Στον απόηχο ενός συνεδρίου

Πραγματοποιήθηκε στις Σέρρες, στις 7, 8 και 9 του Μάη το 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Καθηγητών Πληροφορικής Δ.Ε. με θέμα «Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Το Ψηφιακό Σχολείο». Πολλές ευχαριστίες χρωστάμε στους συναδέλφους μας εκεί, τη Σχολική Σύμβουλο, τους Υπεύθυνους και τα παιδιά του ΚεΠληΝεΤ, και τον καθέναν που βοήθησε, για την άψογη διοργάνωση, για τη θερμή φιλοξενία και για όλα όσα ξεχωριστά έκαναν για μας, τους μακρινούς επισκέπτες από τα νησιά. Θα κρατήσουμε από τις Σέρρες τις καλύτερες αναμνήσεις. Θα κρατήσουμε επίσης και την αγωνία όλων μας για το ποιο θα είναι το στίγμα του κλάδου μέσα στο αναγγελλόμενο ψηφιακό σχολείο. Έγιναν πολλές συζητήσεις για το θέμα, μέσα και έξω από τις αίθουσες, τυπικές και άτυπες, αναδείχτηκαν συγκρούσεις και συμπλεύσεις. Υπήρξε όμως και μια κοινή κλωστή, που διαπέρασε όλες τις απόψεις: Δεν είναι δυνατόν να υπάρξει ψηφιακό σχολείο χωρίς τον εκπαιδευτικό της πληροφορικής, πολύ περισσότερο με τον πληροφορικό αποδυναμωμένο. Και για να πούμε τα πράγματα με τη θετική τους φορά, χρειαζόμαστε πληροφορικούς στο ψηφιακό σχολείο, υποστηριζόμενους κατ’ αρχήν επιστημονικά και παιδαγωγικά ώστε να εκπληρώνουν αποτελεσματικά το διδακτικό τους έργο. Χρειαζόμαστε επίσης πληροφορικούς –άλλους από τους διδάσκοντες- που θα αναλάβουν την τεχνική υποστήριξη κάθε διδακτικής και άλλης δράσης μέσα στις σχολικές τάξεις αλλά και στη σχολική μονάδα συνολικά. Χρειαζόμαστε εν τέλει μια οπτική απαλλαγμένη από περιχαρακώσεις και αντιλήψεις που θέλουν τον εκπαιδευτικό πληροφορικής ως βοηθητικό προσωπικό, μια οπτική που θα βλέπει τα πράγματα μακροπρόθεσμα και θα αντιλαμβάνεται ότι ψηφιακό σχολείο χωρίς σύγχρονους επιστημονικούς και παιδαγωγικούς προσανατολισμούς, χωρίς υποδομές αλλά και μηχανισμούς που να το στηρίζουν δεν μπορεί να υπάρξει. Δείτε τα πρακτικά του συνεδρίου στο σύνδεσμο

http://pdkap.sch.gr/praktika/eisigiseis.html

Αφήστε μια απάντηση