«Οχι» στην προσέλκυση ξένων φοιτητών στα ελληνικά πανεπιστήμια λέει το υπουργείο Παιδείας.
Ειδικότερα, το υπουργείο Παιδείας καταργεί τα … η συνέχεια εδώ.
«Οχι» στην προσέλκυση ξένων φοιτητών στα ελληνικά πανεπιστήμια λέει το υπουργείο Παιδείας.
Ειδικότερα, το υπουργείο Παιδείας καταργεί τα … η συνέχεια εδώ.
A. Η κατοχή μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία δύναται να ληφθεί υπόψη για τη μισθολογική εξέλιξη μόνο των εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ60.50 Νηπιαγωγών ΕΑΕ, ΠΕ70.50-Δασκάλων ΕΑΕ, ΠΕ11.01- Φυσικής Αγωγής ΕΑΕ και των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικού τους και προέκταση “50”.
B. Για τους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ70-Δασκάλων, ΠΕ60 – Νηπιαγωγών και ΠΕ Καθηγητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που προσλαμβάνονται σε δομές Ειδικής Αγωγής από τους πίνακες της Γενικής Εκπαίδευσης, δεν τίθεται ζήτημα προσμέτρησης των εν λόγω ακαδημαϊκών προσόντων για μισθολογική εξέλιξη, δεδομένου ότι αυτά δεν αποτελούν τυπικά προσόντα πρόσληψης ή και ένταξης στους οικείους πίνακες.
Πατήστε εδώ για να το κατεβάσετε το έγγραφο του υπουργείου Παιδείας.
«α)Τα θέματα των ενδοσχολικών εξετάσεων μαθητών των Γυμνασίων και των Λυκείων, δεν έχουν, κατ΄ έννοια, αυθύπαρκτη και αυτοτελή υπόσταση εγγράφου, αλλά αποτελούν συστατικό και αναπόσπαστο στοιχείο των γραπτών δοκιμίων. Τα θέματα αυτά εξυπηρετούν, αποκλειστικώς και μόνο, την εκπαιδευτική διαδικασία των δημοσίων σχολείων και δεν εκτίθενται σε δημοσιότητα και σε πρόσβαση τρίτων.
β) Δεν υφίσταται δυνατότητα χορηγήσεως φωτοαντιγράφων των γραπτών δοκιμίων των εξετάσεων των μαθητών των Γυμνασίων και των Λυκείων, αλλά μόνο δυνατότητα επιδείξεως των εν λόγω γραπτών δοκιμίων στους μαθητές ή στους κηδεμόνες τους».
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Σκοπός της εκκλησιαστικής εκπαίδευσης είναι η ανάδειξη και κατάρτιση κληρικών και λαϊκών στελεχών της Ορθόδοξης Εκκλησίας στην Ελλάδα, υψηλού μορφωτικού επιπέδου και χριστιανικού ήθους, χωρίς η στελέχωση των υπηρεσιών της Ορθόδοξης Εκκλησίας στην Ελλάδα να αποτελεί υποχρεωτικό επαγγελματικό προσανατολισμό αποκλειστικής κατεύθυνσης.
Τα Εκκλησιαστικά Γυμνάσια και Λύκεια αποτελούν τμήμα της Γενικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας, για αυτό και οι προαγωγικοί και απολυτήριοι τίτλοι σπουδών τους είναι ισότιμοι με τους αντίστοιχους των Γυμνασίων και των Γενικών Λυκείων.
Συνεπώς, οι απόφοιτοι των Εκκλησιαστικών Λυκείων έχουν όμοια δυνατότητα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με τους αποφοίτους των Γενικών Λυκείων.
Οι γονείς/κηδεμόνες που επιθυμούν να εγγράψουν τα παιδιά τους σε κάποιο από τα Εκκλησιαστικά Γυμνάσια ή Εκκλησιαστικά Λύκεια, οφείλουν να προσκομίσουν στους διευθυντές τους τα εξής:
Σχετική αίτηση,
Απολυτήριο τίτλο (δημοτικού ή γυμνασίου αντίστοιχα)
, Σύντομο βιογραφικό σημείωμα,
Συστατική επιστολή του επιχώριου Μητροπολίτη.
Η επιλογή φοίτησης σε Εκκλησιαστικό Σχολείο δεν περιορίζεται από την περιοχή διαμονής του μαθητή/τριας ή των γονέων/κηδεμόνων του. Επισημαίνεται ότι στους άρρενες μαθητές των Εκκλησιαστικών Σχολείων είναι δυνατή (εφόσον και οι ίδιοι το επιθυμούν και κατόπιν εγκρίσεως από την Εφορεία του Εκκλησιαστικού Σχολείου) η δωρεάν διαμονή και σίτιση τους στα οικοτροφεία των αντίστοιχων με τα Εκκλησιαστικά Σχολεία Περιφερειακών Εστιών Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης, οι οποίες υπάγονται στην Εκκλησία της Ελλάδας.
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στα Εκκλησιαστικά Σχολεία.
Τέλος, σημειώνεται ότι το προεκτεθέν καθεστώς εγγραφών ισχύει και για τους ενδιαφερόμενους που επιθυμούν να μετεγγραφούν από τα Γενικά Γυμνάσια-Λύκεια στα αντίστοιχα Εκκλησιαστικά Γυμνάσια- Λύκεια της χώρας.
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Καλούνται οι εκπαιδευτικοί που ολοκλήρωσαν επιτυχώς τα προγράμματα επιμόρφωσης Β’ επιπέδου ΤΠΕ (παραδοσιακού ή μεικτού μοντέλου επιμόρφωσης) τα οποία υλοποιήθηκαν στα ΚΣΕ από τον Φεβρουάριο του 2010, στο πλαίσιο της Πράξης Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013, η οποία υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ελληνικού Δημοσίου, καθώς και κατά τις δύο περιόδους επιμόρφωσης του προηγούμενου σχετικού έργου του Γ’ ΚΠΣ, που υλοποιήθηκαν από τον Μάιο μέχρι τον Νοέμβριο 2008,
να υποβάλουν αιτήσεις συμμετοχής στα προγράμματα πιστοποίησης που θα διεξαχθούν στο αμέσως προσεχές χρονικό διάστημα και συγκεκριμένα ξεκινώντας από το Σαββατοκύριακο:
9-10 Μαΐου 2015
Οι αιτήσεις γίνονται ηλεκτρονικά μέσω του Πληροφοριακού συστήματος (MIS) της Πράξης (http://b-epipedo2.cti.gr/mis, επιλογή «Διαχείριση Αιτήσεων Πιστοποίησης») με χρήση των κωδικών πρόσβασης που ήδη διαθέτουν οι εκπαιδευτικοί. Κάθε εκπαιδευτικός έχει τη δυνατότητα να υποβάλλει μία μόνο αίτηση.
Μέσω του Πληροφοριακού συστήματος (MIS), κάθε ενδιαφερόμενος εκπαιδευτικός έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για όλα τα διαθέσιμα προγράμματα πιστοποίησης του κλάδου του, που πρόκειται να διεξαχθούν σε Κέντρα Πιστοποίησης (ΚεΠις) σε πανελλαδικό επίπεδο και να υποβάλει την αίτησή του σε ένα από αυτά.
Κατά τη διαδικασία υποβολής αίτησης ο εκπαιδευτικός καλείται να επιλέξει (κατά περίπτωση, ανάλογα με τον κλάδο), την υποκατηγορία (πχ. μάθημα, βαθμίδα), από την οποία επιθυμεί να προέρχεται, το θέμα που θα διαπραγματευτεί κατά το δεύτερο, μη αυτοματοποιημένο μέρος της εξέτασης, το οποίο αφορά στην ανάπτυξη ενός πλήρους θέματος σχετικού με την εκπόνηση ενός σχεδίου μαθήματος (πχ. Αρχαία/Ιστορία Γυμνασίου για ΠΕ02, Φυσική Γυμνασίου για ΠΕ04, μικρές τάξεις Δημοτικού – Α’, Β’, Γ’ για ΠΕ70 κ.α.).
Λόγω της συγκεκριμένης διάρκειας της περιόδου πιστοποίησης, των διαθέσιμων προγραμμάτων και του μεγάλου αριθμού των ενδιαφερομένων, παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί να φροντίσουν έγκαιρα για την υποβολή της αίτησής τους, προκειμένου να μπορέσουν να προσέλθουν στις εξετάσεις.
Με τη συμπλήρωση των συμμετοχών ενός προγράμματος και λίγες ημέρες πριν την ημερομηνία διεξαγωγής του, γίνεται τελικός έλεγχος προκειμένου να οριστικοποιηθεί και να εγκριθεί η πραγματοποίηση της εξέτασης. Κάθε εκπαιδευτικός οφείλει να παρακολουθεί μέσω του MIS, την κατάσταση του προγραμματισμένου προγράμματος πιστοποίησης στο οποίο έχει επιλέξει να συμμετάσχει, ώστε να είναι ενήμερος αν εγκρίθηκε η διεξαγωγή του (οριστικοποιήθηκε) ή όχι.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία πιστοποίησης Β’ επιπέδου ΤΠΕ διατίθενται ΕΔΩ.
Γενικές οδηγίες σχετικά με την εξέταση και οδηγίες χρήσης του ηλεκτρονικού περιβάλλοντος/ λογισμικού πιστοποίησης, για τους συμμετέχοντες στην πιστοποίηση εκπαιδευτικούς διατίθενται ΕΔΩ.
Αναδημοσίευση από το http://kefaloniapress.gr
Δευτέρα 09.02.15
Στη μνήμη του μαθηματικού Σπύρου Π. Ζερβού
Σπύρος Π Ζερβός . Κεφαλονίτης-Μαθηματικός-Δάσκαλος.
Με αρκετή καθυστέρηση ενημερώθηκα για το θάνατο του μεγάλου μαθηματικού –πανεπιστημιακού και πρώτιστα Ανθρώπου- Δάσκαλου Σ.Π Ζερβού.(23/1/2015)
Σημείο τον καιρών; Η απώλεια ενός τόσο σημαντικού ανθρώπου στην εποχή της έκρηξης της πληροφορίας-πληροφόρησης δεν αποτέλεσε καν είδηση.
Από το βήμα αυτό δεν θα ήθελα να αναφερθώ στο πλούσιο βιογραφικό τόσο του ίδιου όσο και του πατέρα του Π. Ζερβού, επίσης μεγάλου μαθηματικού. Υπάρχουν αρκετές αναφορές σχετικά.
Είχα την τύχη να γνωρίσω το Δάσκαλο κατά τη διάρκεια των φοιτητικών μου χρόνων (1990-1995) στο Μαθηματικό Αθηνών. Η φήμη του Σπύρου Ζερβού ως «Δάσκαλος» αλλά και «ιδιαίτερος χαρακτήρας» ήταν διάχυτη στα πηγαδάκια των φοιτητών.
Παρότι διευθυντής του τομέα Άλγεβρας-Γεωμετρίας παρέδιδε μαθήματα ελεύθερης επιλογής .Κατά πολλούς ήταν οι ενδοπανεπιστημιακές κόντρες με το πανεπιστημιακό κατεστημένο που τον κράταγαν μακριά από τα υποχρεωτικά μαθήματα κορμού. Κατά άλλους ήταν επιλογή του Ζερβού να αποστασιοποιηθεί ώστε να διατηρεί περισσότερους βαθμούς αυτονομίας διατηρώντας την αντισυμβατικότητα του. Προσωπικά πιστεύω ότι και οι δυο προαναφερθέντες λόγοι είναι που οδήγησαν το Ζερβό στο να διδάσκει Καθολική Άλγεβρα, Διατεταγμένα Σώματα και Ιστορία των Μαθηματικών (όλα μαθήματα επιλογής).
Επέλεξα να παρακολουθήσω αυτά τα μαθήματα με απώτερο σκοπό να γνωρίσω από κοντά αυτό το ζωντανό μύθο του Μαθηματικού Αθηνών. Πρέπει να αναφερθεί ότι οι ώρες διδασκαλίας των μαθημάτων του, κάθε άλλο από βολικές ήταν, αφού απέκλειαν αν όχι άλλο κάθε βραδινή έξοδο. (Αν θυμάμαι καλά συνέπιπταν με τη βραδινή προβολή στο ideal).
Η εικόνα από την πρώτη φορά που είδα το Ζερβό θα μου μείνει ανεξίτηλη. Μισοσκόταδο (τι κρίμα ακόμη και σήμερα τα αμφιθέατρα στο Μαθηματικό Αθηνών τα λούζει το σκοτάδι) , λιγοστό το ακροατήριο και ξαφνικά εισβάλει στην αίθουσα ένας μικροκαμωμένος άνδρας ηλικιακά στα όρια της συνταξιοδότησης αλλά σβέλτος σαν έφηβος. Φορούσε ένα σακάκι που μαρτυρούσε την ηλικία του αλλά διατηρούσε ένα βλέμμα τόσο σπινθηροβόλο.
Μας συστήθηκε ως σαν να ήταν ο νέος συμφοιτητής μας , χωρίς πομφόλυγες και περιαυτολογίες. «Σπύρος Ζερβός με καταγωγή από τα Ζερβάτα της Κεφαλονιάς».
Τώρα εξηγούνται όλα είπα, «δικός» μας είναι κάνοντας αυτόματα την αναγωγή της φήμης που τον ακολουθούσε ως ιδιόμορφος, στο Κεφαλονίτικο γονίδιο.
Η διδασκαλία του Ζερβού κάθε άλλο από παραδοσιακή μπορούσε να χαρακτηριστεί. Κάθε προσπάθεια να κρατήσει κανείς σημειώσεις ήταν αναποτελεσματική.
Πραγματικός χείμαρρος. Η ευκολία με την οποία μεταπηδούσε από τον Ευκλείδη στον Poincare και πάλι πίσω στον Πυθαγόρα για να ξαναγυρίσει στο Riemann , θα άφηνε άφωνους όλους τους σύγχρονους υποστηρικτές της οργανωμένης διδασκαλίας και του σχεδίου μαθήματος.
(Ο ίδιος βέβαια είχε προνοήσει ώστε να μας προμηθεύει πάντα με ιδιόχειρες σημειώσεις ).
Πολλά θα μπορούσα να θυμηθώ από τη μετέπειτα σχέση μου με αυτό τον υπέροχο άνθρωπο «Δάσκαλο» . Θα αναφέρω μόνο ορισμένα χαρακτηριστικά περιστατικά.
Ένα απόγευμα ο Ζερβός εμφανίστηκε στο αμφιθέατρο, ξυρισμένος κατά το ήμισυ. Με περιπαικτική διάθεση (ήταν πάντα δεκτικός στα πειράγματα) του λέω: «Δάσκαλε ξεμείναμε από ξυραφάκια;» μετά από παύση λίγων δευτερολέπτων και αφού ψηλαφίστηκε μου απαντά « Κεφαλονίτη ας όψεται ο Baire και η γενίκευση του θεωρήματος του, θα ολοκληρώσω όταν επιστρέψω» .
Ποτέ δεν κατάλαβα αν θα ολοκλήρωνε τη γενίκευση ή το ξύρισμα αλλά το σίγουρο είναι ότι θα επέστρεφε στο παλαιό ψυχικό , Αγίου Δημητρίου και Π. Ζερβού . Εκεί βρίσκονταν το χτυπημένο από το χρόνο αρχοντικό της οικογένειας Ζερβού. Ο δρόμος φέρει ακόμη και σήμερα τιμητικά το όνομα του πατέρα του ο οποίος είχε διατελέσει Πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Σε προσωπική μας συζήτηση μου είχε αναφέρει ως παράπονο και με παράκληση να μην το δημοσιοποιήσω , ότι η γενέτειρα του πατέρα του Κεφαλονιά ουδέποτε τίμησε τον Π. Ζερβό. Ο ίδιος είχε πάει ιδιωτικά στο νησί όπου με δάκρυα αντίκρυσε τα χαλάσματα από την οικία της οικογένειας Ζερβού στα Ζερβάτα. Θυμάμαι χαρακτηριστικά το χαμόγελο του όταν του αντέτεινα ότι ο Ζερβός ήταν μεγέθους εθνικής οδού ενώ στην Κεφαλονιά έχουμε μόνο σοκάκια .
Οι μέρες στο μαθηματικό πέρναγαν ώσπου μια ιδιόχειρη πρόσκληση στον πίνακα ανακοινώσεων γραμμένη από τον ίδιο το Ζερβό ήρθε να ταράξει τα λιμνάζοντα νερά.
« Ο Καθηγητής Σ.Π Ζερβός εισέρχεται εις γάμου κοινωνία με την εκλεκτή της καρδιάς του Ρία. Καλεσμένοι όλοι οι φοιτητές, δώρα δε θα γίνονται δεκτά».
Περιττό να πω ότι η εκκλησία του Αγίου Δημητρίου στο Ψυχικό πλημύρισε από φοιτητές.
Ο Δάσκαλος , ο απόλυτα αφοσιωμένος στην επιστήμη του , είχε κάνει για άλλη μια φορά την έκπληξη. Έκπληξη ήταν επίσης ο τρόπος που ο Ζερβός εξέταζε.
Στις γραπτές εξετάσεις δεν υπήρχε χρονικός περιορισμός . « Έχετε όσο χρόνο χρειάζεστε» .Στις δε προφορικές εξετάσεις δε μπορώ να ξεχάσω ότι ξεκίνησε να με εξετάζει (στο παλιό αρχοντικό που προανέφερα) πρωί Κυριακής και καταλήξαμε ξημερώματα Δευτέρας να τον πηγαίνω με το αυτοκίνητο στην Κυψέλη όπου διέμενε με τη σύζυγο του. Στο ερώτημα μου « πως και δεν έχετε αγοράσει ένα αυτοκίνητο τόσα χρόνια;» η απάντηση του ήταν αποστομωτική. « Δεν έχω χρήματα. Όλα μου τα χρήματα τα διέθεσα στις εκδόσεις των βιβλίων μου και σε ανθρώπους που έχουν πραγματική ανάγκη, τι άλλο να τα έκανα;»
Αυτός ήταν ο Σ.Π Ζερβός μέσα από τα μάτια ενός νεαρού τότε φοιτητή των μαθηματικών.
Για όποιον αναρωτιέται τι έμαθες από αυτό το μεγάλο Δάσκαλο , οφείλω να απαντήσω:
Να αγαπώ τα μαθηματικά με τις δυσκολίες και τα ανυπέρβλητα εμπόδια τους, να επιμένω ναι να υπομένω προκειμένου να ανακαλύψω τη γνώση , μα πάνω από όλα να μην ξεχνώ ότι ο Δάσκαλος οφείλει να παραμένει «Άνθρωπος»
Ας είναι ελαφρύ το χώμα που σε σκεπάζει Δάσκαλε .
Πολλάτος Γεράσιμος
Μαθηματικός
Ιδιόχειρο σημείωμα του Σ.Π Ζερβού πάνω σε ένα σύγγραμμα Απειροστικού Λογισμού του πατέρα του Π.Σ Ζερβού το οποίο διεσώθη (κυριολεκτικά) από ένα κάδο απορριμμάτων.
Σ.Π. Ζερβός (1930-2015 )
Σπούδασε Μαθηματικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και με υποτροφία του ΙΚΥ έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στην Γαλλία όπου έλαβε Doctorat d’État. Εξελέγη καθηγητής Μαθηματικών στην Φυσικομαθηματική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών. Απελύθη το 1968 από την Δικτατορία και επανήλθε με την Μεταπολίτευση. Διετέλεσε Διευθυντής του Τομέα Άλγεβρας-Γεωμετρίας του τμήματος Μαθηματικών και πρόεδρος της ΕΜΕ. Τα επιστημονικά του ενδιαφέροντα ήταν πολλά μεταξύ των οποίων η Θεωρία Σωμάτων και η Τοπολογία.
Π.Σ Ζερβός (1878 – 1952)
Η διαδικασία υποβολής των αιτήσεων θα είναι ανοικτή από 27-04-2015 έως 11-05-2015 και μέχρι ώρα 24:00.
Σύμφωνα με πληροφορίες του esos η τροπολογία για την επιλογή των Διευθυντών Σχολείων προβλέπει την εξής μοριοδότηση:
Το Γ΄ Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ) αποφάσισε ότι τα αποδεδειγμένα δυσλεκτικά άτομα, μπορούν να δίνουν στις Αστυνομικές Σχολές και στις άλλες Στρατιωτικές Σχολές μόνο προφορικές εξετάσεις και όχι γραπτές, σύμφωνα με τις επιταγές του Συντάγματος.
Κατόπιν αυτού οι σύμβουλοι Επικρατείας ακύρωσαν την αποπομπή σπουδαστή από την Σχολή Αστυφυλάκων ο οποίος εκ γενετής αντιμετωπίζει το πρόβλημα της δυσλεξίας.
Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr
Αναδημοσίευση από το http://www.esos.gr
Για τους Περιφερειακούς Διευθυντές:
Α.
α)Τα Βαθμολογικά Κέντρα, στα οποία θα βαθμολογηθούν τα γραπτά δοκίμια των μαθητών της τελευταίας τάξης ημερήσιων και εσπερινών Γενικών Λυκείων στα μαθήματα που εξετάζονται σε πανελλαδικό επίπεδο, των μαθητών της τελευταίας τάξης ημερήσιων και εσπερινών ΕΠΑΛ- ΟΜΑΔΑ Β΄ στα μαθήματα που εξετάζονται σε πανελλαδικό επίπεδο σε κοινά θέματα με τους υποψηφίους των Γενικών Λυκείων, καθώς και των αποφοίτων που συμμετέχουν στις ανωτέρω πανελλαδικές εξετάσεις,
β) Οι Πρόεδροι αυτών,
γ) Οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην περιφέρεια των οποίων θα λειτουργήσουν
δ) Τα αντίστοιχα σχολικά συγκροτήματα στα οποία θα εδρεύουν, ως ακολούθως:
Β.
α)Τα Βαθμολογικά Κέντρα στα οποία θα βαθμολογηθούν τα γραπτά δοκίμια των μαθητών της τελευταίας τάξης ημερήσιων και εσπερινών ΕΠΑΛ-ΟΜΑΔΑ Α΄ στα μαθήματα Γενικής Παιδείας που εξετάζονται σε πανελλαδικό επίπεδο, των μαθητών της τελευταίας τάξης ημερήσιων ΕΠΑΛ- ΟΜΑΔΑ Α΄ στα μαθήματα ειδικότητας που εξετάζονται σε πανελλαδικό επίπεδο, των μαθητών της τελευταίας τάξης ημερησίων και εσπερινών ΕΠΑΛ-ΟΜΑΔΑ Β΄ στα μαθήματα ειδικότητας που εξετάζονται σε πανελλαδικό επίπεδο, καθώς και των αποφοίτων που συμμετέχουν στις ανωτέρω πανελλαδικές εξετάσεις,
β)τους Προέδρους αυτών,
γ) τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην περιφέρεια των οποίων θα λειτουργήσουν δ)τα αντίστοιχα σχολικά συγκροτήματα στα οποία θα εδρεύουν, ως ακολούθως:
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Α Π Ο Φ Α Σ Η
Ο ANAΠΛΗΡΩΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΟΥΡΑΚΗΣ
Έχοντας υπόψη:
Αποφασίζουμε
Α. Διορίζουμε και τοποθετούμε τους ακόλουθους εκπαιδευτικούς σε θέσεις Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης, κατόπιν αιτήσεως τους, ως εξής:
Β. Με την έναρξη ισχύος της παρούσης παύονται οι μέχρι σήμερα υπηρετούντες Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης, οι οποίοι διορίστηκαν με την αριθμ Φ.350.2/1/32/Δ1/2-1-2013 «Διορισμός Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης» Υπουργική Απόφαση.
Για τους αποχωρούντες Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης ισχύει η διάταξη του άρθρου 26 παρ. 14, του Ν.3879/2010 (ΦΕΚ 78 τ. Α’).
(Αριθμ. βεβαίωσης Υ.Δ.Ε. του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. )
Ο ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΟΥΡΑΚΗΣ
Εσωτερική Διανομή
1. Γραφείο κ. Υπουργού
2. Γραφείο κ. Αναπληρωτή Υπουργού
3. Γραφείο κ. Γενικού Γραμματέα
4. Γραφείο κ. Γενικού Διευθυντή Προσωπικού Π.Ε. & Δ.Ε.
5. Αυτοτελές Τμήμα Στελεχών Εκπαίδευσης
Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης
Αναδημοσίευση από το http://b-epipedo2.cti.gr/el-GR/
Σε συνέχεια της από 07/11/2014 σχετικής ανακοίνωσης γίνεται γνωστό ότι ολοκληρώθηκε η διαδικασία έκδοσης των Βεβαιώσεων Πιστοποίησης Α και Β επιπέδου ΤΠΕ για τους εκπαιδευτικούς που ολοκλήρωσαν επιτυχώς τις αντίστοιχες δοκιμασίες πιστοποίησης των παρακάτω περιόδων:
στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Ε.Π. «Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ, η οποία υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ελληνικού Δημοσίου.
Οι πρωτότυπες Βεβαιώσεις Πιστοποίησης πρόκειται να αποσταλούν από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), τελικό δικαιούχο της Πράξης, στις οικείες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης των δικαιούχων εκπαιδευτικών. Θα ακολουθήσει σχετική ενημέρωση με νεώτερη ανακοίνωση.
Παράλληλα, για διευκόλυνση των δικαιούχων εκπαιδευτικών, διατίθενται μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος της Πράξης (http://b-epipedo2.cti.gr/mis) με χρήση των προσωπικών τους κωδικών, «ψηφιοποιημένα αντίγραφα» των πρωτοτύπων Βεβαιώσεων Πιστοποίησης (Επιλογή: «Αποτέλεσμα Πιστοποίησης Α’ (ή Β’) Επιπέδου Τ.Π.Ε.» -> «Εκτύπωση «ψηφιοποιημένου αντιγράφου» πρωτότυπης Βεβαίωσης Πιστοποίησης»), για χρήση σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.