Συνώνυμα-Αντίθετα-Παρομοιώσεις (Γλώσσα) – Στερεά (Μαθηματικά) – Το νερό (Μελέτη Περιβάλλοντος)

Μάι 202018

Γεια σας, παιδιά, και καλή εβδομάδα!!! Πώς είστε;

 

Σήμερα θα θυμηθούμε στη ΓΛΩΣΣΑ τα συνώνυμα, τα αντίθετα (ή αντώνυμα) και τις παρομοιώσεις. Θυμάστε τι είναι όλα αυτά;

Ας πάμε μια βόλτα στο πάρκο να δούμε κάποια από αυτά…

Περιπέτειες στο πάρκο – Στεφάνι στον αέρα – συνώνυμα, ταυτόσημα, αντίθετα

 

Μπορείτε να δείτε και την πολύ σύντομη παρουσίαση που ακολουθεί…

 

Να κάνουμε και μερικές εύκολες και ωραίες ασκησούλες;
Έπειτα, συμπληρώνετε το διαδραστικό φύλλο που ακολουθεί.
Πατήστε στο σύνδεσμο, ακολουθήστε τις οδηγίες για να απαντήσετε στις ερωτήσεις και ολοκληρώστε πατώντας Finish!
Στο μήνυμα που θα εμφανιστεί επιλέξτε το πρώτο εικονίδιο για να δείτε πώς τα πήγατε. Μπορείτε να μας στείλετε κι εμάς ένα μήνυμα στην ηλεκτρονική μας τάξη, να μας πείτε πώς τα πήγατε.

 

Τελειώνοντας, κάνετε μία εύκολη εργασία στο πράσινο τετράδιο.

Για κάθε ένα από τα παρακάτω επίθετα γράφετε ένα συνώνυμο και ένα αντίθετο στο πράσινο τετράδιο και μας στέλνετε τη φωτογραφία.

 

Στο προηγούμενο μάθημα των ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ θυμηθήκαμε τα σχήματα… Οπότε σήμερα θα θυμηθούμε τα στερεά.

Ξεκινάμε με την εκπαιδευτική τηλεόραση…

Γεωμετρικά στερεά – Γνωρίσματα

 

… και το ακόλουθο βιντεάκι.

 

Στερεά χωρίς Ζουζούνια γίνεται; Δε γίνεται; [Μιλάμε για… τα στερεά (2012)]

 

Κάνουμε και λίγη εξάσκηση με τις παρακάτω ασκησούλες.

 

Στο σπίτι προσπαθήστε να φτιάξετε όσο το δυνατό περισσότερα και διαφορετικά στερεά χρησιμοποιώντας υλικά που έχετε στο σπίτι, όπως καλαμάκια, οδοντογλυφίδες, πλαστελίνη ή ό,τι άλλο βάζει ο νους σας. Περιμένουμε να δούμε τις φωτογραφίες σας…

 

Και τελειώνουμε με ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ σήμερα… και το νερό.

Την έχετε γνωρίσει τη Στιγμούλα; Είναι μια μικρή σταγόνα και θέλει να μας πει την ιστορία της… Πάμε να την ακούσουμε.

 

Αυτή η ιστορία, δηλαδή, είναι ο κύκλος του νερού…

 

Εδώ μπορείτε να παρακολουθήσετε ένα βίντεο από την εκπαιδευτική τηλεόραση για το πόσο πολύτιμο είναι το νερό και πώς έφτασε να κινδυνεύει.

Νερό, πηγή ζωής – O κύκλος του νερού

 

Τραγουδάκια για το νερό ξέρετε;

 

Πάμε να γνωρίσουμε και τον τόπο μας και τα νερά του…

 

Τι λέτε; Ξέρουμε πώς να εξοικονομούμε νερό; Ή μήπως το σπαταλάμε;

Απαντήστε τις ερωτήσεις στο παρακάτω ερωτηματολόγιο σχετικά με τους τρόπους εξοικονόμησης πόσιμου νερού και αξιολογήστε τις καθημερινές σας συνήθειες.

(Πηγή: Φωτόδεντρο)

 

Ακόμα, μπορείτε να παίξετε ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι με θέμα το πόσιμο νερό. Στόχος του είναι να γνωρίσουμε με ποιους τρόπους μπορούμε να εξοικονομήσουμε πόσιμο νερό.
Μας δίνεται η δυνατότητα να ακολουθήσουμε μια διαδρομή, ρίχνοντας το ζάρι και επιλέγοντας κάρτες που περιγράφουν καλές και κακές πρακτικές στη χρήση του πόσιμου νερού. Το παιχνίδι μπορεί να παιχτεί ατομικά ή σε ομάδες.

(Πηγή: Φωτόδεντρο)

 

Έχουμε και εργασία…

Μπορείτε να περιγράψετε με δικά σας λόγια τον κύκλο του νερού; Γράψτε στο πράσινο τετράδιο ένα σύντομο κειμενάκι για να εξηγήσετε τον κύκλο που κάνει το νερό και προσπαθήστε να το συνοδέψετε και από μια σχετική ζωγραφιά.

 

Μην ξεχνάτε… Σήμερα είναι 18 Μαΐου, Παγκόσμια Ημέρα Μουσείων… Μπορείτε να πάτε στην ηλεκτρονική αίθουσα της Βιβλιοθήκης και να δείτε το σχετικό αφιέρωμα.

 

από κάτω από: Ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Β΄- Γλώσσα, Β΄- Μαθηματικά, Β΄- Μελέτη Περιβάλλοντος| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συνώνυμα-Αντίθετα-Παρομοιώσεις (Γλώσσα) – Στερεά (Μαθηματικά) – Το νερό (Μελέτη Περιβάλλοντος)    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Στην τάξη με θέα το βουνό

Στην τάξη με θέα το βουνό
European Radio Logo
Άδεια Creative Commons
Το παρόν υλικό χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές .


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων