Ασφάλεια πλοήγησης στο Διαδίκτυο

Οδηγίες καλής χρήσης του Διαδικτύου

  • Τα μηνύματα Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου και οι πληροφορίες που αποστέλλετε με οποιοδήποτε τρόπο σε άλλους χρήστες του Διαδικτύου δεν πρέπει:
    • να προσβάλλουν τα ανθρώπινα δικαιώματα και τις διάφορες μειονότητες
    • να σχετίζονται με παράνομες πράξεις
    • να έχουν υβριστικό χαρακτήρα ή διαφημιστική χροιά
    • να τους προσβάλλουν, αλλά να ακολουθούν τους νόμους, τα χρηστά ήθη και τα ήθη χρήσης του Διαδικτύο
  • Μην διακινείτε δικτυακούς τόπους και γενικότερα πληροφορίες που:
    • προπαγανδίζουν την επιθετική συμπεριφορά, το μίσος και το ρατσισμό
    • προωθούν τα ναρκωτικά, το αλκοόλ και τα τυχερά παιχνίδι
    • περιέχουν πορνογραφικό περιεχόμενο
    • αναφέρονται σε παραβιάσεις ασφάλειας διαφόρων συστημάτων
    • αφορούν στην παράνομη διανομή προγραμμάτων
    • περιέχουν οπτικοακουστικό υλικό – προϊόν πνευματικής δημιουργίας που προστατεύεται
    • αφορούν σε υλικό με διαφημιστικά banners
  • Ελέγχετε προσεκτικά το περιεχόμενο των μηνυμάτων σας για την απομάκρυνση ιών ή άλλων στοιχείων που μπορεί να βλάψουν άλλους χρήστες του Διαδικτύου.
  • Χρησιμοποιείτε υπολογιστή με λογισμικό προστασίας από τους ιούς (antivirus), το οποίο να είναι ενεργό και ανανεώνεται αυτόματα με τους νέους ιούς από τον κατασκευαστή του.

Henry Louis Le Chatelier

Henry Louis Le Chatelier

 

Henry Louis Le Chatelier  8 October 1850 – 17 September 1936) was a French chemist of the late 19th and early 20th centuries. He devised Le Chatelier’s principle, used by chemists to predict the effect a changing condition has on a system in chemical equilibrium.

Early life

Le Chatelier was born on 8 October 1850 in Paris and was the son of French materials engineer Louis Le Chatelier and Louise Durand. His father was an influential figure who played important roles in the birth of the French aluminium industry, the introduction of the Martin-Siemens processes into the iron and steel industries, and the rise of railway transportation. Le Chatelier’s father profoundly influenced his son’s future. Henry Louis had one sister, Marie, and four brothers, Louis (1853–1928), Alfred (1855–1929), George (1857–1935), and André (1861–1929). His mother raised the children by regimen, described by Henry Louis : “I was accustomed to a very strict discipline: it was necessary to wake up on time, to prepare for your duties and lessons, to eat everything on your plate, etc. All my life I maintained respect for order and law. Order is one of the most perfect forms of civilization.”

Συνέχεια του άρθρου ‘Henry Louis Le Chatelier’ »

2η Εργαστηριακή άσκηση (Χημεία Προσανατολισμού)

 

Στο τέλος της εργαστηριακής άσκησης οι μαθητές/τριες θα πρέπει να μπορούν να :

  1. προσδιορίζουν το ρυθμό μεταβολής της συγκέντρωσης αντιδρώντων και προϊόντων σε μία χημική μεταβολή
  2. προσδιορίζουν την ταχύτητα μίας χημικής μεταβολής
  3. σχεδιάζουν την καμπύλη αντίδρασης

2η Εργ. Άσκηση_Χημική κινητική

Ατομικά τροχιακά και κβαντικοί αριθμοί

Κβαντικοί αριθμοί

Στο ατομικό πρότυπο του Bohr ο κύριος κβαντικός αριθμός (n), εισάγεται αυθαίρετα, για τον καθορισμό της ενεργειακής στάθμης του ηλεκτρονίου. 
Στην κβαντομηχανική εισάγονται τρεις κβαντικοί αριθμοί για τον καθορισμό της κατανομής των ηλεκτρονιακού νέφους (ατομικού τροχιακού).
Οι κβαντικοί αυτοί αριθμοί προκύπτουν από την επίλυση της εξίσωσης Schrodinger για το άτομο του υδρογόνου και είναι:

  • ο κύριος κβαντικός αριθμός (n), 
  • ο δευτερεύων κβαντικός αριθμός ή αζιμουθιακός (l) και
  • ο μαγνητικός κβαντικός αριθμός (ml). 

Κάθε δυνατή τριάδα κβαντικών αριθμών (n,l,mi) οδηγεί σε μια λύση της εξίσωσης Schrodinger, καθορίζοντας ένα συγκεκριμένο τροχιακό του ατόμου. Να παρατηρήσουμε, ότι οι κβαντικοί αυτοί αριθμοί μπορούν να εφαρμοστούν και σε άλλα άτομα εκτός του υδρογόνου και των υδρογονοειδών (π.χ He+, Li2+).
Οι κβαντικοί αριθμοι εφαρμόζονται κατά προσέγγιση (και όχι «άνετα») στα πολυ-ηλεκτρονικά άτομα καθώς η εξίσωση Schrodinger δεν λύνεται ακριβώς για τα πολυηλεκτρονικά άτομα.

Συνέχεια του άρθρου ‘Ατομικά τροχιακά και κβαντικοί αριθμοί’ »

1η Εργαστηριακή άσκηση (Χημεία Προσανατολισμού)

Με την άσκηση αυτή θα γίνει εισαγωγή στην έννοια της χημικής ισορροπίας και τα χαρακτηριστικά της. Συγκεκριμένα θα πρέπει οι μαθητές/τριες να κατανοήσουν ότι στην κατάσταση χημικής ισορροπίας :

  • η χημική σύσταση του συστήματος παραμένει σταθερή και
  • τα δύο αντίθετα φαινόμενα (οι δύο αντίθετες αντιδράσεις) γίνονται με την ίδια ταχύτητα

1η Εργ. Άσκηση_Χημική ισορροπία

 

Τα πλεονεκτήματα της ηλεκτρονικής τάξης

Με την πρόοδο των εκπαιδευτικών προτύπων μέσα από τις σύγχρονες τεχνολογίες, η ηλεκτρονική διδασκαλία καταλαμβάνει ένα σημαντικό κομμάτι των κύκλων σπουδών λόγω των πλεονεκτημάτων που προσφέρει στους μαθητές.

Είτε πρόκειται για περιβάλλον προσωπικής διδασκαλίας είτε για τάξης, η ηλεκτρονική διδασκαλία διευρύνει το πεδίο της ακαδημαϊκής μάθησης και ενισχύει την εμπειρία της μάθησης. Είναι ωφέλιμη τόσο για τους μαθητές όσο και για τους εκπαιδευτικούς με πολλούς τρόπους, με τα αυξημένα πεδία επικοινωνίας και συνεργασίας μέσω των προηγμένων εργαλείων πολυμέσων. Εκτός από τις ηλεκτρονικά εξοπλισμένες αίθουσες διδασκαλίας στα σχολεία, υπάρχουν και πολλοί ηλεκτρονικοί πόροι που καθιστούν το περιβάλλον προσωπικής διδασκαλίας ενός μαθητή παραγωγικό και επινοητικό. Έτσι, οι μαθητές του σήμερα, στρέφονται περισσότερο προς τις μεθόδους και τις δραστηριότητες της ηλεκτρονικής διδασκαλίας και επίσης αισθάνονται άνετα με την ευέλικτη τάση της ηλεκτρονικής εκπαίδευσης.

Συνέχεια του άρθρου ‘Τα πλεονεκτήματα της ηλεκτρονικής τάξης’ »