1η δραστηριότητα

Δραστηριότητα 1η:

Εκφώνηση:

Οι επιμορφούμενοι καλούνται: Με τη βοήθεια μιας μηχανής αναζήτησης:

  • να αναζητήσουν ένα βίντεο που θα μπορούσαν να το αξιοποιήσουν διδακτικά στο γνωστικό αντικείμενο της ειδικότητάς τους
  • να δημιουργήσουν ένα έγγραφο κειμένου (το πολύ 200 λέξεις) κάνοντας αναφορά στη διδακτική αξιοποίηση του ευρήματος. Στο αρχείο κειμένου να υπάρχει δεσμός (υπερσύνδεση) προς το βίντεο και
  • να αναρτήσουν το κείμενό τους στον «Χώρο αποστολής αρχείων ασύγχρονων δραστηριοτήτων, Μεσοδιάστημα: Συνεδρία 1 & 2» με όνομα αρχείου: S1_eponymo_onoma.docx.

 

Υλοποίηση 1ης δραστηριότητας:

 

https://www.youtube.com/watch?v=EYhLGxpQ6u0

 

Το video μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αφόρμηση για τη διδασκαλία του Πυθαγορείου θεωρήματος. Η μικρή χρονική διάρκεια εξοικονομεί πολύτιμο χρόνο από την περιορισμένη διδακτική ώρα. Το πείραμα και η πρωτοτυπία της κατασκευής κεντρίζουν το ενδιαφέρον ακόμα και των πιο αδιάφορων συνήθως σε θέματα Μαθηματικών. Η απουσία ήχου πέραν της φυσικής ροής του υγρού βοηθά στο να παρακολουθούν οι μαθητές το πείραμα με απόλυτη ησυχία και να εστιάζουν στο φαινόμενο. Η έλλειψη λεκτικών επεξηγήσεων δίνει τη δυνατότητα να εκφράσει κάθε μαθητής αυτό που αντιλαμβάνεται ότι συμβαίνει.

Οι μαθητές πολύ εύκολα μπροστά στα μάτια τους βλέπουν πως το εμβαδόν του μεγάλου τετραγώνου ισούται με το άθροισμα των εμβαδών των δύο άλλων τετραγώνων. Γνωρίζοντας τον τύπο του εμβαδού τετραγώνου και παρατηρώντας ότι τα τετράγωνα έχουν ως πλευρές την υποτείνουσα και τις κάθετες πλευρές του ορθογωνίου τριγώνου, οδηγούνται στη διατύπωση του Πυθαγορείου θεωρήματος. Κατόπιν μπορεί να αναζητηθεί η απόδειξη του θεωρήματος με άλλους τρόπους.

Η απλότητα, η σαφήνεια, η πρωτοτυπία του πειράματος συντελούν στο να παραμείνει στη μνήμη των μαθητών για πολύ καιρό αντικαθιστώντας τη γνωστή ρήση με τη «μια κινούμενη εικόνα χίλιες λέξεις».

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 3 σχόλια

1η δραστηριότητα

Ονοματεπώνυμο: Τσαλικίδης Γεώργιος (ατομική)

Ονοματεπώνυμο: Τσαλικίδης Γεώργιος

Ομάδα: Μελισίδης Κωνσταντίνος, Τσαλικίδης Γεώργιος, Μπαλαμπανίδου Ζαφείρα (ομαδική)

 

Δραστηριότητα 1η:

Εκφώνηση:

Οι επιμορφούμενοι καλούνται: Με τη βοήθεια μιας μηχανής αναζήτησης:

  • να αναζητήσουν ένα βίντεο που θα μπορούσαν να το αξιοποιήσουν διδακτικά στο γνωστικό αντικείμενο της ειδικότητάς τους
  • να δημιουργήσουν ένα έγγραφο κειμένου (το πολύ 200 λέξεις) κάνοντας αναφορά στη διδακτική αξιοποίηση του ευρήματος. Στο αρχείο κειμένου να υπάρχει δεσμός (υπερσύνδεση) προς το βίντεο και
  • να αναρτήσουν το κείμενό τους στον «Χώρο αποστολής αρχείων ασύγχρονων δραστηριοτήτων, Μεσοδιάστημα: Συνεδρία 1 & 2» με όνομα αρχείου: S1_eponymo_onoma.docx.

 

Υλοποίηση 1ης δραστηριότητας:

 

https://www.youtube.com/watch?v=EYhLGxpQ6u0

 

Το video μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αφόρμηση για τη διδασκαλία του Πυθαγορείου θεωρήματος. Η μικρή χρονική διάρκεια εξοικονομεί πολύτιμο χρόνο από την περιορισμένη διδακτική ώρα. Το πείραμα και η πρωτοτυπία της κατασκευής κεντρίζουν το ενδιαφέρον ακόμα και των πιο αδιάφορων συνήθως σε θέματα Μαθηματικών. Η απουσία ήχου πέραν της φυσικής ροής του υγρού βοηθά στο να παρακολουθούν οι μαθητές το πείραμα με απόλυτη ησυχία και να εστιάζουν στο φαινόμενο. Η έλλειψη λεκτικών επεξηγήσεων δίνει τη δυνατότητα να εκφράσει κάθε μαθητής αυτό που αντιλαμβάνεται ότι συμβαίνει.

Οι μαθητές πολύ εύκολα μπροστά στα μάτια τους βλέπουν πως το εμβαδόν του μεγάλου τετραγώνου ισούται με το άθροισμα των εμβαδών των δύο άλλων τετραγώνων. Γνωρίζοντας τον τύπο του εμβαδού τετραγώνου και παρατηρώντας ότι τα τετράγωνα έχουν ως πλευρές την υποτείνουσα και τις κάθετες πλευρές του ορθογωνίου τριγώνου, οδηγούνται στη διατύπωση του Πυθαγορείου θεωρήματος. Κατόπιν μπορεί να αναζητηθεί η απόδειξη του θεωρήματος με άλλους τρόπους.

Η απλότητα, η σαφήνεια, η πρωτοτυπία του πειράματος συντελούν στο να παραμείνει στη μνήμη των μαθητών για πολύ καιρό αντικαθιστώντας τη γνωστή ρήση με τη «μια κινούμενη εικόνα χίλιες λέξεις».

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 2 σχόλια

1η Δραστηριότητα

Ονοματεπώνυμο: Τσαλικίδης Γεώργιος (ατομική)

Ονοματεπώνυμο: Τσαλικίδης Γεώργιος

Ομάδα: Μελισίδης Κωνσταντίνος, Τσαλικίδης Γεώργιος, Μπαλαμπανίδου Ζαφείρα (ομαδική)

Δραστηριότητα 1η:

Εκφώνηση:

Οι επιμορφούμενοι καλούνται: Με τη βοήθεια μιας μηχανής αναζήτησης:

  • να αναζητήσουν ένα βίντεο που θα μπορούσαν να το αξιοποιήσουν διδακτικά στο γνωστικό αντικείμενο της ειδικότητάς τους
  • να δημιουργήσουν ένα έγγραφο κειμένου (το πολύ 200 λέξεις) κάνοντας αναφορά στη διδακτική αξιοποίηση του ευρήματος. Στο αρχείο κειμένου να υπάρχει δεσμός (υπερσύνδεση) προς το βίντεο και
  • να αναρτήσουν το κείμενό τους στον «Χώρο αποστολής αρχείων ασύγχρονων δραστηριοτήτων, Μεσοδιάστημα: Συνεδρία 1 & 2» με όνομα αρχείου: S1_eponymo_onoma.docx.

 

Υλοποίηση 1ης δραστηριότητας:

https://www.youtube.com/watch?v=EYhLGxpQ6u0

Το video μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αφόρμηση για τη διδασκαλία του Πυθαγορείου θεωρήματος. Η μικρή χρονική διάρκεια εξοικονομεί πολύτιμο χρόνο από την περιορισμένη διδακτική ώρα. Το πείραμα και η πρωτοτυπία της κατασκευής κεντρίζουν το ενδιαφέρον ακόμα και των πιο αδιάφορων συνήθως σε θέματα Μαθηματικών. Η απουσία ήχου πέραν της φυσικής ροής του υγρού βοηθά στο να παρακολουθούν οι μαθητές το πείραμα με απόλυτη ησυχία και να εστιάζουν στο φαινόμενο. Η έλλειψη λεκτικών επεξηγήσεων δίνει τη δυνατότητα να εκφράσει κάθε μαθητής αυτό που αντιλαμβάνεται ότι συμβαίνει.

Οι μαθητές πολύ εύκολα μπροστά στα μάτια τους βλέπουν πως το εμβαδόν του μεγάλου τετραγώνου ισούται με το άθροισμα των εμβαδών των δύο άλλων τετραγώνων. Γνωρίζοντας τον τύπο του εμβαδού τετραγώνου και παρατηρώντας ότι τα τετράγωνα έχουν ως πλευρές την υποτείνουσα και τις κάθετες πλευρές του ορθογωνίου τριγώνου, οδηγούνται στη διατύπωση του Πυθαγορείου θεωρήματος. Κατόπιν μπορεί να αναζητηθεί η απόδειξη του θεωρήματος με άλλους τρόπους.

Η απλότητα, η σαφήνεια, η πρωτοτυπία του πειράματος συντελούν στο να παραμείνει στη μνήμη των μαθητών για πολύ καιρό αντικαθιστώντας τη γνωστή ρήση με τη «μια κινούμενη εικόνα χίλιες λέξεις».

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο

1η δραστηριότητα

Δραστηριότητα 1η:

Εκφώνηση:

Οι επιμορφούμενοι καλούνται: Με τη βοήθεια μιας μηχανής αναζήτησης: • να αναζητήσουν ένα βίντεο που θα μπορούσαν να το αξιοποιήσουν διδακτικά στο γνωστικό αντικείμενο της ειδικότητάς τους • να δημιουργήσουν ένα έγγραφο κειμένου (το πολύ 200 λέξεις) κάνοντας αναφορά στη διδακτική αξιοποίηση του ευρήματος. Στο αρχείο κειμένου να υπάρχει δεσμός (υπερσύνδεση) προς το βίντεο και • να αναρτήσουν το κείμενό τους στον «Χώρο αποστολής αρχείων ασύγχρονων δραστηριοτήτων, Μεσοδιάστημα: Συνεδρία 1 & 2» με όνομα αρχείου: S1_eponymo_onoma.docx.

Υλοποίηση 1ης δραστηριότητας:

https://www.youtube.com/watch?v=EYhLGxpQ6u0

Το video μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αφόρμηση για τη διδασκαλία του Πυθαγορείου θεωρήματος. Η μικρή χρονική διάρκεια εξοικονομεί πολύτιμο χρόνο από την περιορισμένη διδακτική ώρα. Το πείραμα και η πρωτοτυπία της κατασκευής κεντρίζουν το ενδιαφέρον ακόμα και των πιο αδιάφορων συνήθως σε θέματα Μαθηματικών. Η απουσία ήχου πέραν της φυσικής ροής του υγρού βοηθά στο να παρακολουθούν οι μαθητές το πείραμα με απόλυτη ησυχία και να εστιάζουν στο φαινόμενο. Η έλλειψη λεκτικών επεξηγήσεων δίνει τη δυνατότητα να εκφράσει κάθε μαθητής αυτό που αντιλαμβάνεται ότι συμβαίνει.

Οι μαθητές πολύ εύκολα μπροστά στα μάτια τους βλέπουν πως το εμβαδόν του μεγάλου τετραγώνου ισούται με το άθροισμα των εμβαδών των δύο άλλων τετραγώνων. Γνωρίζοντας τον τύπο του εμβαδού τετραγώνου και παρατηρώντας ότι τα τετράγωνα έχουν ως πλευρές την υποτείνουσα και τις κάθετες πλευρές του ορθογωνίου τριγώνου, οδηγούνται στη διατύπωση του Πυθαγορείου θεωρήματος. Κατόπιν μπορεί να αναζητηθεί η απόδειξη του θεωρήματος με άλλους τρόπους.

Η απλότητα, η σαφήνεια, η πρωτοτυπία του πειράματος συντελούν στο να παραμείνει στη μνήμη των μαθητών για πολύ καιρό αντικαθιστώντας τη γνωστή ρήση με τη «μια κινούμενη εικόνα χίλιες λέξεις».

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 2 σχόλια

1η Δραστηριότητα

Δραστηριότητα 1η:

Εκφώνηση:

Οι επιμορφούμενοι καλούνται: Με τη βοήθεια μιας μηχανής αναζήτησης: • να αναζητήσουν ένα βίντεο που θα μπορούσαν να το αξιοποιήσουν διδακτικά στο γνωστικό αντικείμενο της ειδικότητάς τους • να δημιουργήσουν ένα έγγραφο κειμένου (το πολύ 200 λέξεις) κάνοντας αναφορά στη διδακτική αξιοποίηση του ευρήματος. Στο αρχείο κειμένου να υπάρχει δεσμός (υπερσύνδεση) προς το βίντεο και • να αναρτήσουν το κείμενό τους στον «Χώρο αποστολής αρχείων ασύγχρονων δραστηριοτήτων, Μεσοδιάστημα: Συνεδρία 1 & 2» με όνομα αρχείου: S1_eponymo_onoma.docx.

Υλοποίηση 1ης δραστηριότητας:

https://www.youtube.com/watch?v=EYhLGxpQ6u0

Το video μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αφόρμηση για τη διδασκαλία του Πυθαγορείου θεωρήματος. Η μικρή χρονική διάρκεια εξοικονομεί πολύτιμο χρόνο από την περιορισμένη διδακτική ώρα. Το πείραμα και η πρωτοτυπία της κατασκευής κεντρίζουν το ενδιαφέρον ακόμα και των πιο αδιάφορων συνήθως σε θέματα Μαθηματικών. Η απουσία ήχου πέραν της φυσικής ροής του υγρού βοηθά στο να παρακολουθούν οι μαθητές το πείραμα με απόλυτη ησυχία και να εστιάζουν στο φαινόμενο. Η έλλειψη λεκτικών επεξηγήσεων δίνει τη δυνατότητα να εκφράσει κάθε μαθητής αυτό που αντιλαμβάνεται ότι συμβαίνει.

Οι μαθητές πολύ εύκολα μπροστά στα μάτια τους βλέπουν πως το εμβαδόν του μεγάλου τετραγώνου ισούται με το άθροισμα των εμβαδών των δύο άλλων τετραγώνων. Γνωρίζοντας τον τύπο του εμβαδού τετραγώνου και παρατηρώντας ότι τα τετράγωνα έχουν ως πλευρές την υποτείνουσα και τις κάθετες πλευρές του ορθογωνίου τριγώνου, οδηγούνται στη διατύπωση του Πυθαγορείου θεωρήματος. Κατόπιν μπορεί να αναζητηθεί η απόδειξη του θεωρήματος με άλλους τρόπους.

Η απλότητα, η σαφήνεια, η πρωτοτυπία του πειράματος συντελούν στο να παραμείνει στη μνήμη των μαθητών για πολύ καιρό αντικαθιστώντας τη γνωστή ρήση με τη «μια κινούμενη εικόνα χίλιες λέξεις».

Κατηγορίες: Εκπαιδευτικά | 11 σχόλια

Καλησπέρα σε όλους

Παρακαλώ πολύ σχολιάστε!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 11 σχόλια

Ερωτηματολόγιο

Αξιολογήστε με βάση το παρακάτω ερωτηματολόγιο:

Ερωτηματολόγιο

Μερικά παραδείγματα:

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Χριστούγεννα στο Βερολίνο 2016

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Έλληνες μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου είναι κάτω από τον μέσο όρο του ΟΟΣΑ σε Μαθηματικά, Επιστήμη και Ανάγνωση (PISA test)

Η τελευταία δοκιμασία PISA αποδεικνύει ότι οι ικανότητες των Ελλήνων μαθητών Γυμνασίου, Λυκείου στα  Μαθηματικά, Επιστήμη και Ανάγνωση είναι κάτω από το μέσο όρο του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ)

Πηγή: http://greece.greekreporter.com/2016/12/07/greek-high-school-students-score-below-oecd-average-in-math-science-and-reading/

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Hello world!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτή είναι η πρώτη σας δημοσίευση. Αλλάξτε την ή διαγράψτε την και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Συμβουλευτείτε τα αρχεία βοήθειας για την διαχείριση του ιστολογίου σας.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο