ENHMEΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ERASMUS

0

Συγγραφέας: ΤΖΙΤΖΗ ΘΩΜΑΗ | Κατηγορία ERASMUSKA1, ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ, ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ, ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ, ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ, ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ | , στις 11-10-2019

Το Σχολείο μας, στα πλαίσια του διεθνούς εκπαιδευτικού προγράμματος Erasmus ΚΑ1, με τίτλο «Σχεδιάζοντας το Μέλλον του Σχολείου μας: Καινοτόμες Πρακτικές και Ενσωμάτωση της Τεχνολογίας», πραγματοποίησε εκδήλωση την Παρασκευή 11 Οκτωβρίου, στην αίθουσα εκδηλώσεων  κατά την οποία οι μαθητές ενημερώθηκαν για το πρόγραμμα Εrasmus+ , για τους σκοπούς του και τα οφέλη του στη μάθησή τους.

Στόχοι του προγράμματος είναι:

  • Η προώθηση της Ευρωπαϊκής διάστασης του σχολείου, με απώτερο σκοπό οι μαθητές να γνωρίσουν διάφορες κουλτούρες, ιδέες, διδακτικές πρακτικές και γνώσεις που θα διευρύνουν τους μαθησιακούς τους ορίζοντές και θα τους εντάξουν σε ένα ευρύτερο ευρωπαϊκό πλαίσιο επικοινωνίας.
  • Η ανταλλαγή απόψεων και καλών πρακτικών μεταξύ των Ευρωπαίων εκπαιδευτικών, που θα αποτελέσουν μοχλό εξέλιξης και αναβάθμισης της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης.
  • Η υιοθέτηση νέων μεθόδων διδασκαλίας με τη χρήση του Διαδικτύου με στόχο τη δημιουργία ψηφιακής τάξης. Έτσι θα ενισχυθεί το κίνητρο των μαθητών για ενεργή συμμετοχή στη μαθησιακή διαδικασία με ελκυστικές μεθόδους, ενθαρρύνοντας τη δημιουργικότητα.
  • Η ενσωμάτωση δεξιοτήτων 21ου αιώνα όπως συνεργασία, σεβασμός, ανάληψη πρωτοβουλιών, κριτική σκέψη και καινοτομία που θα κάνουν τη διδασκαλία πιο «μαθητοκεντρική» και θα καταστήσουν τους μαθητές υπεύθυνους της μάθησής τους.
  • Τέλος η ανάπτυξη γλωσσικών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών, που θα αποτελέσει τη βάση για την προώθηση της γλωσσικής πολυμορφίας της Ε.Ε, και τη μεταφορά αυθεντικού πολιτισμικού υλικού από τη μία χώρα στην άλλη.

Χώρες υποδοχής των έξι εκπαιδευτικών που θα παρακολουθήσουν δομημένους κύκλους μαθημάτων είναι το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ισπανία, η Φιλανδία και η Δημοκρατία της Τσεχίας. Ενημέρωση για την εξέλιξη του προγράμματος  θα γίνεται μέσω της ιστοσελίδας του σχολείου  και μέσω facebook:

               44 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΛΑΡΙΣΑΣ/ErasmusKA101

Αφήστε μια απάντηση