Επιστροφή σε Κείμενα νεοελληνικής λογοτεχνίας Γ΄ Γυμνασίου

Ο Παχύς κι ο Αδύνατος , Η εργασία μας , Γ1

Η γυναίκα του Αδύνατου

Κείμενο:             Συναισθήματα: Εικόνα:  

Η Ιουλία

Κείμενο:                 Συναισθήματα Ιουλίας   Εικόνα:  

Ο Αδύνατος

Κείμενο:               Συναισθήματα:     Εικόνα:

Ο Ναθάνια

Κείμενο             Συναισθήματα:   Εικόνα

Ο Παχύς

Κείμενο:                 Συναισθήματα:   Εικόνα:

Συναντώ ένα συμμαθητή μου 30 χρόνια μετά

ομάδα 1         ομάδα 2         ομάδα 3           ομάδα 4             ομάδα 5

Φύλλο εργασίας 1

Φύλλο εργασίας 1 Αφού διαβάσετε το κείμενο «Ένας αριθμός» http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGL105/229/1688,5399/ και το «Ο Παχύς και ο Αδύνατος» http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-C113/351/2367,9002/ στο meetingwords.com  ( α) πρώτα καλείτε εμένα σε συνομιλία μαζί σας: asts@sch.gr και β) αφού καλέσετε τους συμμαθητές σας χρησιμοποιώντας τα μέιλ τους από το σχολικό δίκτυο που σας δίνονται:arti@sch.gr, arsi@sch. gr, κλπ) καταγράφετε με τη μορφή …

Φύλλο εργασίας 2

Φύλλο εργασίας 2 Ομάδα 1 Στο https://piktochart.com/   φτιάχνετε μια αφίσα  με πέντε emoticons που να αποκαλύπτουν τη διακύμανση των συναισθημάτων της Ιουλίας, μην ξεχάσετε να γράψετε το όνομα της ηρωίδας σας! Ανεβάστε την αφίσα σας στη σελίδα του ήρωά σας στο blog της τάξης: εδώ   Ομάδα 2 Στο https://piktochart.com/ φτιάχνετε μια αφίσα  με πέντε …

Φύλλο εργασίας 3

Ομάδα 1 1)  Επιτυχής αφήγηση ήρωα : πολύ/ μέτρια/ καθόλου 2)  Σωστά συναισθήματα: πολύ/ μέτρια/ καθόλου 3)  Σχολίασε τη συνάντηση των συμμαθητών 30 χρόνια μετά με τρεις λέξεις: Σχόλια: Ομάδα 2 1)  Επιτυχής αφήγηση ήρωα : πολύ/ μέτρια/ καθόλου 2)  Σωστά συναισθήματα: πολύ/ μέτρια/ καθόλου 3)  Σχολίασε τη συνάντηση των συμμαθητών 30 χρόνια μετά με …

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση