Ο Ομότιμος Καθηγητής Αθλητιατρικής του Α.Π.Θ. κ. Αστέριος Δεληγιάννης έδωσε διάλεξη με θέμα Άσκηση και Υγεία στις 15 Ιουνίου στην νέα πτέρυγα του Μουσείου Νεοελληνικής Τέχνης.Την ημερίδα διοργάνωσαν η Περιφέρεια Ν.Αιγαίου με την Σύμβουλο Εκπαίδευσης Φυσικης Αγωγής και τα τμήμτα Φυσικής Αγωγής και Σχολικού Αθλητισμού α/θμιας και β/θμιας Εκπαιδέυσης Δωδεκανήσου.
Ημερίδα ¨Άσκηση και Υγεία”
Ιούν 202411