Διαβίβαση εγκυκλίου

Σε εφαρμογή του άρθρου 245 του Ν. 4512/2018 (ΦΕΚ 5,τ.Α’/ 17-1-2018) επισημαίνονται
τα ακόλουθα:
1. Οι εκπαιδευτικοί των σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
παραμένουν υποχρεωτικά στο σχολείο τους στις εργάσιμες ημέρες, πέρα από τις ώρες
διδασκαλίας όπως αυτές προβλέπονται από τις κείμενες διατάξεις, όχι όμως πέρα από έξι
(6) ώρες την ημέρα ή τριάντα (30) ώρες την εβδομάδα.
2. Στους εκπαιδευτικούς ανατίθενται από τα όργανα διοίκησης της σχολικής μονάδας
υπηρεσίες που συνδέονται με το γενικότερο εκπαιδευτικό έργο, όπως η προετοιμασία του
εποπτικού εκπαιδευτικού υλικού και των εργαστηριακών ασκήσεων, η διόρθωση εργασιών
και διαγωνισμάτων, η καταχώρηση-ενημέρωση της αξιολόγησης των μαθητών, η
συμμετοχή στην προετοιμασία και την πραγματοποίηση εορταστικών, αθλητικών και
πολιτιστικών εκδηλώσεων, ο προγραμματισμός και η αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου,
η επικοινωνία με δομές υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου, η συνεργασία με
εκπαιδευτικούς που διδάσκουν στο ίδιο τμήμα ή που διδάσκουν τα ίδια γνωστικά
αντικείμενα, οι παιδαγωγικές συναντήσεις για την κατάρτιση ομαδικών ή εξατομικευμένων
προγραμμάτων υποστήριξης συγκεκριμένων μαθητικών ομάδων ή μαθητών, η επίβλεψη
σχολικών γευμάτων, η ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων, η τήρηση βιβλίων του
σχολείου και η εκτέλεση διοικητικών εργασιών.
3. Η επίβλεψη σχολικών γευμάτων όπως αναφέρεται παραπάνω, θεωρείται εξωδιδακτική
αρμοδιότητα, χωρίς εξαιρέσεις.
4. Είναι σαφές ότι, με την επιφύλαξη της περίπτ. α΄ της παρ. 2 του άρθρου 53 του ν.
2721/1999 (Α΄ 112), ο γονέας παιδιού μέχρι δύο (2) ετών απαλλάσσεται από την ανάθεση
εργασιών οι οποίες δεν συνδέονται με το διδακτικό έργο που τους ανατίθεται από τα
όργανα διοίκησης της σχολικής μονάδας όπως είναι η τήρηση βιβλίων του σχολείου και η
εκτέλεση διοικητικών εργασιών.

Τεχνητή νοημοσύνη και μέλλον

τεχν

Τεχνητή νοημοσύνη και μέλλον

Μπορούν τα ρομπότ να σώσουν το παγκόσμιο ασφαλιστικό σύστημα από την επαπειλούμενη κατάρρευση; Πόσο πιθανό είναι ένας… καλοκάγαθος αλγόριθμος να εξελιχθεί σε ρατσιστή συνωμοσιολόγο μέσα σε λίγες ώρες; (περισσότερα…)

Ρομποτική για μικρούς και μεγάλους!!!

ρομποτ

Η ρομποτική για παιδιά είναι η διαδικασία με την οποία συνδυάζουμε αισθητήρες και μοτέρ για να φτιάξουμε κατασκευές εκπαιδευτικής ρομποτικής. Με τους αισθητήρες λαμβάνουμε μετρήσεις, όπως για παράδειγμα απόσταση ή κλίση. Με τα μοτέρ δίνουμε κίνηση σε συσκευές, όπως για παράδειγμα στη ρόδα ενός οχήματος ή ενός ρομπότ. (περισσότερα…)