Στα βήματα του Πατούχα ξανά!

περιβαλλοντική λογοτεχνική ομάδα Γυμνασίου Κουνουπιδιανών Χανίων (σε συνεργασία με το 6ο Γυμνάσιο)

Πού βρισκόμαστε;;;;;!!!!

Φεβ 201320

λοιπόν ομάδες…τα νέα σας!!!!Πότε θα είστε έτοιμοι;;;;!!!

5 Σχόλια στο άρθρο

“Πού βρισκόμαστε;;;;;!!!!”

  1. Φεβρουάριος 21, 2013 στις 12:41 μμ       ΑΡΤΣΙΔΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Έγραψε:

    the gun: Μάλλον θα τελειώσουμε τη Δευτέρα αφού ηχογραφήσω το τελευταίο κομμάτι της Ιωάννας και φτιάξω λίγο τη διάρκεια των εικόνων.


  2. Φεβρουάριος 21, 2013 στις 12:46 μμ       ΑΣΠΑΣΙΑ ΤΣΟΥΡΛΑΚΗ Έγραψε:

    Ωραία Γιώργο και λοιποί….Αύριο να κάνετε την ηχογράφηση για να την ελένξουμε…..:-)


  3. Φεβρουάριος 21, 2013 στις 1:44 μμ       dimitraga Έγραψε:

    εμεις… εφ’οσον μας ειπατε οτι δεν θα το παρουσιασουμε στα Ανωγεια… ειμαστε σχετικα… πισω! εχουμε τελειωσει σχεδον τις εικονες/ζωγραφιες… και θελουμε να φτιαξουμε το βιντεο… και να ηχογραφησουμε…


  4. Φεβρουάριος 21, 2013 στις 6:10 μμ       ΑΡΤΣΙΔΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Έγραψε:

    Tιιιιιιι; ΔΕΝ θα το παρουσιάσουμε στα Ανώγεια; Και τότε που θα το παρουσιάσουμε;


  5. Φεβρουάριος 21, 2013 στις 7:13 μμ       ΑΣΠΑΣΙΑ ΤΣΟΥΡΛΑΚΗ Έγραψε:

    Γιώργο στα Ανώγεια θα το παρουσιάσετε! Των κοριτσιών το απόσπασμα δε θα παρουσιαστεί εκεί γιατί δεν έχει φυσικό τοπίο.


Αφήστε μια απάντηση

καιρός

επισκέψεις

web statistics

Πρόκειται για το ιστολόγιο της περιβαλλοντικής – λογοτεχνικής ομάδας του Γυμνασίου Κουνουπιδιανών. Αποτελεί τόπο συνάντησης μαθητών και καθηγητών καθώς και χώρο ανταλλαγής απόψεων. Το βιβλίο που θα μελετηθεί είναι «Ο Πατούχας» του Ιωάννη Κονδυλάκη. Στόχοι η καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας, η επαφή με τη φύση, η μελέτη του έρωτα και η σχέση του με την εφηβική ηλικία, ο επαναπροσδιορισμός των αξιών της οικογένειας και της κοινωνίας, η καλλιέργεια ιστορικής συνείδησης και η απόκτηση ιστορικής γνώσης, η γνωριμία  με το σχολείο του παρελθόντος καθώς και η βελτίωση του σημερινού σχολείου όπως και των αρχών που το διέπουν. Βασικότερη επιδίωξή μας όμως αποτελεί η αισθητική απόλαυση που προκύπτει από την ανάγνωση ενός λογοτεχνικού κειμένου, η καλλιέργεια της φαντασίας και η ενίσχυση της κριτικής ικανότητας μαθητών και καθηγητών.



Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων