Στα βήματα του Πατούχα ξανά!

περιβαλλοντική λογοτεχνική ομάδα Γυμνασίου Κουνουπιδιανών Χανίων (σε συνεργασία με το 6ο Γυμνάσιο)

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 11/01/2013

Ιαν 201311

Ήταν η πρώτη μεγάλη συνάντηση! Να λύσουμε τώρα μερικά διαδικαστικά….

  1. Υλικό για υγροτόπους αναρτήσαμε και θα αναρτούμε στο blog του Ε4
  2. Επιλέξτε ανά ομάδες το απόσπασμα του κειμένου που θα οπτικοποιήσετε. Να μας στείλετε μέιλ στο gymkouno.program@yahoo.gr για το απόσπασμα του Πατούχα που επέλεξε κάθε ομάδα ως τη Δευτέρα 13-01-2013.Στόχος να αποφύγουμε το συνωστισμό σε κάποια αποσπάσματα και να μη μείνουν χωρίς οπτικοποίηση κάποια άλλα!
  3. Τεχνικές οπτικοποίησης θα βρείτε εδώ. Μην ξεχνάτε για οδηγίες να ζητάτε τη βοήθεια της κυρίας Κουκουράκη στο μέιλ ή στα blog.
  4. Ιδέα οπτικοποίησης με τεχνική stop motion εδώ.
  5. Ιδέα με το πρόγραμμα pivot εδώ.
  6. Ιδέα από παλιά μας δουλειά σε στίχο του Ελύτη εδώ.
  7. Ιδέα για απλή οπτικοποίηση τραγουδιού εδώ.
  8. Βίντεο με πλαστελίνη και κινούμενα αντικείμενα εδώ.

αυτά για την ώρα..η λίστα θα συμπληρώνεται…..!

2 Σχόλια στο άρθρο

“ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 11/01/2013”

  1. Ιανουάριος 11, 2013 στις 8:13 μμ       kelly28kaza Έγραψε:

    Παρακολούθησα το βίντεο με την τεχνική του stop motion, αλλά δεν κατάλαβα πώς 8α μπορέσω να δημιουργήσω εγώ και η ομάδα μου, κάτι παρόμοιο…Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο πρόγραμμα;
     


  2. Ιανουάριος 12, 2013 στις 8:17 πμ       ΑΣΠΑΣΙΑ ΤΣΟΥΡΛΑΚΗ Έγραψε:

    Κόβεις χαρτί με ό,τι θες να παρουσιάσεις και χωρίζεις το φόντο σου σε κινητά και ακίνητα μέρη. Φωτογραφίζεις με ψηφιακή φωτογραφική μηχανή κάθε κίνηση και μεταροπή των στοιχείων σου (π.χ. της καρδούλας στο βίντεο του παραδείγματος) και όλες αυτές τις φωτογραφίες τις ενώνεις σε ένα πρόγραμμα όπως το movie maker.


Αφήστε μια απάντηση

καιρός

επισκέψεις

web statistics

Πρόκειται για το ιστολόγιο της περιβαλλοντικής – λογοτεχνικής ομάδας του Γυμνασίου Κουνουπιδιανών. Αποτελεί τόπο συνάντησης μαθητών και καθηγητών καθώς και χώρο ανταλλαγής απόψεων. Το βιβλίο που θα μελετηθεί είναι «Ο Πατούχας» του Ιωάννη Κονδυλάκη. Στόχοι η καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας, η επαφή με τη φύση, η μελέτη του έρωτα και η σχέση του με την εφηβική ηλικία, ο επαναπροσδιορισμός των αξιών της οικογένειας και της κοινωνίας, η καλλιέργεια ιστορικής συνείδησης και η απόκτηση ιστορικής γνώσης, η γνωριμία  με το σχολείο του παρελθόντος καθώς και η βελτίωση του σημερινού σχολείου όπως και των αρχών που το διέπουν. Βασικότερη επιδίωξή μας όμως αποτελεί η αισθητική απόλαυση που προκύπτει από την ανάγνωση ενός λογοτεχνικού κειμένου, η καλλιέργεια της φαντασίας και η ενίσχυση της κριτικής ικανότητας μαθητών και καθηγητών.



Top
 
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων