Ζωγραφίσαμε επιδαπέδια και επιτοίχια παιχνίδια που προάγουν διάφορα είδη νοημοσύνης όπως τη λογικομαθηματική, γλωσσική, κιναισθητική, χωροταξική και διαπροσωπική.
Παίζεται από δυο παιδιά τα οποία στέκονται το ένα απέναντι στο άλλο, πάνω στις λευκές πατούσες, και
α) προσπαθεί ο ένας παίκτης να αντιγράψει, ως καθρέπτης, τις κινήσεις του άλλου πάνω στα χρώματα ή
β) ένας τρίτος δίνει εντολές π.χ. δεξί χέρι στο κόκκινο-αριστερό πόδι στο μπλε, και οι παίκτες ακολουθούν.
Σε αυτό το παιχνίδι τα παιδιά ισορροπούν πάνω στις γραμμές και κάνουν αγώνες ταχύτητας.
Το κλασσικό κουτσό που όλοι αγαπάμε!
Τα παιδιά προσπαθούν, από διάφορες αποστάσεις (χρωματιστές γραμμές), να ρίξουν ένα αντικείμενο όσο πιο κοντά στο στόχο μπορούν. Ο παίκτης που θα μαζέψει τους περισσότερους πόντους κερδίζει.
Ζωγραφίσαμε βότσαλα ως μέλισσες και πασχαλίτσες, και τα χρησιμοποιούσαμε ως πιόνια της τρίλιζας.
Χρησιμοποιώντας τα σώματα τους ως πιόνια, τα παιδιά ρίχνουν ένα ζάρι και παίζουν το κλασσικό παιχνίδι “φιδάκι”. Όταν βρεθούν σε σκάλα… ανεβαίνουν και όταν βρεθούν σε κεφάλι φιδιού… κατεβαίνουν. Αυτός που θα τερματίσει πρώτος κερδίζει!
Στο επιτοίχιο αυτό παιχνίδι τα παιδιά εξασκούνται στις βολές. Κλοτσούν ή ρίχνουν με τα χέρια τους την μπάλα και μαζεύουν πόντους.