Στα βήματα του Πατούχα ξανά!

περιβαλλοντική λογοτεχνική ομάδα Γυμνασίου Κουνουπιδιανών Χανίων (σε συνεργασία με το 6ο Γυμνάσιο)

Υγρότοποι

Απρ 201326

Σχετικά με τους υγρότοπους έχω μερικές ερωτήσεις:

  • τι θέμα ακριβώς πρέπει να έχει το βίντεό μας;  Μόνο να δείχνουμε μια λίμνη ή ένα ποτάμι και κάποιους ήρωες;
  • Μπορούμε να βάλουμε ότι μουσική θέλουμε;
  • Πόση ώρα περίπου να διαρκεί;
Ένα Σχόλιο στο άρθρο

“Υγρότοποι”

  1. 26 Απριλίου, 2013 στις 12:30 μμ      Απάντηση ΑΣΠΑΣΙΑ ΤΣΟΥΡΛΑΚΗ Έγραψε:

    1.το θέμα είναι ελεύθερο αλλά σχετικό με τους υγρότοπους. Διάβασε τα σχετικά με την αξία τους από το διαδίκτυο ή από τη σελίδα του wwf και μπορείς να αναδείξεις όποια οπτική του θέματος θες.
    2. μουσική διαλέγεις όποια θες.Είσαι απόλυτα ελεύθερος για όποια ιδέα.
    3. το χιούμορ φυσικά επιτρέπεται όπως και όποιοι ήρωες θες και με όποια τεχνική. Καλό είναι οι ήρωες να είναι δικοί σου επινόηση κι όχι διαφημιζόμενοι.
    4.Αυστηρά έως 5 λεπτά το βίντεο, θα στείλω ξανά στο μέιλ της μητέρας σου τους όρους του διαγωνισμού που μας έστειλαν.
    5. Αν θες να συζητήσουμε τις ιδέες του σεναρίου σου, στείλε μας μέιλ.


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

καιρός

επισκέψεις

web statistics

Πρόκειται για το ιστολόγιο της περιβαλλοντικής – λογοτεχνικής ομάδας του Γυμνασίου Κουνουπιδιανών. Αποτελεί τόπο συνάντησης μαθητών και καθηγητών καθώς και χώρο ανταλλαγής απόψεων. Το βιβλίο που θα μελετηθεί είναι “Ο Πατούχας” του Ιωάννη Κονδυλάκη. Στόχοι η καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας, η επαφή με τη φύση, η μελέτη του έρωτα και η σχέση του με την εφηβική ηλικία, ο επαναπροσδιορισμός των αξιών της οικογένειας και της κοινωνίας, η καλλιέργεια ιστορικής συνείδησης και η απόκτηση ιστορικής γνώσης, η γνωριμία  με το σχολείο του παρελθόντος καθώς και η βελτίωση του σημερινού σχολείου όπως και των αρχών που το διέπουν. Βασικότερη επιδίωξή μας όμως αποτελεί η αισθητική απόλαυση που προκύπτει από την ανάγνωση ενός λογοτεχνικού κειμένου, η καλλιέργεια της φαντασίας και η ενίσχυση της κριτικής ικανότητας μαθητών και καθηγητών.



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων