Γ1.1 Οικολογικές συνήθειες των μαθητών του 3ου Γυμνασίου Ρόδου (Βενετόκλειο)

https://www.ioverde.it/wp-content/uploads/2015/05/calcolare-l-impronta-ecologica.jpg

 

 

Περιεχόμενα

Θεωρητικό πλαίσιο

Κεφάλαιο 1 Οικολογικές αντιλήψεις μαθητών

Κεφάλαιο 2 Οικολογικές μαθητικές δράσεις

Κεφάλαιο 3 Ευαισθητοποιηση των μαθητων με θεμα την οικολογια

Ερευνητικό πλαίσιο

Μεθοδολογία

Ερωτηματολόγιο

Αποτελέσματα

Συμπεράσματα

Βιβλιογραφία

Παράρτημα 1


Θεωρητικό πλαίσιο


Κεφάλαιο 1 Οικολογικές αντιλήψεις μαθητών

Σε αυτή την  εισήγηση παρουσιάζεται το ψηφιακό διδακτικό σενάριο με θέμα την «ευθύνη του ανθρώπου απέναντι στο φυσικό περιβάλλον Παρουσιάζεται μια σύντομη αναφορά στη συμβολή και την χρησιμότητα των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών. Παρουσιάζονται ψηφιακά διδακτικά σενάρια καθώς και το θεωρητικό πλαίσιο της διδακτικής ( Ιστοεξερεύνηση).
Επίσης,  τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα της διδακτικής ενότητας σύμφωνα με τους στόχους του Προγράμματος Σπουδών των Θρησκευτικών  της Γ΄ Λυκείου και οι φάσεις του διδακτικού σεναρίου, περιλαμβάνουν την περιγραφή και τη διαδικασία της εργασίας που θα υλοποιήσει , τις παρουσιάσεις των εργασιών. Μέσα από τις φάσεις του σεναρίου επιχειρείται οι μαθητές να προσεγγίσουν και να ερευνήσουν την ηθική σχέση του ανθρώπου με τη φύση  και  να ανακαλύψουν την ορθόδοξη προσέγγιση για το περιβάλλον. Μέσω της υλοποίησης του σεναρίου αναμένεται οι μαθητές να γνωρίσουν  διαφορετικές προτάσεις περιβαλλοντικής ηθικής, να ευαισθητοποιηθούν και να αναγνωρίσουν την ευθύνη του ανθρώπου απέναντι στο φυσικό περιβάλλον.(1, ?)

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση