Αυτοαξιολόγηση Σχολικής μονάδας

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

 

Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας

( Εργαλείο: Ερωτηματολόγια)

Δημοτικό Γραικοχωρίου

2013-2014

Διαδικασίες του σχολείου

Τομέας 3: ¨Διδασκαλία και Μάθηση¨

Δείκτης αξιολόγησης 3.1: ¨Ανάπτυξη και εφαρμογή διδακτικών πρακτικών¨

  • Από το αποτέλεσμα της έρευνας είναι προφανές, όσον αφορά την αξιολόγηση στην τάξη και τις εργασίες για το σπίτι, πως  ένα μεγάλο ποσοστό πιστεύει πως κινούνται σε ικανοποιητικά επίπεδα. Από την άλλη είναι ενδεικτικό πως απαιτείται η εμπλοκή των νέων τεχνολογιών στη διδακτική πρακτική, με ζητούμενο την πιο παραστατική παρουσίαση των γνωστικών αντικειμένων.
  • Η ομαδική διδασκαλία φαίνεται να κερδίζει έδαφος, μέσα από την ενθάρρυνση όλων των μαθητών να συμμετάσχουν στα τεκταινόμενα στην τάξη.
  • Ζητούμενο, πάντα αποτελεί η εμπλοκή του μαθητή στο μάθημα. Αυτό επιτυγχάνεται, με περιθώρια, όμως, βελτίωσης. Το μοντέλο που προκύπτει είναι μαθητοκεντρικό, με καθοδήγηση και αρωγή  του εκπαιδευτικού.

 

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

 

Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας

( Εργαλείο: Ερωτηματολόγια)

Δημοτικό Γραικοχωρίου

2013-2014

Διαδικασίες του σχολείου

Τομέας 3:¨ Διδασκαλία και Μάθηση¨

Δείκτης αξιολόγησης 3.2: ¨Ανάπτυξη και εφαρμογή παιδαγωγικών  πρακτικών και πρακτικών αξιολόγησης των μαθητών¨

  • Τα ποσοστά δείχνουν πως υπάρχει ανάγκη για συμμετοχή των μαθητών στη λειτουργία τη τάξης.
  • Τα παιδιά μπορούν να συνδιαμορφώνουν, σε μεγαλύτερο βαθμό, τους κανόνες με ζητούμενο την μεγαλύτερη απόκτηση ενδιαφέροντος τόσο στην καθημερινή πρακτική, όσο και στην παρακολούθηση των γνωστικών αντικειμένων.
  • Ζητείται, σε ακόμη μεγαλύτερο βαθμό, η ανατροφοδότηση και η επιβράβευση των καλών προσπαθειών.
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.