Στα βήματα του Πατούχα ξανά!

περιβαλλοντική λογοτεχνική ομάδα Γυμνασίου Κουνουπιδιανών Χανίων (σε συνεργασία με το 6ο Γυμνάσιο)

Γράψτε κάτω από αυτήν τη δημοσίευση ποιο απόσπασμα του Πατούχα επιλέξατε!

Ιαν 201313

Σημειώνετε τα άτομα που συμπεριλαμβάνει η ομάδα σας και τον αριθμό του αποσπάσματος! Μπορείτε ακόμη να ρωτήσετε οτιδήποτε θέλετε!

7 Σχόλια στο άρθρο

“Γράψτε κάτω από αυτήν τη δημοσίευση ποιο απόσπασμα του Πατούχα επιλέξατε!”

  1. Ιανουάριος 13, 2013 στις 4:43 μμ       ilecktra Έγραψε:

    ΗΛΕΚΤΡΑ ΒΕΔΕΡΑΚΗ,ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΚΑΜΑΡΗ, ΡΑΦΑΕΛΑ ΤΣΟΥΚΑΡΗ, ΜΑΡΙΑ ΧΑΝΤΑΜΠΗ 2ο ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ


  2. Ιανουάριος 14, 2013 στις 12:45 μμ       kelly28kaza Έγραψε:

    Η ομάδα μας αποτελείται από: Κωνσταντίνα Φιλιππάκη, Ασπασία Τρακοσιάρη, Κέλλυ Καζαντζάκη. Το απόσπασμα που επιλέξαμε είναι το τρίτο (3).


  3. Ιανουάριος 14, 2013 στις 9:54 μμ       agimmici123 Έγραψε:

    Τζίμης, Νίκος, Ελπίδα, Λεωνόρα… επιλέξαμε το 4ο απόσπασμα…… Απελπισμένοι Καλικάντζαροι εν δράσει…..!!!! 🙂


  4. Ιανουάριος 15, 2013 στις 4:13 μμ       vasiakip Έγραψε:

    βασια
    διονυσια
    ελενα
    αγγελικη
    3ο αποσπασμα


  5. Ιανουάριος 16, 2013 στις 2:41 μμ       ΑΡΤΣΙΔΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Έγραψε:

    Η ομάδα «the gun» (Γ.Κ.Α.Ν. δηλαδή Γεωργουσάκη, Καστρινάκης, Αρτσιδάκης, Νταουντάκη) επέλεξε το 6ο απόσπασμα.


  6. Ιανουάριος 24, 2013 στις 7:46 μμ       ΠΟΛΥΧΡΟΝΑΚΗ ΣΟΦΙΑ Έγραψε:

    Σοφία
    Μαρία
    Τόνια
    Λία
    6ο απόσπασμα.


  7. Ιανουάριος 24, 2013 στις 7:47 μμ       ΠΟΛΥΧΡΟΝΑΚΗ ΣΟΦΙΑ Έγραψε:

    Λαθος το 5ο αφου το 6ο ειναι πιασμενο..


Αφήστε μια απάντηση

καιρός

επισκέψεις

web statistics

Πρόκειται για το ιστολόγιο της περιβαλλοντικής – λογοτεχνικής ομάδας του Γυμνασίου Κουνουπιδιανών. Αποτελεί τόπο συνάντησης μαθητών και καθηγητών καθώς και χώρο ανταλλαγής απόψεων. Το βιβλίο που θα μελετηθεί είναι «Ο Πατούχας» του Ιωάννη Κονδυλάκη. Στόχοι η καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας, η επαφή με τη φύση, η μελέτη του έρωτα και η σχέση του με την εφηβική ηλικία, ο επαναπροσδιορισμός των αξιών της οικογένειας και της κοινωνίας, η καλλιέργεια ιστορικής συνείδησης και η απόκτηση ιστορικής γνώσης, η γνωριμία  με το σχολείο του παρελθόντος καθώς και η βελτίωση του σημερινού σχολείου όπως και των αρχών που το διέπουν. Βασικότερη επιδίωξή μας όμως αποτελεί η αισθητική απόλαυση που προκύπτει από την ανάγνωση ενός λογοτεχνικού κειμένου, η καλλιέργεια της φαντασίας και η ενίσχυση της κριτικής ικανότητας μαθητών και καθηγητών.



Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων