Αποσπάσεις εκπαιδευτικών από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ

Εγκύκλιος Αποσπάσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας 2020

 

Κατηγορίες: ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ-ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ, Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αποσπάσεις εκπαιδευτικών από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ

Περί εξ αποστάσεως ο λόγος

Οι εκπαιδευτικοί πάντα και τώρα δίπλα στους μαθητές τους αγωνίζονται για τη μόρφωση και το δημόσιο δωρεάν σχολείο για όλους

Όλες τις προηγούμενες μέρες 82 χιλιάδες εκπαιδευτικοί της Α/θμιας Εκπαίδευσης έτρεξαν έναν μαραθώνιο για να ετοιμαστούν για τα νέα δεδομένα που έφερε ο κορωνοϊός και στην εκπαίδευση με την πρωτοφανή υγειονομική κρίση που προκαλεί σε όλη την υφήλιο.

Χωρίς σχεδιασμό και χωρίς υλικοτεχνική υποδομή που να ανταποκρίνεται στο μέγεθος του εγχειρήματος, χωρίς επιμόρφωση και κεντρική καθοδήγηση από το υπουργείο, με μόνα εφόδια το μεράκι και την αγάπη μας για την εκπαίδευση και τους μαθητές μας καλούμαστε να υλοποιήσουμε την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Πραγματοποιήθηκε η μεγαλύτερη επιμόρφωση εκπαιδευτικών χωρίς η πολιτεία να ξοδέψει ούτε ένα ευρώ. Να τα λέμε κι αυτά.

 

Παρόλα αυτά, η εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν πρέπει να αποτελέσει ένα επικοινωνιακό φιάσκο, αλλά να συμβάλλει αποφασιστικά στην κοινωνική –παιδαγωγική σχέση με τους μαθητές μας, προς όφελος πρώτα από όλα και κύρια των ίδιων των μαθητών και του δημόσιου δωρεάν σχολείου. Όμως το όλο εγχείρημα αν δεν στηριχτεί από το Υπουργείο τεχνικά, οικονομικά, αν δε στηριχθεί έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η καθολικότητα του τότε θαέχει περισσότερο χαρακτηριστικά επικοινωνιακά και όχι ουσίας.

 

         Ως «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ» είμαστε υπερήφανοι που η εκπαιδευτική κοινότητα, και στη Βοιωτία, στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων  και που επικεντρώθηκε όχι μόνο στη μορφωτική διάσταση, αλλά κυρίως στην κοινωνική-ανθρώπινη διάσταση της εκπαίδευσης. Δεν πρέπει,όμως, να επιτρέψουμε στους θιασώτες του νεοφιλελευθερισμού να αξιοποιήσουν τη σημερινή κατάσταση ως πεδίο πειραματισμού για μελλοντικές πρακτικές, πρακτικές που σχετίζονται με τις βλέψεις τους για προώθηση «υπηρεσιών»( διδασκαλία σε ολιγομελή τμήματα αποκλειστικά με τηλε-εκπαίδευση και μετά τη λήξη της κρίσης για συμπλήρωση ωραρίου).

Χαρακτηριστική είναι η ενέργεια που έχει κάνει ήδη ο Υπουργός Ανάπτυξης της κυβέρνησης και αντιπρόεδρος της ΝΔ να διαφημίζει πρόγραμμα εξ αποστάσεως εκμάθησης αρχαίων ελληνικών για μαθητές του Δημοτικού Σχολείου με κόστος 5€!. Πέραν τούτου είναι φανερό ότι η βαθύτερη στόχευση είναι η συνολική εμπλοκή του υπουργείου ανάπτυξης στα της παιδείας, όπως κατάφεραν και έκαναν με τη δια βίου μάθηση.

Έχοντας ακριβώς κατά νου όλα τα παραπάνω καυτηριάζουμε το γεγονός ότι δεν είδαμε από το υπουργείο παιδείας να προχωράει σε ενέργειες εξασφάλισης της καθολικότητας της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με χαρακτηριστικό παράδειγμα ότι οι υπάρχουσες ψηφιακές πλατφόρμες του υπουργείου δεν αναβαθμίστηκαν με αποτέλεσμα να μη μπορούν να σηκώσουν τον όγκο των δεδομένων. Αυτό έχει ως συνέπεια για 1,5 εκατομμύριο μαθητές και εκπαιδευτικούς να μην είναι δεδομένη η είσοδος σε αυτές και όταν τελικά γίνει να «σέρνονται και να κολλάνε» σε εκνευριστικό βαθμό. Η αναβάθμισή τους πρέπει να γίνει άμεσα, ώστε το υπουργείο παιδείας- και όχι ιδιωτικές εταιρείες- να έχει την ευθύνη της υλοποίησης του εγχειρήματος και ταυτόχρονα να δημιουργηθεί μια κεντρική οργανωτική δομή στο Υπουργείο σε επίπεδο ανώτερης διεύθυνσης με επιστημονική υποστήριξη.

Στο όλο εγχείρημα της εξ αποστάσεων εκπαίδευσης έχει αποκλειστεί η συμμετοχή του συλλόγου διδασκόντων και οι αρμοδιότητες που θα έπρεπε και πρέπει να έχει με γνώμονα και πρόταγμα τη συλλογική, συνεργατική και αλληλέγγυα δράση μας στις παρούσες συνθήκες.

Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση και τα δεδομένα στις ψηφιακές πλατφόρμες δεν πρέπει να αξιοποιηθούν ως μηχανισμός ελέγχου, ως υπόστρωμα για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και την κατηγοριοποίηση των σχολείων. Σήμερα το υπουργείο ανέφερε πόσες ώρες σύγχρονης εκπαίδευσης έγιναν ανά βαθμίδα εκπ/σης. Άρα, έχει στήσει εργαλεία ελέγχου και αξιολόγησης.  Είμαστε κατηγορηματικά αρνητικοί σε τέτοιες μεθοδεύσεις και θα αντιταχθούμε σθεναρά και  αποφασιστικά.

Τα «στατιστικά» το Υπουργείο τα γνωρίζει πολύ καλά, αυτό που γνωρίζουν και οι μάχιμοι εκπαιδευτικοί, ότι η συμμετοχή των μαθητών στις πλατφόρμες του υπουργείου στις αστικές περιοχές δεν ξεπερνά το 75%, ενώ σε ημιαστικές και αγροτικές περιοχές το ποσοστό αυτό μειώνεται. Άλλο είναι που πρέπει να απασχολεί το Υπουργείο Παιδείας. Ότι η συμμετοχή δεν είναι καθολική για τον λόγο ότι οι μαθητές δεν διαθέτουν την υλικοτεχνική υποδομή στο σπίτι τους.Γι αυτό το υπουργείο πρέπει να προχωρήσει άμεσα στην προμήθεια του απαραίτητου τεχνολογικού εξοπλισμού, ώστε κανένας μαθητής και καμιά μαθήτρια να μην είναι αποκλεισμένος/η και μόνος/η του,ειδικά σε αυτό το κρίσιμο διάστημα της υγειονομικής κρίσης. Ταυτόχρονα να μεριμνήσει για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, εκπαιδευτικών και μαθητών. Πέρα όλων των άλλων, είναι και συνταγματική υποχρέωση του κράτους.

Τονίζουμε και ξεκαθαρίζουμε ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να αντικαταστήσει την δια ζώσης εκπαίδευση, παρά μόνο να συμβάλλει υποστηρικτικά στο εκπαιδευτικό έργο. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συμπεριλαμβάνει νέα διδακτικά αντικείμενα έξω από τη διδαχθείσα ύλη, παρά να έχει συμπληρωματικό χαρακτήρα και αυτό γιατί η παιδαγωγική σχέση διδάσκοντα διδασκόμενου καθώς και ο μορφωτικός και κοινωνικός ρόλος του σχολείου δεν είναι ζητήματα για «σχέσεις εξ αποστάσεως».

Και μέσα σε όλες τις παραπάνω δυσκολίες, από γνωστούς κύκλους βλέπουμε να εμφανίζονται κάποιοι «δημοσιογράφοι»-παπαγαλάκια στους τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς δέκτες, καθώς και στα socialmedia, να κατηγορούν και να στοχοποιούν τους εκπαιδευτικούς καθημερινά. Γνωρίζουμε τον στόχο τους,να μην αποκαλύπτεται η κεντρική ευθύνη του υπουργείου για την καθολική στήριξη του όλου εγχειρήματος, αλλά όπως συνήθως κάνει το «σύστημα» να δαχτυλοδείχνει σε τέτοιες περιπτώσεις το «άτομο» και το «δημόσιο» και στην προκειμένη περίπτωση τους εκπαιδευτικούς, με τρόπο άθλιο, χρησιμοποιώντας ψεύδη.

Το Υπουργείο Παιδείαςοφείλει τώρα να βγει και να καταδικάσει αυτήν την άδικη και νοσηρή επίθεση που δέχονται οι εκπαιδευτικοί και το δημόσιο σχολείο από μέρους του τύπου κι άλλους προπαγανδιστές της κοινής γνώμης. Το υπουργείο έχει πλήρη εικόνα πόσες δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί είναι διαρκώς συνδεδεμένοι στις πλατφόρμες, ακόμα και μετά τα μεσάνυχτα, ακόμα και τις πρώτες πρωινές ώρες πριν την ανατολή του ηλίου, προσπαθώντας να στηρίξουν τον μαθητή.

Χαιρετίζουμε την απόφαση της ΔΟΕ να συνδράμει με το ποσό των 100.000 € στην προμήθεια υγειονομικού υλικού την δύσκολη αυτή ώρα.

Καλούμε τη ΔΟΕ να ζητήσει άμεσα συνάντηση με το Υπουργείο Παιδείας ώστε αυτό να αναλάβει τις ευθύνες του, παίρνοντας τώρα ουσιαστικές πρωτοβουλίες για την άρση των προβλημάτων από το «μένουμε στο σπίτι» και όσων θα προκύψουν όταν «βγούμε από το σπίτι».

Οι μαθητές μας είναι η μεγάλη μας οικογένεια είμαστε και θα είμαστε πάντα δίπλα τους και με όλα τα μέσα!

Κρατάμε δίαυλο επικοινωνίας ανοικτό με τους γονείς για τα όποια προβλήματα υπάρχουν ή που θα προκύψουν.

Λέμε ναι στη «μάσκα» προστασίας, αλλά φίμωτρο δεν βάζουμε, αγωνιζόμαστε για ένα δημόσιο δωρεάν σχολείο για όλα τα παιδιά με όλους τους εκπαιδευτικούς και με όλες τις σύγχρονες υποδομές.

Τραμπάκουλος Ηλίας- Αιρετός ΠΥΣΠΕ Βοιωτίας

Παγώνης Παναγιώτης- Αναπλ. Αιρετός ΠΥΣΠΕ Βοιωτίας

Εκλεγμένοι με τους «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ»

Κατηγορίες: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Περί εξ αποστάσεως ο λόγος

ΞΕΚΙΝΑ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2020-21

Το ΠΥΣΠΕ Βοιωτίας εισηγείται να προσδιοριστεί η  οργανική σύνθεση διδακτικού προσωπικού γενικής και ειδικής αγωγής της Α/θμιας Εκπ/σης Βοιωτίας για το 2020-2021 σύμφωνα με τους αριθμούς που αναφέρονται στους δύο πίνακες που ακολουθούν.

Οι μεταθέσεις που θα πραγματοποιηθούν τους επόμενους μήνες θα λάβουν υπόψιν τους την εισήγηση αυτή για την Βοιωτία.

Παραμένει πάντα επίκαιρο και μέσα στις διεκδικήσεις του κλάδου η δημιουργία οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών ειδικοτήτων που δεν υπάρχουν στην περιοχή μετάθεσης της Βοιωτίας αλλά και σε όλες τις περιοχές της επικράτειας (Εικαστικών, Θεατρικής Αγωγής κ.λ.π.)

ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ ΜΕΧΡΙ 31-08-2020

 

 

 

 

 

 

ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ ΜΕΧΡΙ 31-8-2020

Κατηγορίες: ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ-ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΞΕΚΙΝΑ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2020-21

18 ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΕΠ και ΕΒΠ στη ΒΟΙΩΤΙΑ για την ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

To Ειδικό Εκπαιδευτικό  και Βοηθητικό Προσωπικό που διορίστηκε στη Βοιωτία  με βάση   τις προκηρύξεις 1ΕΑ/2019 και 2ΕΑ/2019 του ΑΣΕΠ.

 

ΔΕΙΡΜΕΝΤΖΟΓΛΟΥ ΓΕΡΑΣΙΜΗΝΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΠΕ21  Δ.Ε. ΒΟΙΩΤΙΑΣ
ΤΣΙΛΑΦΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ-ΕΙΡΗΝΗ ΠΕ23  Δ.Ε. ΒΟΙΩΤΙΑΣ
ΟΡΕΣΤΗ ΕΛΕΝΗ ΠΕ23  Δ.Ε. ΒΟΙΩΤΙΑΣ
ΧΟΝΔΡΟΔΙΝΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ25  Δ.Ε. ΒΟΙΩΤΙΑΣ
ΜΑΜΦΡΕΔΑ ΑΡΕΤΗ ΠΕ25  Δ.Ε. ΒΟΙΩΤΙΑΣ
ΔΙΒΟΛΗΣ ΙΩΣΗΦ ΠΕ29  Δ.Ε. ΒΟΙΩΤΙΑΣ
ΜΗΤΣΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ ΠΕ30  Δ.Ε. ΒΟΙΩΤΙΑΣ
ΧΑΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΔΕ01  Δ.Ε. ΒΟΙΩΤΙΑΣ
ΣΑΝΙΔΑ ΕΛΕΝΗ ΠΕ21  Π.Ε. ΒΟΙΩΤΙΑΣ
ΓΙΑΝΝΑΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΕ23  Π.Ε. ΒΟΙΩΤΙΑΣ
ΣΙΑΠΚΑ ΣΟΥΖΑΝΑ ΠΕ23  Π.Ε. ΒΟΙΩΤΙΑΣ
ΠΟΛΥΖΟΥ ΒΑΛΕΝΤΙΝΑ ΠΕ25  Π.Ε. ΒΟΙΩΤΙΑΣ
ΛΙΑΝΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ ΠΕ28  Π.Ε. ΒΟΙΩΤΙΑΣ
ΚΕΧΑΓΙΟΓΛΟΥ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ ΠΕ30  Π.Ε. ΒΟΙΩΤΙΑΣ
ΟΜΠΑΣΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΔΕ01  Π.Ε. ΒΟΙΩΤΙΑΣ
ΛΑΖΑΡΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΑΓ ΔΕ01  Π.Ε. ΒΟΙΩΤΙΑΣ
ΚΑΤΣΑΜΠΑ ΠΑΓΩΝΙΩ ΔΕ01  Π.Ε. ΒΟΙΩΤΙΑΣ
ΠΑΠΑΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΔΕ01  Π.Ε. ΒΟΙΩΤΙΑΣ

 

Καλώς ορίσατε και καλή σταδιοδρομία!

Κατηγορίες: ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 18 ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΕΠ και ΕΒΠ στη ΒΟΙΩΤΙΑ για την ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΒΟΙΩΤΙΑΣ: ΚΕΝΑ- ΕΝΑΡΞΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ

 

 

Με πολλά κενά σε εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων αλλά κυρίως σε νηπιαγωγούς και δασκάλους θα ξεκινήσει η νέα σχολική χρονιά για την Πρωτοβάθμια εκπαίδευση στη Βοιωτία.

Ο αριθμός των πιστώσεων  που ζητήθηκε  από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Βοιωτίας – και που είναι στοιχειωδώς αναγκαίες για να λειτουργήσουν τα σχολεία- δεν ικανοποιήθηκε από το υπουργείο. Αν, μάλιστα,  υπολογιστεί ότι ανάμεσα στους νεοπροσληφθέντες αναπληρωτές υπάρχουν και αρκετές νηπιαγωγοί- δασκάλες που θα πάρουν  άδειες εγκυμοσύνης και λοχείας  είναι παραπάνω από βέβαιο ότι θα υπάρξουν τμήματα που δεν θα έχουν υπεύθυνο εκπαιδευτικό και ότι τα Ολοήμερα στα δημοτικά σχολεία  θα αργήσουν  να ξεκινήσουν μιας και θα περιμένουν τη β΄ φάση πρόσληψης αναπληρωτών αν και όποτε αυτές πραγματοποιηθούν.

Παραθέτουμε τα κενά που έχει δώσει – μέχρι σήμερα- η Δ/νση Α/θμιας Εκπαίδευσης Βοιωτίας και που θα καλυφθούν σε μεγάλο ποσοστό μέχρι την ημέρα του αγιασμού (Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου).

 

ΚΕΝΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ 2019-2020

Κατηγορίες: ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ, ΜΑΘΗΤΕΣ, ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΒΟΙΩΤΙΑΣ: ΚΕΝΑ- ΕΝΑΡΞΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ

Λειτουργικά Κενά Γενικής και Ειδικής Αγωγής όλων των ειδικοτήτων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Βοιωτίας

 

 

 

Σας ενημερώνω ότι μετά και την ολοκλήρωση όλων των υπηρεσιακών μεταβολών και την τοποθέτηση των μόνιμων εκπαιδευτικών στις σχολικές μονάδες, τα λειτουργικά κενά που υπάρχουν στο ΠΥΣΠΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ και έχουν αποσταλεί στο Υπουργείο Παιδείας για την πρόσληψη αναπληρωτών έχουν ως εξής:

ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ:

Δάσκαλοι: 125

Νηπιαγωγοί: 75

Θεατρολόγοι:  8 + 2 ΑΜΩ

Πληροφορικής: 5 πλήρους και 1 ΑΜΩ

Μουσικής:  11+ 2 ΑΜΩ

Γυμναστών: 6

Εικαστικών: 15+2 ΑΜΩ

Γερμανικών:  5 ΑΜΩ

Αγγλικών: 21

Γαλλικών: 4 ΑΜΩ

ΖΕΠ:  20

 

 

ΕΙΔΙΚΗ  ΑΓΩΓΗ:

Δασκάλων:  29 (Σε Ειδικά Σχολεία και Τμήματα Ένταξης)

Νηπιαγωγών:  8 ΣΜΕΑΕ

Γυμναστών: 1

Πληροφορικής: 1

Μουσικής: 1

ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ :

Δασκάλων: 57

Νηπιαγωγών:12

Πιθανότατα, εφέτος, δε θα καλυφθούν λειτουργικά κενά των ειδικοτήτων Γενικής Αγωγής με διάθεση από την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Βοιωτίας.

 

 

Καλή τοποθέτηση σε όλους τους συναδέλφους αναπληρωτές.

 

Κατηγορίες: ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ, ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Λειτουργικά Κενά Γενικής και Ειδικής Αγωγής όλων των ειδικοτήτων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Βοιωτίας

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΚΛΟΓΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ 2018

ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΙΡΕΤΩΝ ΠΥΣΠΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ 2018

 

ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΘΗΒΑ ΛΙΒΑΔΕΙΑ ΣΥΝΟΛΟ
ΔΗ.ΣΥ. 124 292 416
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ 197 97 294
Α.Σ.Ε. 61 24 85
ΑΚΥΡΑ-ΛΕΥΚΑ 28 24 52

 

ΔΗ.ΣΥ. : Εκλέγεται ο Γιάννης Γαμβρίλης με αναπληρωματική την Όλγα Κουτσοβασίλη.

ΕΚΠ/ΚΟΙ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ: Εκλέγεται ο Ηλίας Τραμπάκουλος με αναπληρωματικό τον Παναγιώτη Παγώνη.

 

ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΙΡΕΤΩΝ ΑΠΥΣΠΕ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 2018

 

ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΘΗΒΑ ΛΙΒΑΔΕΙΑ ΣΥΝΟΛΟ
ΔΗ.ΣΥ. 127 240 367
ΔΑΚΕ 36 66 102
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ 150 81 231
Α.Σ.Ε. 37 22 59
ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ 20 10 30
ΑΚΥΡΑ-ΛΕΥΚΑ 28 24 52

 

Κατηγορίες: ΑΠΥΣΠΕ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΚΛΟΓΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ 2018

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ- ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ

 

 

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΥΣΠΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

Μαστροθανάση Ζωή

Παγώνης Παναγιώτης

Ρουπάκα Ιωάννα

Τραμπάκουλος Ηλίας

 

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΥΣΠΕ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ (από Βοιωτία)

Παγώνης Παναγιώτης

Ρουπάκα Ιωάννα

Τραμπάκουλος Ηλίας

 

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΣΠΕ(  Βοιωτία)

Γάτσος Κωνσταντίνος

Ρουπάκα Ιωάννα

Τραμπάκουλος Ηλίας

 

Κατηγορίες: ΑΠΥΣΠΕ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ- ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β1 ΕΠΙΠΕΔΟΥ  ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΘΗΒΑΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β1 ΕΠΙΠΕΔΟΥ

 ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΘΗΒΑΣ

Αιτήσεις συμμετοχής μέχρι και την Παρασκευή 28/09/2018 στη διεύθυνση:        

                                http://e-pimorfosi.cti.gr/mis

με χρήση των προσωπικών σας κωδικών.

Για πρώτη φορά- και κατ’ εξαίρεση- έχουν δικαίωμα συμμετοχής στην παρούσα περίοδο επιμόρφωσης ακόμα και όσοι εκπαιδευτικοί δεν έχουν διεξέλθει τη διαδικασία πιστοποίησης Α’ επιπέδου ΤΠΕ.

Όπως ενημερωθήκαμε από τους Δ/ντές σχολικών μονάδων της Θήβας στα παρακάτω σχολεία θα λειτουργήσουν τα εξής προγράμματα επιμόρφωσης B1 για εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης για την 4η περίοδο επιμόρφωσης:

3ο ΓΕΛ Θήβας

Β1.1 ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ – Παραδοσιακό μοντέλο επιμόρφωσης
Β1.1 ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ – IIb – Μεικτό μοντέλο – μόνο σύγχρονες εξ αποστάσεως συνεδρίες

Β1.4 ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – IIb – Μεικτό μοντέλο – μόνο σύγχρονες εξ αποστάσεως συνεδρίες
Το πρόγραμμα θα υλοποιείται κάθε Τρίτη στις 15:00 διαδικτυακά.

Β1.4 ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – IIa – Μεικτό μοντέλο – συνδυασμός δια ζώσης και σύγχρονων εξ αποστάσεως επιμορφωτικών συνεδριών
Το πρόγραμμα θα υλοποιείται κάθε Δευτέρα στις 15:00 διαδικτυακά.
Οι δια ζώσης συνεδρίες θα υλοποιηθούν στις 15 και 16/12/2018 και ώρα 10:00 στο 3ο ΓΕΛ Θήβας.

 

4ο Γυμνάσιο Θήβας

Το πρόγραμμα είναι διάρκειας 36 ωρών (1 τρίωρο την εβδομάδα) και θα πραγματοποιηθεί αποκλειστικά με τη μέθοδο των σύγχρονων εξ αποστάσεως συνεδριών

Θα υλοποιηθεί κάθε Τετάρτη από 31/10/2018  18:00 έως  21:00.

Κωδικός Προγράμματος  5061-5.

 

5ο Γυμνάσιο Θήβας

Το 1ο πρόγραμμα είναι διάρκειας 36 ωρών (1 τρίωρο την εβδομάδα) και θα πραγματοποιηθεί με τη μέθοδο του μεικτού μοντέλου επιμόρφωσης δηλαδή εξ αποστάσεως εκπαίδευση και 2 μαθήματα δια ζώσης ( ένα Σαββατοκύριακο).

Θα υλοποιηθεί κάθε Πέμπτη από 1/11/2018  16:00 έως  19:00.

Κωδικός Προγράμματος  3286-11.

 

Το 2ο πρόγραμμα θα υλοποιηθεί με τη μέθοδο αποκλειστικά των σύγχρονων εξ αποστάσεως συνεδριών  κάθε Τρίτη από 30/10/2018  16:00 έως  19:00.

Κωδικός Προγράμματος  3286-9.

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β1 ΕΠΙΠΕΔΟΥ  ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΘΗΒΑΣ

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ ΠΥΣΠΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

Μετά την συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ Βοιωτίας στις 23-8-2018 διαπιστώθηκαν τα παρακάτω λειτουργικά κενά, ανά ειδικότητα:

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΚΕΝΑ
Δάσκαλοι 86
Νηπιαγωγοί 49
Αγγλικής Γλώσσας 19
Γαλλικής Γλώσσας 5
Γερμανικής Γλώσσας 4
Καλλιτεχνικών 18
Θεατρ. Αγωγής 12
Φυσ. Αγωγής 3
Μουσικής 11
Πληροφορικής   8
Δασκάλων ΣΜΕΑΕ 29
Νηπιαγωγών ΣΜΕΑΕ 14
Φυσ. Αγωγής ΣΜΕΑΕ 1
Μουσικής ΣΜΕΑΕ 1

Καθημερινά, τα παραπάνω κενά τροποποιούνται- με αυξητική τάση- λόγω νέων αποσπάσεων και αιτήσεων για άδειες ανατροφής, επαπειλούμενης κύησης, άνευ αποδοχών κ.λ.π. Εν αναμονή και της Β΄ φάσης αποσπάσεων από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ αναμένεται τα λειτουργικά κενά να αυξηθούν περαιτέρω.

Κατηγορίες: ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ, ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ-ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ ΠΥΣΠΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ