ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΗ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ
Περιεχόμενο :
- Οι μαθητές να αντιλαμβάνονται τους κινδύνους των ακτινοβολιών.
- Να γνωρίζουν τις πηγές των ακτινοβολιών στην καθημερινή τους ζωή.
- Και τέλος να υπάρχει ένας ορθολογισμός στη χρήση τους και κυρίως στη χρήση των κινητών τηλεφώνων.
Μεθοδολογία :
- Πραγματοποίηση σειράς μαθημάτων που αφορούν τις ακτινοβολίες και των αποτελεσμάτων της χρήσης τους.
- Συζήτηση στα μαθήματα της φυσικής και χημείας με προεκτάσεις σε έννοιες που αφορούν τις ακτινοβολίες. Παρατηρείτε στο γυμνάσιο σύγχυση(ταύτιση) της ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας και της ραδιενεργής ακτινοβολίας.
Συνέχεια δράσεων που αφορούν τις ηλεκτρομαγνητικές ακτινοβολίες στο Μουσικό σχολείο Τρικάλων.
- Συμμετοχή των μαθητών της β΄ γυμνασίου σε επιστημονική ημερίδα που διοργάνωσε το ΚΕΣΥΠ Δ/νσης Δ.Ε. Τρικάλων υπό την αιγίδα της ένωσης Φυσικών Ιατρικής Ελλάδος, Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014 με θέμα την Προσφορά της Marie Sklodowska Curie στην Φυσική – Χημεία – Ιατρική.
- Πραγματοποίηση διδακτικής επίσκεψης 57 μαθητών της γ΄ γυμνασίου στο υδροηλεκτρικό εργοστάσιο στη Βατσουνιά Καρδίτσας(30 Μαρτίου 2016). Η ύπαρξη του ηλεκτρομαγνητικού πεδίου στο χώρο των εγκαταστάσεων και τα μέτρα ασφαλείας από τον υπεύθυνο του εργοστασίου εντυπωσίασε και προβλημάτισε του μαθητές.
- TA KINHTA ΤΗΛΕΦΩΝΑ
Αφήστε μια απάντηση