Παίζω και μαθαίνω

Στο νηπιαγωγείο η μάθηση περνάει μέσα από το παιχνίδι. Έτσι λοιπόν εκμεταλεύτηκα την ευκαιρία όταν ένα παιδί έφερε στο σχολείο το ποδοσφαιράκι του για να παίξει με τους φίλους τους ,

Αφού διασκέδασαν , ταυτόχρονα έμαθαν (  έγιναν αβίαστα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ) κάνοντας συγκρίσεις για το ποιος παίχτης  έχει τα λιγότερα γκολ , ποός  έχει τα περισσότερα γκολ και πόσα ακόμα χρειάζεται ο παίχτης με τα λιγότερα γκολ για να φτάσει τον νικητή.

Στη συνέχεια έκαναν συνθεση και ανάλυση του αριθμού των γκόλ που έβαλε ο νικητής του παιχνιδιού.

DSC05195 DSC05196ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ : ΣΥΝΘΕΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ 7

( τόσα όσα και τα γκολ του νικητή)

Σύγκριση των γκόλ των δύο παιχτών

Σύγκριση των γκόλ των δύο παιχτών

σύνθεση και ανάλυση του αριθμού 7 ( τόσα όσα και τα  γκόλ του νικητή

σύνθεση και ανάλυση του αριθμού 7 ( τόσα
όσα και τα γκόλ του νικητή

DSC05204 DSC05205

 

ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ ΜΑΣ

DSC05199

Σχετικά με ΤΟΥΜΠΑΖΟΥ ΜΑΡΩ

Υπηρετώ στο 4ο Νηπιαγωγείο Αθηνών από το 1996. Διορίστηκα στο Υπουργείο Παιδείας το 1990. Εργάζομαι όμως ως νηπιαγωγός από το 1984. Αποφοίτησα από την Σχολή Νηπιαγωγών Αθήνας ( Εκάλη).Παρακολούθησα τα μαθήματα εξομοίωσης στο Εθνικό Καπποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών( ΤΕΑΠΗ)και το πρόγραμμα επιμόρφωσης Α’ Επιπέδου στους Υπολογιστές.


Περισσότερες πληροφορίες
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.