Η Δ΄τάξη του Δ.Σ. Ντύσσελντορφ συμμετείχε σε δίμηνο Πρόγραμμα Κυκλοφοριακής Αγωγής. (Νοέμβριος,Δεκέμβριος- σε συνεργασία με την Τροχαία και τη Διεύθυνση Συγκοινωνίας Ντύσσελντορφ)
- Επισκέψεις και δράσεις στο Jugendverkehrsschule/σχολείο εκμάθησης οδικής συμπεριφοράς, με γενικό σκοπό την εκμάθηση κανόνων κυκλοφοριακής αγωγής .
Οι στόχοι επιτυγχάνονται σε θεωρητικό επίπεδο :
- προβολή βίντεο, συλλογή και καταγραφή και ταξινόμηση πινακίδων ΚΟΚ
- διαδραστικά παιχνίδια με κανόνες σωστής οδικής συμπεριφοράς
- σωστή συμπεριφορά τόσο των πεζών όσο και των ποδηλάτων
- Τεστ, γραπτή δοκιμασία με θέμα τη συμπεριφορά των ποδηλάτων σε αστικό πεδίο
- Να μάθουν τους βασικούς κανόνες που αφορούν τους ποδηλάτες σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ.
- Να βελτιώσουν τη συμπεριφορά τους ως ποδηλάτες, ως πεζοί, ως επιβάτες σε μέσα μαζικής μεταφοράς.
- Να εξοικειωθούν με το ρόλο τους ως ενεργοί πολίτες.
- Διαθεματική προσέγγιση στο μάθημα της Γλώσσας,των Μαθηματικών,Μελέτης Περιβάλλοντος και Αισθητικής απόδοσης.
σε πρακτικό επίπεδο: Πρακτική και βιωματική προσέγγιση και εξάσκηση σε Πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής/Jugendverkehrsschule
- Σήματα οδικής κυκλοφορίας
- Ποδήλατο-επιβάτης-στάθμευση
- Να γνωρίσουν τρόπους αυτοπροστασίας, πρόληψης ατυχημάτων.
- Στο τέλος οι επιτυχόντες θα αποκτήσουν δίπλωμα ποδηλάτη από το τμήμα τροχαίας!
Διπλώματα ποδηλάτη στους επιτυχόντες:
Διαθεματική προσέγγιση στη Γλώσσα
5η Ενότητα
Aσφαλώς. . .κυκλοφορώ
- μάθαμε
- μάθαμε επίσης:
- Με ποιες εγκλίσεις δίνουμε οδηγίες.
- Να κλίνουμε ουδέτερα ουσιαστικά σε –μα.
- Nα φτιάχνουμε τις οικογένειες των λέξεων «δρόμος» και «τροχός».
- γνωρίσαμε:
- Τα Πάρκα Κυκλοφοριακής Αγωγής.
- Σήματα της Τροχαίας.
Διαθεματική προσέγγιση Μαθηματικά
Δεκαδικοί αριθμοί,Μονάδες μέτρησης(δέκατα,εκατοστά,χιλιοστά,χιλιόμετρα)
Συμμιγείς αριθμοί, αξία θέσης ψηφίου.Προβλήματα.Πράξεις.
Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής (Jugendverkehrsschule,Rath) –Ντύσσελντορφ,2018