Ταξιδεύοντας στον κόσμο της Θεολογίας

Διδακτικά σενάρια Γυμνασίου και σκέψεις από την τάξη

Με αφορμή τον Καλό Σαμαρείτη

Μάι 20269

 

Στη συζήτηση για τον Καλό Σαμαρείτη, όλα έμοιαζαν αρχικά “ξεκάθαρα”.
Οι μαθητές ήξεραν ποιος είναι ο “καλός” και ποιος όχι.

Μέχρι που ήρθε η ερώτηση:
«Σήμερα ποιος είναι ο πλησίον;»

Εκεί άλλαξε κάτι.

Γιατί ξαφνικά η παραβολή έφυγε από το βιβλίο
και μπήκε μέσα στη ζωή.
Στο σχολείο, στη γειτονιά, στις σχέσεις τους.

Και ίσως τελικά αυτό είναι το πιο σημαντικό:
να καταλάβουμε πως ο πλησίον
δεν είναι μια έννοια…
αλλά μια επιλογή.

από κάτω από: Σκέψεις από την τάξη| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Με αφορμή τον Καλό Σαμαρείτη    

Τα σχόλια είναι κλειστά.



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων