Σκοπός: “Ευ αγωνίζεσθαι”
Στόχοι: ” Παίζω και μαθαίνω ότι…”
“Βλέπω και Μαθαίνω ότι…”
παίζω ποδόσφαιρο και μαθαίνω ότι…
αφορά
- Τους μαθητές και μαθήτριες των τάξεων ΣΤ1, Στ2, Ε1, Ε2 που θα παίξουν τον ρόλο του αθλητή (ποδοσφαιριστή) όπου:
1.Έχει συμπεριφορά αθλητή
2. Δεν φανατίζεται
3.Δεν έχει σαν κύριο στόχο την νίκη παρά μόνο την συμμετοχή και την διασκέδαση που προσφέρει το παιχνίδι και μόνο αυτό το παιχνίδι
4.Πριν από κάθε παιχνίδι μπαίνει σε σειρά και δίνει το χέρι στους αντιπάλους του και τους εύχεται με την φράση ¨καλό παιχνίδι¨
5.Μετά το τέλος του κάθε παιχνιδιού δίνει και πάλι το χέρι στους αντιπάλους (ανακατεμένοι) με την φράση ¨ευχαριστώ για το παιχνίδι¨
6.Κάθεται στο πάγκο και περιμένει με υπομονή και καρτερικότητα να μπει στο παιχνίδι σαν αλλαγή
7.Πανηγυρίζει κάποιο γκολ που επιτυγχάνεται με τέτοιο τρόπο ώστε να μην προσβάλει τον αντίπαλο του
8.Ελέγχει τα συναισθήματα του (υπερβολική χαρά, υπερβολική λύπη)
9.Δεν επιδιώκει με δόλο να δεχτεί ΜΠΛΕ ΚΑΡΤΑ
βλέπω ποδόσφαιρο και μαθαίνω ότι…
αφορά
- Όλα τα υπόλοιπα τα παιδιά των υπολοίπων τάξεων (ίσως και του νηπιαγωγείου) που θα παρακολουθήσουν τα παιχνίδια και θα παίξουν τον ρόλο του φιλάθλου-θεατή όπου:
1.Κάθεται στη κερκίδα, στην καρέκλα του και δεν σηκώνεται από αυτήν με το παραμικρό
2.Εάν σηκώνεται από την καρέκλα του εμποδίζει τον συμμαθητή του που κάθεται από πίσω να δει (δεν τον σέβεται)
3.Σηκώνεται μόνο με άδεια από τον κύριο/α του και για λόγο σοβαρό π.χ τουαλέτα, νερό κλπ
4.Δεν μπαίνει μέσα στο αγωνιστικό χώρο
5.Δεν γιουχάρει ποτέ
6.Χειροκροτεί τις προσπάθειες όλων των παιδιών που αγωνίζονται
7.Χειροκροτεί και επιβραβεύει όχι μόνο τον γκολ αλλά κυρίως μια καλά οργανωμένη ομαδική προσπάθεια
8.Χειροκροτεί και επιβραβεύει τον μαθητή που αγωνίζεται δίκαια και δέχεται από τον διαιτητή ΜΠΛΕ ΚΑΡΤΑ
9.Ελέγχει τα συναισθήματα του, όχι υπερβολική χαρά αλλά ούτε υπερβολική λύπη