Στη συζήτηση για τον Καλό Σαμαρείτη, όλα έμοιαζαν αρχικά “ξεκάθαρα”.
Οι μαθητές ήξεραν ποιος είναι ο “καλός” και ποιος όχι.Μέχρι που ήρθε η ερώτηση:
«Σήμερα ποιος είναι ο πλησίον;»Εκεί άλλαξε κάτι.
Γιατί ξαφνικά η παραβολή έφυγε από το βιβλίο
και μπήκε μέσα στη ζωή.
Στο σχολείο, στη γειτονιά, στις σχέσεις τους.Και ίσως τελικά αυτό είναι το πιο σημαντικό:
να καταλάβουμε πως ο πλησίον
δεν είναι μια έννοια…
αλλά μια επιλογή.