Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο-Λύκειο Πειραιά

Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Σχολείο Ειδικής Αγωγής

συνέχεια «Το πιο γλυκό ψωμί»(σελ  18 σχολ.βιβλίου.)

Απρ 20209

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ-ΟΔΗΓΙΕΣ

Να μελετήσετε προσεχτικά το  κείμενο»Το πιο γλυκό ψωμί»(σελ  18 σχολ.βιβλίου.) Στη συνέχεια, να συμβουλευτείτε  τις σχετικές σημειώσεις που έχετε πάρει για  το κείμενο αυτό.(φωτοτυπίες και τετράδιο)

Έτσι, θα είστε έτοιμοι να απαντήσετε σωστά στις παρακάτω ασκήσεις

ΑΣΚΗΣΕΙΣ

1. Να σημειώσετε δίπλα σε κάθε πρόταση Σ  (αν είναι σωστή) ή Λ ( αν είναι λανθασμένη)

α.  Το κείμενο αυτό είναι παραμύθι   …….

β. Στο κείμενο αυτό υπαρχουν υπερφυσικά στοιχεία,  όπως μάγοι, δράκοι  …..

γ.Βασικοί ήρωες είναι ένας σοφός βασιλιάς κι ένας γέροντας γκρινιάρης και παράξενος   .…..

δ.Η αρρώστια που παθαίνει ο βασιλιάς είναι η ανεμοβλογιά    …  …

 

2. « Βασιλιά μου ,πρέπει να ξέρεις πως η ζάχαρη του ψωμιού σου ήταν ο ιδρώτας που έχυσες για να το φτιάξεις».

Τι σημαίνουν τα λόγια αυτά του  γέροντα που πρότεινε  στο βασιλιά  να κάνει κάποιες εργασίες μαζί του

 

3.  Προσέχω ώστε να αντιστοιχίσω σωστά σχηματίζοντας τις παρομοιώσεις

Α                                                Β

Περπατά  αργά                      σαν λαγός

Πολεμά                                    σαν πουλί

Πετάει                                      σαν κάβουρας

Γρήγορος                                 σαν λιοντάρι

 

4.  Ο βασιλιάς γράφει στο ημερολόγιό του την άποψή του  για το σοφό γέροντα  περιγράφοντας  όσα περασε μαζί του. Να γράψετε σε   α πρόσωπο σαν να είστε εσείς οι ίδιοι  ο βασιλιάς.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα σχόλια

Ιστορικό



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων