Στα βήματα του Πατούχα ξανά!

περιβαλλοντική λογοτεχνική ομάδα Γυμνασίου Κουνουπιδιανών Χανίων (σε συνεργασία με το 6ο Γυμνάσιο)

Γιατί δεν κάνουμε περιοδεία???

Απρ 201320
από κάτω από: Χωρίς κατηγορία| | 7 Σχόλια »    
7 Σχόλια στο άρθρο

“Γιατί δεν κάνουμε περιοδεία???”

  1. Απρίλιος 20, 2013 στις 9:51 πμ       ΑΡΤΣΙΔΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Έγραψε:

    Σιγά μη πάμε και στο εξωτερικό!


  2. Απρίλιος 20, 2013 στις 10:50 πμ       ΚΩΣΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Έγραψε:

    Konuştuğumuz ve dil için Türkiye’ye gidin!


  3. Απρίλιος 20, 2013 στις 11:14 πμ       ΑΣΠΑΣΙΑ ΤΣΟΥΡΛΑΚΗ Έγραψε:

    Γιατί έχετε εξετάσεις!!!!!:->)


  4. Απρίλιος 20, 2013 στις 11:32 πμ       ΑΡΤΣΙΔΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Έγραψε:

    Konuştuğumuz ve dil için Türkiye’ye gidin! = Kαι αφού μιλάμε τούρκικα μπορούμε να πάμε στη Τουρκία ( σε ελεύθερη μετάφραση).
     
    Δεν νομίζω να καταλάβουν και πολλά από τα τούρκικα μας γιατι δεν είναι σίγουρο ότι τα είπαμε καλά.


  5. Απρίλιος 20, 2013 στις 4:19 μμ       dimitraga Έγραψε:

    οτι κατσει!! συγνωμη που χαλαω τη συζητηση.. αλλα… συνεννοηση μπουζουκιι!! και στα γαλλικα..: C’est n’a pas possible!! Aucune demande..! 😛


  6. Απρίλιος 20, 2013 στις 8:04 μμ       ΑΡΤΣΙΔΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Έγραψε:

    C’est n’a pas possible = Δεν είναι δυνατόν!
     
    Aucune demande τι σημαίνει;


  7. Απρίλιος 21, 2013 στις 10:19 πμ       elpidapat Έγραψε:

    Aucune demand= καμία ζήτηση..
     


Αφήστε μια απάντηση

καιρός

επισκέψεις

web statistics

Πρόκειται για το ιστολόγιο της περιβαλλοντικής – λογοτεχνικής ομάδας του Γυμνασίου Κουνουπιδιανών. Αποτελεί τόπο συνάντησης μαθητών και καθηγητών καθώς και χώρο ανταλλαγής απόψεων. Το βιβλίο που θα μελετηθεί είναι «Ο Πατούχας» του Ιωάννη Κονδυλάκη. Στόχοι η καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας, η επαφή με τη φύση, η μελέτη του έρωτα και η σχέση του με την εφηβική ηλικία, ο επαναπροσδιορισμός των αξιών της οικογένειας και της κοινωνίας, η καλλιέργεια ιστορικής συνείδησης και η απόκτηση ιστορικής γνώσης, η γνωριμία  με το σχολείο του παρελθόντος καθώς και η βελτίωση του σημερινού σχολείου όπως και των αρχών που το διέπουν. Βασικότερη επιδίωξή μας όμως αποτελεί η αισθητική απόλαυση που προκύπτει από την ανάγνωση ενός λογοτεχνικού κειμένου, η καλλιέργεια της φαντασίας και η ενίσχυση της κριτικής ικανότητας μαθητών και καθηγητών.



Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων