«Οι Ολυμπιακοί Αγώνες από το χθες στο σήμερα»
Με μεγάλη χαρά παρουσιάζουμε το πολιτιστικό πρόγραμμα με τίτλο «Οι Ολυμπιακοί Αγώνες από το χθες στο σήμερα», μια εμπειρία που στοχεύει στην ανάδειξη των αξιών και των αρχών του Ολυμπισμού, όπως η ευγενής άμιλλα, ο σεβασμός, η επιμονή και η συνεργασία. Μέσω διαδραστικών δράσεων στη φύση, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να βιώσουν τη σημασία του ολυμπιακού πνεύματος και να κατανοήσουν πώς αυτό διαμόρφωσε τον πολιτισμό και την κοινωνία μας μέσα στους αιώνες.
Οι δραστηριότητες αυτές όχι μόνο ενίσχυσαν τη γνώση τους για την ιστορία και τις αξίες των Ολυμπιακών Αγώνων, αλλά και προώθησαν την ομαδική συνεργασία, το σεβασμό προς το περιβάλλον και την αυτοπειθαρχία. Ο αντίκτυπος ήταν εμφανής: ενίσχυση του συλλογικού πνεύματος, ανάπτυξη δεξιοτήτων και εμπειρίες που θα τους συνοδεύουν σε όλη τους τη ζωή, εμπνέοντάς τους να εφαρμόζουν τις αρχές του ολυμπιακού ιδεώδους και εκτιμώντας το φυσικό περιβάλλον.
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΕ11
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΣΑ ΕΚΠΕΥΔΕΥΤΙΚΟΣ
ΣΚΡΕΤΑ ΕΛΕΝΗ ΠΕ02
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ
ΚΕΛΛΗΣ ΜΑΡΙΟΣ
Ανασκόπηση της Χρονιάς 2024-2025
Μια ακόμα σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της…
Και τι χρονιά ήταν αυτή!
Γεμάτη προκλήσεις, δημιουργία, συνεργασία, χαμόγελα και πολύτιμες εμπειρίες.
Από τις πρώτες μέρες μέχρι την αποφοίτηση, κάθε στιγμή άφησε το δικό της αποτύπωμα.
Στο παρακάτω βίντεο συγκεντρώσαμε εικόνες, δράσεις, στιγμές και συναισθήματα που ζήσαμε όλοι μαζί.
Ένα μικρό «ευχαριστώ» σε μαθητές , μαθήτριες , εκπαιδευτικούς και γονείς που συνέβαλαν σε αυτή την όμορφη διαδρομή!!!
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!
Συνέντευξη από τους δασκάλους και συγγραφείς Γεώργιο Κολίτση και Αντιγόνη Τουλγαρίδου-Κολίτση”
Κι άμα πέσω ξανά
Η ομάδα ραδιοφώνου μας δημιούργησε ένα όμορφο τραγούδι και συμμετείχε στον διαγωνισμό του European School Radio “Κάν’ το ν’ ακουστεί 2025”. Το τραγούδι μας εκφράζει τα συναισθήματα και τις σκέψεις μας για την αγάπη, τη φιλία και την ελπίδα. Με ενθουσιασμό και πάθος, το παρουσιάσαμε μπροστά σε ακροατές και κριτές. Η συμμετοχή μας ήταν μια μοναδική εμπειρία που μας ενίσχυσε την δημιουργικότητα και την αυτοπεποίθηση. Ελπίζουμε το τραγούδι μας, να άγγιξε τις καρδιές όλων και να μας δώσει την ευκαιρία να συνεχίσουμε να εκφραζόμαστε μέσα από την τέχνη της ποίησης και του ραδιοφώνου. Ευχαριστούμε το European School Radio για την ευκαιρία!
ΓΑΡΟΥΦΑΛΛΙΔΟΥ ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΠΕ02
ΣΚΡΕΤΑ ΕΛΕΝΗ ΠΕ02
Καλημέρα 95,8 fm
Την Πέμπτη 10 Απριλίου ομάδα από μαθητές και μαθήτριες του ΕΝΕΕΓΥΛ Πεύκων συμμετείχαν στη ραδιοφωνική εκπομπή «Καλημέρα» στον ραδιοφωνικό σταθμό 95,8 ΕΡΤ3 / Δεύτερο Πρόγραμμα Ραδιοφώνου Μακεδονίας της ΕΡΤ3!
Οι μαθητές/τριες, σε συνεργασία με την οικοδέσποινα της εκπομπής Γρηγοριάδου Αναστασία, μίλησαν, συζήτησαν και εξέφρασαν προβληματισμούς σχετικά με το θέμα «Social Media και εξάρτηση». Η δράση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος European School Radio.
Μετά από πλούσιο φωτογραφικό υλικό, παρακάτω παραθέτουμε τον σύνδεσμο της εκπομπής, ώστε να μπορούν οι συμμετέχοντες και όποιος άλλος το επιθυμεί, να ακούσει την προσπάθεια των παιδιών μας. Πρόκειται για μια προσπάθεια που γέμισε αυτοπεποίθηση και χαμόγελα τα παιδιά και όρεξη για το μέλλον. Συγχαρητήρια σε όλες και όλους!
Καλή ακρόαση!
ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΔΟΥ ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΠΕ02
ΣΚΡΕΤΑ ΕΛΕΝΗ ΠΕ02
ΚΩΣΤΑΡΕΛΗΣ ΑΡΣΕΝΗΣ ΠΕ30
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ
Με χαρά και ενθουσιασμό παρουσιάζουμε το πρώτο μας λογοτεχνικό περιοδικό. Μέσα από τον θεματικό άξονα «Σχέσεις μεταξύ μαθητών/-τριών», δημιουργήθηκε το λογοτεχνικό περιοδικό Ο κόσμος της γραφής. Οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με τη δύναμη της δημιουργικής γραφής. Έγραψαν ποιήματα, μικρές ιστορίες και σκέψεις, εμπνευσμένοι από τις εκδρομές, τις σχολικές δράσεις και τις καθημερινές τους εμπειρίες. Η διαδικασία αυτή ενίσχυσε τις μεταξύ τους σχέσεις, τη φαντασία, τη συνεργασία και την αγάπη τους για τη λογοτεχνία, αναδεικνύοντας τη μοναδική φωνή κάθε μαθητή. Το περιοδικό αποτελεί τον καρπό αυτής της δημιουργικής διαδρομής.
ΣΚΡΕΤΑ ΕΛΕΝΗ ΠΕ02
ΓΑΡΟΥΦΑΛΛΙΔΟΥ ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΠΕ02
ΚΕΛΛΗΣ ΜΑΡΙΟΣ ΠΕ03
ΚΟΥΚΑΣ ΧΑΡΗΣ ΠΕ82
ΚΩΣΤΑΡΕΛΗΣ ΑΡΣΕΝΗΣ ΠΕ30
ΠΑΡΤΙ ΓΙΑ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ






ΖΔΔ



