικές μου..Ωραία η οπτική σου..κατάφερες να συναιρέσεις τα περισσότερα!:-)


  2. Ιούνιος 18, 2013 στις 4:53 μμ       ΚΩΣΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Έγραψε:

    μπράβο Γιώργο, ωραίες φώτο!!


  3. Ιούνιος 19, 2013 στις 11:31 πμ       ΑΡΤΣΙΔΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Έγραψε:

    Ευχαριστώ.


  4. Ιούνιος 20, 2013 στις 12:43 μμ       ioannageo Έγραψε:

    Καλά, αυτή με τον κ.Φασαράκη και το σάντουιτς δεν παίζεται χαχαχαχχαχαχχαχχαχαχχχαχχαχχαχαχ


Αφήστε μια απάντηση

καιρός

επισκέψεις

web statistics

Πρόκειται για το ιστολόγιο της περιβαλλοντικής – λογοτεχνικής ομάδας του Γυμνασίου Κουνουπιδιανών. Αποτελεί τόπο συνάντησης μαθητών και καθηγητών καθώς και χώρο ανταλλαγής απόψεων. Το βιβλίο που θα μελετηθεί είναι «Ο Πατούχας» του Ιωάννη Κονδυλάκη. Στόχοι η καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας, η επαφή με τη φύση, η μελέτη του έρωτα και η σχέση του με την εφηβική ηλικία, ο επαναπροσδιορισμός των αξιών της οικογένειας και της κοινωνίας, η καλλιέργεια ιστορικής συνείδησης και η απόκτηση ιστορικής γνώσης, η γνωριμία  με το σχολείο του παρελθόντος καθώς και η βελτίωση του σημερινού σχολείου όπως και των αρχών που το διέπουν. Βασικότερη επιδίωξή μας όμως αποτελεί η αισθητική απόλαυση που προκύπτει από την ανάγνωση ενός λογοτεχνικού κειμένου, η καλλιέργεια της φαντασίας και η ενίσχυση της κριτικής ικανότητας μαθητών και καθηγητών.



Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων