ΟΡΙΣΤΙΚΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΘΕΣΕΩΝ ΣΤΟ ΠΥΣΠΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

Κατηγορίες: ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ-ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΟΡΙΣΤΙΚΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΘΕΣΕΩΝ ΣΤΟ ΠΥΣΠΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

ΑΙΡΕΤΟΙ: Τίτλοι τέλους

                                     ΑΙΡΕΤΟΙ: Τίτλοι τέλους

                                Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟΝ … ΓΥΨΟ

 

  Υπηρέτησα τον θεσμό του αιρετού στο ΠΥΣΠΕ Βοιωτίας για αρκετές 2ετίες. Οι 1000 συνάδελφοι που εργάζονται στα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά σχολεία της Βοιωτίας μου έκαναν την τιμή και με επέλεγαν για να τους εκπροσωπώ και να υπερασπίζομαι τα συμφέροντά τους σε αυτό το συμβούλιο. Οφείλω να τους ευχαριστήσω θερμά και να ζητήσω συγνώμη από αυτούς που θεωρούν- δίκαια ή άδικα- ότι τους αδίκησα.

Πέρα από τα προσωπικά συναισθήματα που μπορεί να νιώθει κάποιος υπάρχει και η ουσία των πραγμάτων. Εδώ, ήρθε η «αρμόδια υπουργός» να βάλει ταφόπλακα στον θεσμό των αιρετών λειτουργώντας πραξικοπηματικά και  βάσει οργανωμένου σχεδίου. Άρχισε να αποψιλώνει αρμοδιότητες του συμβουλίου, να εξαιρεί τους αιρετούς από πολλά συμβούλια και επιτροπές, να δίνει εξουσία σε διορισμένους Διευθυντές Εκπαίδευσης.

 

Η Κεραμέως «αποφάσισε και διέταξε» να γίνει ηλεκτρονική ψηφοφορία για την εκλογή αιρετών. Όλα τα υπουργεία έδωσαν ολιγόμηνη παράταση  στα αντίστοιχα συμβούλιά τους μέχρι τη λήξη της υγειονομικής κρίσης. Χωρίς καμία εξήγηση προχώρησε στο εγχείρημά της γνωρίζοντας ότι όλοι οι υποψήφιοι από όλες τις παρατάξεις είχαν αποσύρει τις υποψηφιότητές τους. Το 95% των εκπαιδευτικών της Α/θμιας δεν μπήκε σε αυτή την έωλη διαδικασία. Παρόλα αυτά  η Κεραμέως  επιθυμεί να προχωρήσει στην αντικατάσταση των εκλεγμένων με διορισμένους.  Είμαι σίγουρος ότι δε θα βρεθεί συνάδελφος που θα δεχτεί να αντικαταστήσει αιρετό στο υπηρεσιακό συμβούλιο. Αν, παρ΄ελπίδα, βρεθεί αυτός ο «συνάδελφος» θα θεωρηθεί «ξένο σώμα» για την εκπαιδευτική μας κοινότητα.   Σε ό,τι αφορά τους «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ» από όποια θέση κι αν είμαστε θα προσπαθήσουμε να ενημερώνουμε και να στηρίζουμε τους συναδέλφους για θέματα υπηρεσιακά και συνδικαλιστικά μιας και θεωρούμε ότι ο συνδικαλισμός είναι προσφορά και καθήκον μας.

Τώρα που προβλέπεται βαρυχειμωνιά η ενότητα, η αλληλεγγύη και ο αγώνας είναι τα όπλα μας και ο μόνος ασφαλής δρόμος.

 

Καλή χρονιά!

ΤΡΑΜΠΑΚΟΥΛΟΣ ΗΛΙΑΣ

Αιρετός ( μέχρι 31-12-2020) ΠΥΣΠΕ Βοιωτίας

Κατηγορίες: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΙΡΕΤΟΙ: Τίτλοι τέλους

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ: ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΙΡΕΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΥΣΠΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ: ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΙΡΕΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΥΣΠΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

5η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

 

Η 5η  Οκτωβρίου έχει οριστεί ως παγκόσμια ημέρα των εκπαιδευτικών.

Είναι μια ημέρα σκέψης και προβληματισμού για όλους εμάς που εμπλεκόμαστε με τη διαδικασία μάθησης και διδασκαλίας.

Ιδιαίτερα η φετινή χρονιά είναι πολύ δύσκολη σε όλο τον κόσμο. Το 90% του μαθητικού δυναμικού- παγκόσμια- είναι εκτός σχολείου λόγω της εξάπλωσης του Covid-19.

 

Σε αυτή τη συγκυρία οι εκπαιδευτικοί στη χώρα μας κινητοποιήθηκαν και έκαναν  την υγειονομική κρίση ευκαιρία προσπαθώντας να βρουν λύσεις για απομακρυσμένη διδασκαλία και να μην κοπεί  η διαδικασία της μάθησης. Από τα σπίτια μας χωρίς καμία επιμόρφωση, με δικούς μας υπολογιστές, με ανύπαρκτες υποδομές από το υπουργείο προσπαθήσαμε για το καλύτερο.  Και τα καταφέραμε σε μεγάλο ποσοστό.

 

Παρόλα αυτά οι εκπαιδευτικοί λοιδορήθηκαν από «δημοσιογράφους», παραμένουν χαμηλόμισθοι, πολλοί συνάδελφοι μετακινούνται σε πολλά σχολεία, οι αναπληρωτές αντιμετωπίζουν την απειλή  της ανεργίας, αιφνιδιάζονται με αντιεκπαιδευτικά νομοθετήματα .

Αυτό που οφείλουμε να δηλώσουμε όλοι μας είναι ότι ο εκπαιδευτικός θα συνεχίσει να αγωνίζεται για το κοινωνικό αγαθό της  εκπαίδευσης , για δωρεάν δημόσιο σχολείο όπου κανένας μαθητής και εκπαιδευτικός δεν περισσεύει.

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 5η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

ΒΟΙΩΤΙΑ: ΟΝΟΜΑΤΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΛΗΦΘΗΚΑΝ ΣΤΗ Β΄ ΦΑΣΗ

 

Ανακοινώθηκαν τα ονόματα των εκπαιδευτικών που προσλήφθηκαν ως αναπληρωτές στη Β΄ φάση.

Οι προσλήψεις είναι  αρκετά λιγότερες από αυτές που ζητήθηκαν και δεν θα καλυφθούν όλα τα κενά που υπάρχουν προκειμένου να λειτουργήσουν ομαλά οι σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στη Βοιωτία. Αυτό αφορά και τη Γενική αλλά και την Ειδική Αγωγή.

Παρά τις 6.820 προσλήψεις  που ανακοινώθηκαν  αξίζει να αναφερθεί ότι στη Β΄ φάση δεν διορίστηκαν εκπαιδευτικοί για την Παράλληλη Στήριξη αλλά και τις ΔΥΕΠ. Κατά τα άλλα τα σχολεία άνοιξαν και λειτουργούσαν κανονικά από την ημέρα του αγιασμού, σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας.

Καλωσορίζουμε στη Βοιωτία τους νεοπροσληφθέντες και τους ευχόμαστε καλή τοποθέτηση.

 

Β΄ ΦΑΣΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ 2020-21

ΒΟΙΩΤΙΑ

 

ΣΜΕΑΕ

ΑΡΟΥΝΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΠΕ60
ΤΣΙΟΥΜΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΠΕ70
ΜΠΟΥΡΧΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΕ70
ΠΕΠΟΝΑΚΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΕ86

 

 

ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

 

ΒΑΓΙΑ ΜΑΡΙΑ ΠΕ05
ΑΡΓΥΡΙΟΥ ΜΑΡΙΑ ΠΕ06
ΔΙΑΜΑΝΤΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΕ06
ΠΑΠΑΔΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΠΕ06
ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΠΕ06
ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ ΑΝΝΑ ΠΕ06
ΤΣΙΩΡΑ ΓΕΩΡΓΙΑ-ΠΑΓΩΝΑ ΠΕ06
ΣΤΑΓΚΙΔΗ ΛΑΣΚΑ ΠΕ06
ΓΚΟΥΝΗ ΕΛΕΝΗ ΠΕ06
ΧΑΡΙΤΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕ06
ΛΙΟΥΣΗ ΕΛΕΝΗ ΠΕ07
ΤΑΨΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΕ08
ΜΠΟΓΙΑΤΖΗ ΕΛΕΝΗ ΠΕ08
ΒΑΣΑΚΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΕ08
ΒΟΥΛΓΑΡΗ ΑΝΔΡΙΑΝΑ ΠΕ08
ΚΟΥΤΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΠΕ11
ΦΑΡΤΣΑΛΑ ΕΙΡΗΝΗ ΠΕ60
ΣΑΛΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΠΕ60
ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΔΕΣΠΩ ΠΕ60
ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ ΠΕ60
ΝΑΡΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΠΕ60
ΒΑΡΔΑΚΑΡΗ ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΠΕ60
ΣΟΥΛΙΩΤΗ ΑΝΝΑ ΠΕ60
ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΕΥΡΩΠΙΑ ΠΕ60
ΜΠΑΤΣΙΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΠΕ60
ΤΣΙΤΣΙΚΑΟΥ ΦΑΙΔΡΑ ΠΕ60
ΑΓΟΡΑΣΤΟΥ ΡΑΦΑΗΛΙΑ ΠΕ60
ΓΑΒΡΙΗΛ ΠΑΡΑΣΧΟΣ ΠΕ70
ΤΣΑΡΟΥΧΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΠΕ70
ΕΥΘΥΜΙΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ ΠΕ70
ΑΛΕΞΑΚΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΠΕ70
ΘΩΜΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΕ70
ΤΣΑΚΝΑΚΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΠΕ70
ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΠΕ70
ΤΖΙΦΟΥΛΗ ΕΛΕΝΗ ΠΕ70
ΠΟΛΥΖΟΠΟΥΛΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΠΕ70
ΚΟΥΤΣΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΠΕ70
ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΑΝΔΡΙΑΝΑ ΠΕ70
ΑΡΟΥΤΣΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ ΠΕ70
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΕ70
ΓΕΩΡΓΑΚΗ-ΚΟΛΛΙΑ ΕΙΡΗΝΗ ΠΕ70
ΓΑΛΑΝΟΥ ΙΣΜΗΝΗ ΠΕ70
ΜΑΣΟΥΡΑ ΜΑΡΙΑ ΠΕ70
ΟΦΙΔΟΥ ΣΟΝΙΑ ΠΕ70
ΤΣΕΤΣΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕ70
ΔΕΛΑΒΕΡΙΔΟΥ ΑΝΝΑ ΠΕ70
ΓΡΑΜΜΕΝΟΥ ΜΑΡΙΑ ΠΕ70
ΟΥΖΟΥΝΙΔΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΕ70
ΝΑΣΤΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΕ70
ΠΑΠΑΕΥΘΥΜΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΕ70
ΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΠΕ70
ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΠΕ70
ΠΟΝΤΙΔΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΕ70
ΚΕΡΑΜΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ ΠΕ70
ΤΖΙΤΖΩΚΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΕ70
ΜΟΥΖΑΚΙΑΡΗ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΠΕ70
ΛΙΑΠΠΗ ΕΛΕΝΗ ΠΕ70
ΦΑΡΔΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΕ70
ΖΑΦΕΙΡΗ ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΠΕ70
ΖΑΧΟΥ ΝΙΚΗ ΠΕ70
ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΕ70
ΜΠΛΑΖΕΒΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΕ70
ΜΠΑΣΙΟΥΡΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΠΕ70
ΚΟΥΤΜΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΕ70
ΣΑΝΙΔΑ ΟΛΓΑ ΠΕ70
ΜΠΛΑΡΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΕ70
ΜΠΙΝΟΥ ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΠΕ70
ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΑΝΘΙΑ ΠΕ70
ΤΣΙΜΟΠΟΥΛΟΥ ΑΣΠΑΣΙΑ ΠΕ70
ΠΑΓΩΝΗ ΟΛΓΑ ΠΕ70
ΓΙΑΓΚΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΠΕ70
ΣΑΚΚΑΒΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΕ70
ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ70
ΜΕΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΕ70
ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΕ70
ΓΕΡΟΝΙΚΟΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΕ70
ΡΙΚΟΥ ΜΑΡΙΝΑ ΠΕ70
ΜΠΑΚΑΣΤΑΘΗ ΑΛΚΗΣΤΙΣ ΠΕ70
ΠΡΑΠΑ ΚΑΛΥΨΩ ΠΕ70
ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΣΟΦΙΑ ΠΕ79.01/ΤΕ16
ΦΡΑΝΤΖΙΚΙΝΑΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑ ΠΕ79.01/ΤΕ16
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΕ79.01/ΤΕ16
ΚΑΤΣΑΟΥΝΙΔΟΥ ΝΙΚΗ ΠΕ79.01/ΤΕ16
ΓΟΥΛΑΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΠΕ86
ΠΑΛΙΟΥΡΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΠΕ86
ΦΕΡΛΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΕ86
ΒΟΥΔΟΥΡΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΕ91.01
ΜΠΟΡΗ ΕΥΣΤΑΘΙΑ ΠΕ91.01

 

Κατηγορίες: ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ, ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΒΟΙΩΤΙΑ: ΟΝΟΜΑΤΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΛΗΦΘΗΚΑΝ ΣΤΗ Β΄ ΦΑΣΗ

ΚΕΝΑ ΣΤΗΝ Α/ΘΜΙΑ ΒΟΙΩΤΙΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ Α΄ ΦΑΣΗ

 

ΠΥΣΠΕ  ΒΟΙΩΤΙΑΣ

 ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΕΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ Π.Ε.

 

Μετά και τις τοποθετήσεις των αναπληρωτών της Α΄ φάσης  που έγιναν στις 28 Αυγούστου τα κενά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Βοιωτίας φτάνουν τα 155.

Πολλές σχολικές μονάδες έχουν ελλείψεις δασκάλων και νηπιαγωγών και θα υπολειτουργήσουν- τουλάχιστον- μέχρι τις τοποθετήσεις αναπληρωτών της Β΄ φάσης.

Επίσης, αν και είναι “προτεραιότητα του Υπουργείου Παιδείας” η λειτουργία των Ολοημέρων τα περισσότερα δημοτικά σχολεία δεν θα αναπτύξουν τα ολοήμερα τμήματα που έχουν ήδη εγκριθεί από τον Ιούνιο.

Παραθέτουμε τα κενά που υπάρχουν σήμερα και δηλώνουμε την αγανάκτησή μας για τη μη κάλυψη όλων των κενών που ζητήθηκαν προκειμένου να λειτουργήσουν τα σχολεία μας. Δε φτάνει που δεν μειώθηκε ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα-  όπως έπρεπε να γίνει ΚΑΙ λόγω της υγειονομικής κρίσης- με το νομοσχέδιο του καλοκαιριού αύξησαν τον αριθμό των παιδιών και όλοι διαβαίνουμε τα προαύλια των σχολείων μας “ως πρόβατα επί σφαγήν”.

Τραμπάκουλος Ηλίας

Παγώνης Παναγιώτης

Αιρετοί εκλεγμένοι με το ψηφοδέλτιο

“ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ”

 

Ειδικότητες Εκτιμώμενα κενά μετά την τοποθέτηση αναπληρωτών
1. Δάσκαλοι      (ΠΕ 70) 35
2. Νηπιαγωγοί  (ΠΕ 60) 10
3. Αγγλικών     (ΠΕ 06) 13
4.Φ. Αγωγής    (ΠΕ 11) 2
5. Μουσικής    (ΠΕ 79) 8
6. Γαλλικών (ΠΕ 05) 1
7. Γερμανικών (ΠΕ 07) 1
8. Θεατρικής Αγωγής (ΠΕ 91) 6
9. Εικαστικών (ΠΕ 08) 8
10. Πληροφορικής (ΠΕ 86) 5
11. Εκπ/κοί Ειδικής Αγωγής σε δομές Ειδικής Αγωγής 13 Δάσκαλοι και   5 Νηπιαγωγοί
12. Εκπ/κοί για παράλληλη στήριξη 20 Δάσκαλοι και  5 Νηπιαγωγοί
13. ΖΕΠ 23
Κατηγορίες: ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ, ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ, ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΕΝΑ ΣΤΗΝ Α/ΘΜΙΑ ΒΟΙΩΤΙΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ Α΄ ΦΑΣΗ

ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΡΑ

 Οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας στην Α/θμια εκπαίδευση. Το 2013 πραγματοποιήθηκαν  πρόχειρα, άγαρμπα και παράνομα υποχρεωτικές μετατάξεις από την Β/θμια στην Α/θμια εκπαίδευση.

Σήμερα, όσοι από αυτούς παρέμειναν  στην Πρωτοβάθμια αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της και συνεισφέρουν στη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας στο δημοτικό. Το ίδιο συμβαίνει και με τους αναπληρωτές που διδάσκουν  αντικείμενα πέρα από αυτά των δασκάλων.

Ένα ζήτημα που έχει καθυστερήσει δραματικά και για το οποίο ο χρόνος έχει αρχίσει και μετράει αντίστροφα είναι η δημιουργία οργανικών θέσεων στα Εικαστικά και τη  Θεατρική Αγωγή. Παρά τις πιέσεις που έχουν ασκηθεί κύρια  από τις επιστημονικές τους ενώσεις και δευτερευόντως από τη ΔΟΕ  δεν έχουν αποδώσει. Θεωρώντας ως δεδομένο  τους  μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση το 2021 και το 2022 έχει φτάσει πλέον το πλήρωμα του χρόνου για να συσταθούν  οργανικές θέσεις σε σχολεία όλων των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της επικράτειας. Είναι κάτι το οποίο θα πρέπει να μπει ψηλά στα αιτήματα της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας γιατί μερίδιο στη μονιμότητα δικαιούνται και οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων.

Κατηγορίες: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ, ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΡΑ

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ ΠΥΣΠΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

Τα λειτουργικά κενά που υπάρχουν στην Πρωτοβάθμια Βοιωτίας για το σχολικό έτος 2020-21:

ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ   ΚΕΝΑ
ΔΑΣΚΑΛΟΙ 145
ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ 70
ΓΑΛΛΙΚΩΝ ΑΜΩ 4
ΑΓΓΛΙΚΩΝ 26
ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΑΜΩ 4
ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ 22
ΦΥΣ. ΑΓΩΓΗΣ 11
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 9
ΜΟΥΣΙΚΗΣ 15
ΘΕΑΤΡ. ΑΓΩΓΗΣ 11
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ  
ΦΥΣ. ΑΓΩΓΗΣ 1
ΜΟΥΣΙΚΗΣ 1
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 1
ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ 78
ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ 17

Επίσης, έχουν ζητηθεί:

1 θέση ΕΒΠ, 2 ΠΕ21 ( λογοθεραπευτές) , 2 ΠΕ 25 ( σχολικοί νοσηλευτές)  και 2 ΠΕ 29 (εργοθεραπευτές).

Πιθανότατα, τα κενά αυτά θα αυξηθούν λόγω νέων αποσπάσεων και διαφόρων μορφών αδειών.

ΤΡΑΜΠΑΚΟΥΛΟΣ ΗΛΙΑΣ

Αιρετός ΠΥΣΠΕ Βοιωτίας

 

Κατηγορίες: ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ, ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ, ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ ΠΥΣΠΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

ΠΟΙΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΒΟΙΩΤΙΑ

 

Μετά από πολλούς αγώνες έγιναν οι πρώτοι μόνιμοι διορισμοί στην Ειδική Αγωγή στη χώρα μας.

Οι εκπαιδευτικοί είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι αν και αυτό θα έπρεπε να ήταν ο κανόνας και όχι η εξαίρεση.

Το επόμενο βήμα είναι να γίνουν μόνιμοι διορισμοί στο κομμάτι της Γενικής Αγωγής μιας και έχουν να πραγματοποιηθούν για περισσότερα από 10 χρόνια διορισμοί.

Καλωσορίζουμε στη Βοιωτία τις  10 νηπιαγωγούς, τους 37 δασκάλους/ες και τους 9 εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και τους ευχόμαστε καλή τοποθέτηση στα φιλόξενα σχολεία της Βοιωτίας.

ΔΑΣΚΑΛΟΙ/ΕΣ  ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΓΕΡΟΣΤΑΘΟΥ ΝΙΚΟΛΙΑ
ΓΙΑΝΝΑΤΣΙΚΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
ΔΕΡΓΙΑΝΛΗ ΦΩΤΕΙΝΗ
ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΕΙΡΗΝΗ
ΚΑΚΛΗ ΜΑΡΙΑ
ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗ ΕΛΕΝΗ
ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
ΚΑΤΑΧΑΝΑ ΕΛΕΝΗ
ΚΑΦΕ ΕΛΕΝΗ
ΚΟΥΡΗ ΜΑΡΙΑ
ΚΤΕΝΙΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ
ΛΕΚΚΑ ΣΕΒΑΣΤΗ
ΜΟΝΟΧΑΡΗ ΑΝΝΑ
ΜΠΛΟΓΚΟΥΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
ΜΠΡΑΖΙΩΤΗ ΑΡΓΥΡΩ
ΝΙΚΟΛΤΣΙΟΥ ΑΣΗΜΕΝΙΑ
ΝΟΤΗ ΣΤΑΣΙΝΗ
ΝΤΙΝΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΠΑΝΑΓΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ
ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ ΙΩΑΝΝΑ
ΠΕΤΡΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΠΕΤΡΟΥ ΕΛΕΝΗ
ΡΑΦΤΟΠΟΥΛΟΥ ΝΙΚΗ
ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΑ-ΠΟΛΥΞΕΝΗ
ΣΑΜΑΡΑ ΕΛΕΝΗ
ΣΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
ΤΣΙΜΠΙΔΑ ΓΑΡΥΦΑΛΙΑ
ΤΣΙΡΙΓΚΑΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ
ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΜΑΡΙΑ

 

ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

 

ΓΚΑΓΚΑΛΝΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ
ΚΟΛΙΟΓΙΑΝΝΗ ΑΝΔΡΙΑΝΝΑ
ΚΟΥΡΕΝΤΑ ΚΕΡΑΣΙΑ
ΜΑΚΡΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑΝΘΗ
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ
ΡΙΣΚΟΥ ΕΙΡΗΝΗ
ΣΙΚΑΛΙΑ ΕΥΣΤΑΘΙΑ
ΤΙΝΑΝΑ ΚΥΡΙΑΚΟΥΛΑ
ΨΑΡΡΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

 

ΓΚΙΟΛΙΑΣ ΛΑΜΠΡΟΣ
ΔΗΜΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΛΟΥΚΙΑ
ΖΕΪΚΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ
ΚΟΥΜΕΝΤΑΚΗΣ ΛΑΖΑΡΟΣ
ΜΙΧΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ
ΜΠΑΔΗΛΑ ΣΟΦΙΑ
ΠΟΝΗΡΗ ΜΑΡΙΑ
ΨΥΧΟΥΛΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Κατηγορίες: ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΟΙΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΒΟΙΩΤΙΑ

Ο ΧΑΡΤΗΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ

 

Όλη η εκπαιδευτική κοινότητα γνωρίζει – ή οφείλει να γνωρίζει- ότι υπάρχει σε διαβούλευση ένα εκπαιδευτικό πολυνομοσχέδιο. Αντιεκπαιδευτικό θα το χαρακτηρίζαμε ακόμη κι αν εξετάζαμε ένα και μόνο χαρακτηριστικό του που αφορά τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα.

Από 22 που ήταν ο μέγιστος αριθμός μαθητών ανά τμήμα για τα νηπιαγωγεία και την Α΄ τάξη του δημοτικού (με νομοθετημένη προοπτική κάθε σχολική χρονιά να ίσχυε αυτή η συνθήκη για μία επιπλέον τάξη) σήμερα πάει να γίνει 24 με δυνατότητα προσαύξησης στα 26 παιδιά.

Επιπλέον, σε όλα τα 7/θέσια και πάνω σχολεία δεν επιτρέπεται να υπάρχει τμήμα με λιγότερους από 20  μαθητές (από 12 που ίσχυε) και σε κάθε 2/θέσιο νηπιαγωγείο όχι κάτω από 16 νήπια-προνήπια (από 14 που ίσχυε).

Μελετήσαμε το σχετικό άρθρο 49 του υπό ψήφιση νομοσχεδίου και κάναμε μία «προσομοίωση»  για του τι μέλλει γενέσθαι  την επόμενη σχολική χρονιά αλλά και σε ανάπτυξη 6ετίας στα σχολεία της Βοιωτίας με βάση τον αριθμό των εγγεγραμμένων μαθητών για το σχολικό έτος 2020-21, σύμφωνα με τα στοιχεία που είχαν στείλει στη Διεύθυνση Π.Ε. Βοιωτίας οι Διευθυντές/Προϊστάμενοι  τον Ιούνιο του 2019.

  • Δεν λαμβάνονται υπόψη τα προσφυγόπουλα που φοιτούν στις ΔΥΕΠ αφού λειτουργούν σε αυτόνομα τμήματα απογευματινές ώρες.

 

ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΑΡΑΔΟΧΕΣ- ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ

  • Κάθε τμήμα θα έχει τον δικό του δάσκαλο/α.
  • Κάθε τμήμα της Α΄ και Β΄ τάξης θα έχει μία επιπλέον ώρα Αγγλικά και μία ώρα λιγότερη Μελέτη Περιβάλλοντος.
  • Αν σε κάποια σχολεία δεν λειτουργούν Ολοήμερα Τμήματα και Πρωινή Ζώνη οι δάσκαλοι ίσως να χρειαστεί να συμπληρώνουν το διδακτικό τους ωράριο σε άλλο σχολείο (πιθανότατα σε Ολοήμερο).
  • Θα μειωθούν οι ώρες των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων (Μουσική-Εικαστικά-Θεατρική Αγωγή) αφού θα τις καλύπτουν οι δάσκαλοι/ες με ώρες που θα τους περισσεύουν.
  • Επειδή η Βοιωτία έχει πολλά κενά δασκάλων δε θα μετακινηθεί μόνιμος δάσκαλος σε άλλον νομό κάτι που δεν είναι αυτονόητο για άλλα ΠΥΣΠΕ.
  • Θα υπάρξει μεγάλη πίεση στους διευθυντές των σχολικών μονάδων να ξεπερνούν τους 24 μαθητές ανά τμήμα προκειμένου να μην μετακινούνται μαθητές της γειτονιάς σε άλλο σχολείο.
  • Μεσοπρόθεσμα θα υπάρξει 2ο κύμα καταργήσεων και συγχωνεύσεων σχολείων στα χωριά μιας και θα μειωθεί- αναλογικά- η λειτουργικότητά τους.

 

ΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

ΜΕΤΑ ΑΠΟ 6 ΧΡΟΝΙΑ

Κάνοντας μία «προσομοίωση» της φετινής χρονιάς με βάση το υπό ψήφιση νομοσχέδιο και μη λαμβάνοντας υπόψη μας την κατακόρυφη μείωση του μαθητικού δυναμικού βγάζουμε τα εξής συμπεράσματα:

 

Θα μειωθούν τα τμήματα κατά 50 ( με επιείκεια λειτουργώντας) με ισάριθμη μείωση των προσλήψεων αναπληρωτών δασκάλων.

Μείωση από 3-6 θέσεις εκπαιδευτικών για κάθε ειδικότητα μιας και 50 τμήματα λιγότερα σημαίνουν αθροιστικά λιγότερες ώρες Μουσικής, Πληροφορικής, Γυμναστικής, Θεατρικής Αγωγής, Γαλλογερμανικών, Εικαστικών. Ακόμη και οι ώρες των Αγγλικών θα μειωθούν συνολικά παρά την αύξηση της διδασκαλίας των Αγγλικών από 1 σε 2 ώρες εβδομαδιαίως στις Α΄ και Β’  τάξεις.

 

ΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

Θεωρούμε ότι δεν αλλάξουν τα δεδομένα για τις τάξεις Β΄, Γ΄, Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄ και ότι το σχολικό έτος 2020-21 οι 32, λόγου χάρη, μαθητές θα χωριστούν σε 2 τμήματα των 16 μαθητών και δε θα χρειαστεί να μετακινηθούν  σε όμορα σχολεία. Επίσης, στα χωριά που λειτουργεί ένα μόνο σχολείο θα συνεχίσουν να λειτουργούν τμήματα ακόμη και με μονοψήφιο αριθμό μαθητών, χωρίς μετακίνηση ή συγχώνευση τμημάτων.

  • Για λόγους σύγκρισης θεωρούμε ότι ο αριθμός των μαθητών της Α΄ τάξης- από όπου θα ξεκινήσουν οι αλλαγές- είναι ίσος και τις 2 χρονιές.

Εξετάζουμε μόνο τις περιπτώσεις σε μεγάλα χωριά και σε περιοχές με περισσότερες από 2 σχολικές μονάδες:

 

ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ Α΄ ΤΜΗΜΑΤΑ 2019-20 ΤΜΗΜΑΤΑ 2020-21 ΔΙΑΦΟΡΑ
ΛΙΒΑΔΕΙΑ 212 16 11 -5
ΟΡΧΟΜΕΝΟΣ 33 2 2 0
ΠΑΡ.ΔΙΣΤΟΜΟΥ 25 2 1 -1
ΑΛΙΑΡΤΟΣ 43 3 2 -1
ΒΑΓΙΑ 15 1 1 0
ΘΗΒΑ 238 15 12 -3
ΣΧΗΜΑΤΑΡΙ 65 3 3 0
ΟΙΝΟΦΥΤΑ 44 3 2 -1
ΣΥΝΟΛΟ 675 45 34 -11

 

  Συνολική μείωση 11 τμημάτων Α΄ τάξης από τον Σεπτέμβρη , με μείωση 11 πιστώσεων δασκάλων αναπληρωτών.

Αναλογικά, αν λάβουμε υπόψη μας ότι οι δάσκαλοι των Α΄ και Β΄ τάξεων θα διδάξουν 1 επιπλέον ώρα τα διδακτικά αντικείμενα της Μουσικής, Εικαστικών και Θεατρικής Αγωγής θα γίνουν 2-4 προσλήψεις λιγότερες ανά ειδικότητα.

 

 

ΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΤΗΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ ΤΗΝ

ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

Δεν θα ρισκάρουμε να αναπτύξουμε τον «νηπιαγωγικό χάρτη» για τα επόμενα χρόνια μιας και η φοίτηση στα νηπιαγωγεία είναι διετής και η παραμικρή αλλαγή στον αριθμό των μαθητών μπορεί να αλλοιώσει τα συμπεράσματα.

Απλά, χρησιμοποιώντας και εδώ τον αριθμό των μαθητών που φοιτούν φέτος στα νηπιαγωγεία θα κάνουμε προβολή με τον ίδιο αριθμό παιδιών στην επόμενη σχολική χρονιά.

Θεωρούμε ότι στα χωριά θα λειτουργεί νηπιαγωγείο ακόμη και με 5 παιδιά, αν και αυτό δεν είναι πλέον αυτονόητο με βάση το πνεύμα και το γράμμα του υπό ψήφιση νομοσχεδίου.

Οι «χαμένες» θέσεις νηπιαγωγών για τον επόμενο Σεπτέμβρη φτάνουν τις 19. Τα τμήματα με 23,24 και 25 νήπια από 2 γίνονται 1 και σε 2/θέσια νηπιαγωγεία με εγγεγραμμένους 29 και 30 μαθητές θα υπάρξει μετακίνηση μέχρι το «μαγικό» 24 ( με πίεση γονέων,3μελούς κ.λ.π. μπορεί η Προϊσταμένη να το κάνει μέχρι και 26)

 

ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ … ΥΓΕΙΑ

Προφανώς, το Υπουργείο Παιδείας και η κυβέρνηση δεν υπολογίζουν

ούτε στο ελάχιστο την υγειονομική κρίση που ήρθε για να μείνει,

ούτε την υγεία των μαθητών και των εκπαιδευτικών,

ούτε την κτιριακή υποδομή,

ούτε την υποχρηματοδότηση των σχολείων,

ούτε την ανάγκη ενισχυτικής διδασκαλίας,

ούτε τις μαθησιακές δυσκολίες,

ούτε τους μαθητές από άλλες χώρες,

ούτε …, ούτε …

Για τους παραπάνω λόγους και για πολλούς-πολλούς ακόμα που κρύβονται κάτω από ωραία και μεγάλα λόγια σε κάθε άρθρο του νομοσχεδίου πρέπει να απαιτήσουμε να αποσυρθεί και να γίνει διάλογος από μηδενική βάση όταν- με το καλό- βγούμε από την καραντίνα. Η επόμενη μέρα έρχεται, θα είναι ζοφερή και θα πρέπει να είμαστε ενωμένοι για να την αντιμετωπίσουμε χωρίς να υποθηκεύσουμε την ποιότητα της καθημερινότητάς μας και το μέλλον των σχολείων και της εκπαίδευσης.

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ

ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

Κατηγορίες: ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ, ΜΑΘΗΤΕΣ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ, ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ο ΧΑΡΤΗΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ