Στα βήματα του Πατούχα ξανά!

περιβαλλοντική λογοτεχνική ομάδα Γυμνασίου Κουνουπιδιανών Χανίων (σε συνεργασία με το 6ο Γυμνάσιο)

Αύριο τα βίντεο β΄φάσης

Απρ 20139

Αύριο θα υποδεχτούμε με χαρά τα βίντεο!

Να δούμε και ποιοι ρόλοι θα μείνουν…

Όσοι δεν καταφέρουν να δώσουν βίντεο, θα ακολουθήσουν την ομάδα στις παραστάσεις

και θα συμμετάσχουν στο χορευτικό και το τραγούδι (εφόσον το μάθουν).

Επιπλέον από την καλή μας συμπεριφορά θα εξαρτηθεί και η επιλογή μας σε μελλοντικές ομάδες του

σχολείου μας..

2 σχόλια στο άρθρο

“Αύριο τα βίντεο β΄φάσης”

  1. 10 Απριλίου, 2013 στις 7:33 πμ      Απάντηση ΑΡΤΣΙΔΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Έγραψε:

    Γεια. Η Έλενα δεν έχει έρθει ακόμη και πρέπει να κάνουμε την ηχογράφηση. Άμα σας δώσουμε το βίντεο τη Δευτέρα;


  2. 10 Απριλίου, 2013 στις 1:57 μμ      Απάντηση ΑΣΠΑΣΙΑ ΤΣΟΥΡΛΑΚΗ Έγραψε:

    Γιώργο, βάλε οποιαδήποτε άλλη φωνή στη θέση της…Το βίντεο επείγει….Πρέπει πριν το Σαββατοκύριακο να έχουμε στα χέρια μας αυτά που θα παιχτούν. Όταν με το καλό επιστρέψει η Έλενα και εφόσον αντέχετε, το ηχογραφείτε ξανά σε αυτά τα σημεία και το προβάλλουμε στην τελική εκδήλωση με τη φωνή της….


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

καιρός

επισκέψεις

web statistics

Πρόκειται για το ιστολόγιο της περιβαλλοντικής – λογοτεχνικής ομάδας του Γυμνασίου Κουνουπιδιανών. Αποτελεί τόπο συνάντησης μαθητών και καθηγητών καθώς και χώρο ανταλλαγής απόψεων. Το βιβλίο που θα μελετηθεί είναι “Ο Πατούχας” του Ιωάννη Κονδυλάκη. Στόχοι η καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας, η επαφή με τη φύση, η μελέτη του έρωτα και η σχέση του με την εφηβική ηλικία, ο επαναπροσδιορισμός των αξιών της οικογένειας και της κοινωνίας, η καλλιέργεια ιστορικής συνείδησης και η απόκτηση ιστορικής γνώσης, η γνωριμία  με το σχολείο του παρελθόντος καθώς και η βελτίωση του σημερινού σχολείου όπως και των αρχών που το διέπουν. Βασικότερη επιδίωξή μας όμως αποτελεί η αισθητική απόλαυση που προκύπτει από την ανάγνωση ενός λογοτεχνικού κειμένου, η καλλιέργεια της φαντασίας και η ενίσχυση της κριτικής ικανότητας μαθητών και καθηγητών.



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων