Ταξιδεύοντας στον κόσμο της Θεολογίας

Διδακτικά σενάρια Γυμνασίου και σκέψεις από την τάξη

Με αφορμή τον Άσωτο Υιό

Μάι 20269

 

Μιλώντας για τον Άσωτο Υιό, στάθηκα περισσότερο στη στάση του πατέρα.
Όχι στα λάθη του γιου, ούτε στην επιστροφή του… αλλά σε εκείνη τη σιωπηλή αναμονή.

Ένα μαθητής ρώτησε: «Δηλαδή τον περίμενε όλο αυτό το διάστημα;»

Δεν ήταν εύκολη ερώτηση.
Γιατί μέσα της κρύβεται κάτι που όλοι, λίγο ή πολύ, έχουμε ανάγκη:
να υπάρχει κάπου ένας χώρος επιστροφής.

Και σκέφτηκα πως ίσως αυτό είναι τελικά το πιο δύσκολο μάθημα:
όχι να μιλάμε για συγχώρεση,
αλλά να πιστεύουμε ότι υπάρχει για εμάς.

από κάτω από: Σκέψεις από την τάξη| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Με αφορμή τον Άσωτο Υιό    

Τα σχόλια είναι κλειστά.



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων